Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Egne studier er ikke det som vil/kan reprise selskapet. Det er avtaler med større aktører som er første pri.

3 Likes

hva tenker vi om kursen neste måned med disse forutsetningene som ligger her?

Ifølge denne listen er Eli Lilly størst:

3 Likes

Jeg tenker som jeg har skrever tidligere at Circio bør verdsettes som et teknologiselskap med high tec, muligens den beste innen circular.RNA.

Teknologien og fremtidspotensialet med dette blir ikke verdsatt i dag, slik det skjer med mange andre teknologiselskap. Grunnen tror jeg er norsk børs og siste årenes historie med norske bioselskaper.

Kommer det flere avtaler med BP så vil forhåpentligvis den valideringen som ligger i slike endre dette.

Medwatch oppslaget viser igjen at norsk biomiljø enda ikke har forstått Circio. Kliniske studier i 2027 er ikke casen. Danon prosjektet er bare for å dokumentere poc av circVec i konkret indikasjon. 1-2000 pasienter ww er ikke business. Klinisk studie her? 5 pasienter er sikkert nok. Prosjektet kan sikkert selges når det er klart for FDA. Prosjektene Danon og wet eye er for å utvikle teknologi og dokumentasjon på circVec. De blir solgt når de er klare for klinikk er sannsynlig…

Det er teknologien alt handler om. Prising deretter takk.

5 Likes

enig, hva tenker du om prising neste måneden? med emisjon osv…

Markedet bestemmer og nyheter vil trigge. Emisjonen har tatt ned risk og med ytterligere cash fra Warrants er Circio forbi 2027. Ser ingen down side med den som er veldig korrekt og ryddig satt opp.

2 Likes

Kanskje de burde vurdere notering på Nasdaq Stockholm…svensk innslag når det gjelder finansiering og forskning nå…

2 Likes

mistenker vi trøkk om aksjer her fremover? attraktiv avtale…

Was hat Herr Ohlsson gesehen, was wir nicht gesehen haben?
Lenge til tegningsperioden åpner.

Geld auf der Straße?

Jeg tipper det ikke skjer så mye på nyhetsfronten fram mot emisjonen, heller at det skjer noe før warrants-perioden i mai. Hvorfor? Jo fordi emisjonskursen er satt, mens kursen på warrants vil være 80% av markedskurs i mai…Hvis kursen i mai f.eks. er 2.5, så betyr det at selskapet får inn dobbelt så mye cash per warrant som per aksje i emisjonen.

Og ja, alle vet at selskaper skal melde når det “noe” å melde. Men noe tidsstyring på ting som avtaleforhandlinger vil jeg tro de gjøre. EDIT: kan gjøre

1 Like

Tatovering på høyre arm. “v3.2”

Om ikke annet circvec 3.2 og 4.0., og muligens POC Danon før vi kommer dit. Entos har vel selskapet ikke kontroll på. Regner med at det kommer noen drypp før og kanskje etter JPM/Bio Showcase medio januar når tegningsperioden begynner.

Ja klart ting selskapet ikke har kontroll på selv kommer når det kommer. Entos har vel blitt nevnt av deg mer enn en gang, så der det da komme noe snart :cowboy_hat_face:

For selskapet er det desidert viktigste at emisjonen i januar blir fulltegnet. Og for at den skal bli det må kursen være (godt) over 1 krone. Og jo høyere kursen er i januar, jo mer sannsynlig er det at den også er høy i mai. Så ledelsen har ingen grunn til å “vente” med gode nyheter av fundamental betydning.

5 Likes

Det var det da. Men ja, ligger liksom rett under nesa på oss uten at vi vet noe særlig.

Ja, noe sånt :slightly_smiling_face:

Ja klart klart, men de har gjort nesten 90% av jobben allerede. Resten skal vel vi Shareville-småpotatisar ordne :cowboy_hat_face:

Cecare Di Nittio, BD Crystal Pharmatech på LinkedIn.

Screenshot_20251209_173408_Chrome|675x1500

2 Likes