Skal tro hvem sluker aksjer her.?Er de ett større selskap som er på vei inn 
Kan de være avtale om kryssende transaksjoner med volum ?
Nå som det blir lite som holder kursen ned fremover, så tror jeg at jeg får råd til julepølse og lade el-bilen! Og tenk hvis det kommer en liten melding som nevner BP!
Men du skal vel ikke selge noe FØR jul?!
Til neste jul kanskje 
Hehe, nydelig at en slik aktør kan sende ut mld og så bomme på kommaet. 4,7% er det rette…
Synes det har vært trangt i pantekøen i det siste. Endelig.
Solgte 3biler og pantet nede på 1,06 

Lettet noe ut nå i frykt for atlas ut dump 
Atlas rabatten går mot slutten 
Mener du: Pump&Dumpen? 
nei, nå følger jeg ikke pump og dump, til det er aksjen potensielt altfor eksplosiv - det får bare være hendt at jeg glipper noen 10’tusner her og der
Dere tror at de gjør feil. Men det der er trolling av oss fra Atlas 
Neida, jeg tror ikke noen tenker at de gjør feil. De bare elsker rampelys, og vil sende flere børsmeldinger. 
Kan ikke gjøre noe med støyen fra Atlas 
Tabellen under viser kjente Big Pharma-avtaler innen AAV, in vivo CAR-T, RNA-plattformer fra 2024–2025.
BP er aggressive og søker plattform-teknologier. Da blir det et interessant eksperiment å vurdere hvordan circVec kan passe inn som en komplementær teknologi i disse avtalene, selv om vi ikke har alle forutsetningene for å vite hvor konkurransedyktig cirvec egentlig er (hva finnes rundt omkring, akademia, spinoffs, biotechs).
Tar ikke hensyn til $-størrelsen på avtalene. Synes det blir en avsporing selv om tennene til tider kan løpe i vann. Avtalene kan muligens være av interesse i vurderingen av hvem som er vår ukjente X (det har jeg gitt opp).
Poenget er først og fremst å vise det som selskapet kommuniserer: circVec er en vektor-uavhengig DNA-motor som kan kobles til ulike leveringssystemer for langvarig, kontrollerbart proteinuttrykk uten permanent genendring, I 10 av disse avtalene (i noen så kan effekten av circvec muligens være marginal) så er det mulig å forestille seg at circvec kan ha en plass som komplementær teknologi, eller enda bedre, som del av en bred teknologisk plattform innen genterapi dersom det er det som er den store ambisjonen til BP. Lommeboka er i hvertfall åpna.
Så til slutt så står kanskje Circio på lista sammen med en eller flere navngitte BP`er ?
Nye in vivo-data som bekrefter og utvider styrken til deres circVec-AAV sirkulære RNA-ekspresjonsplattform. Den nyeste generasjon 4-designen gir en 50 % forbedring sammenlignet med generasjon 3, og oppnår rundt 40 ganger høyere hjerte-spesifikk genekspresjon sammenlignet med tradisjonelle mRNA-baserte AAV-er, med bedre vevsselektivitet og redusert toksisitet. Ytterligere funn viser sju ganger økt aktivitet i øyet og fire ganger i hjernen.
Pr i dag så vil en ny konverteringskurs ligge på ca 1.04 kr. De tre laveste Hvis vi ser siste 15 handels dager. Det interessante her er at hvis Atlas ikke får konvertert flere bonds neste 13-14 handels dager så vil trolig neste «bunn» ligge på 1.4 og oppover… for hver dag med høyere kurs, mindre nedside…alt ettersom hvor mye hvordan kursen stiger… Jo høyere kurs, jo bedre for aksjonærene i forhold til hvis «gudforby» Circio skulle løse ut en 4 mill bonds til… tipper Circio tenker det kan være lurt å få opp mcap betraktelig nå, vil gjøre selskapet mye mere attraktivt for alle- aksjonærer og partnere
De har vel ikke mer å konvertere…?
Først må eventuelt Circio be om penger
4 transjer igjen …