Jøsses, utviklingen er virkelig bedre enn forventet…
Dette må være noe av det mer positive ifm en emisjon jeg har sett.
Jøsses, utviklingen er virkelig bedre enn forventet…
Dette må være noe av det mer positive ifm en emisjon jeg har sett.
Lek med tall, og forutsetninger som sikkert kan diskuteres. Poenget er å vise potensialet i “non-core”-strategien som selskapet selv har påpekt. Feks som dette, en avtale med en CDMO som f.eks Lonza, Thermo Fisher, Catalent, Samsung, Charles River.
Dette er verdier som kan synliggjøres uten å tenke på avtalene med BP og Biotech som vi egentlig går og sikler etter.
Tenker vi kjøps press fremover?
selfølgelig blir det kjøpspress
Helt klart. Vi får kanskje ennå mer hjelp av de Gode aksjonærene oppover på lista også. I tillegg til innsatsen i emisjonen 
Hvilke faktorer tenker du fører til kjøps press? Kun nysgjerrig
En reprising av selskapet basert på det fundamentale fremfor den finansielle blyloddet Atlas har vært. En fundamental reprising basert på sannsynligheten for at circVec blir brukt i fremtidig godkjent medisin. Vil ikke mene så mye om hva fair pris bør være, men det er i alle fall over 200 mill.
Edit: @Baerntis sin rNPV rett over her er sikkert et godt utgangspunkt 
Tilbud og etterspørsel gjelder også her.
Postet før, men enda et non-core eksempel som utvider CDMO-feltet
Og som en digresjon (egentlig mer enn det)
Det er vel mulig svensker begynner å kjøpte også?
Har Investech sovet i timen at de ikke anbefaler Circio som kjøp før nyttår?
Nå mangler bare en ny artikkel fra Finansavisen om biotekmygg som stuper oppover 
Fra Vikersund tenker du, og lande på en aksjekurs på 260 med perfekt Telemarklanding?
Siste mann der har jo jobba i Circio
Så det, og vekk med`n.
Ok, da misforstod jeg, trodde det var en eller annen fordel med IKZ ut fra det du skrev.
Men er det noe statistisk som viser at det er mindre tegning fra IKZ enn andre konto-typer?
Handler mest om størrelsen på det totale eierskapet. Det unike ved at Nordnet står som eier som gir en ekstra boost ved at IKZ får overtegnet som alle andre og i tillegg har man den interne fordelingen av ubenyttede tegningsretter.
På den siste oppdaterte lista hadde Atlas under 1 mill aksjer. Med andre ord var de tomme allerede i går.
Har jeg lite tro på. Det var en algo på selgeren den første halvdelen av dagen i dag som hadde en tydelig signatur og stort volum. Tviler på at det var noen andre
…men i og for seg ikke så viktig om stemmer eller ei