Om Atlas var tomme i går eller i dag er mindre viktig.
Atlas er historie nå 
Om Atlas var tomme i går eller i dag er mindre viktig.
Atlas er historie nå 
Dagens kuriosa:
Ved en aksjekurs på 3NOK er Circio verd ~430 mill… 
Jeg vil påstå at det er en grei R/R her nå.
Er det før eller etter de nye aksjene?
Før beklageligvis. But still…
Blir ca 200 mill aksjer etter emi,før Warrants
Circio har vore norsk bioteks stygge andunge,vi kjenner den historia😅
Hva er realistisk roadmap her nå når målet er Danon IND ? MNOK 50 dekker prekliniske studier v3.2/v4.x, Danon POC i dyr, men neppe mye mer enn det. Kanskje delvis Danon-efficacy i dyr, men ikke tox, NHP, osv. Så realistisk sett nye penger inn i Q4-2026 dersom ingen avtaler før vi kommer så langt. BP (feasibilty), 2 ukjente BD, Entos eller lisensiering av v3.2 non-core ?
edit: Orbital begynner å følge med i timen også. Ikke rart det, når cirvec kan gjøre alt av det som ingen andre hittil har klart. The Buzz is Ringing.
Personlig trur eg Circio er oppkjøpt om 12/18 mnd
Dersom man ikke har fått en avtale med penger innen 4Q26 mener jeg at selskapet har feilet. Det tror jeg ledelsen også helt ærlig vil tenke - og derfor jobber iherdig for at ikke skal skje
Circio kan stille heilt andre krav no med sikra finansiering ei god stund og BP samarbeid, ganske sikker på fleire BP melder eller har meldt sin interesse allerede
Tja, dersom MCAP er MNOK 400-600 i Q3-2026, så kan jo selskapet hente ytterligere MNOK 100 for å komme i mål med IND i 2027. Som en selvvalgt øvelse og med et smil om munnen når man avslår alle tilbud.
Ikke sikker på om det er det selskapet egentlig vil. Tror kanskje at noen der på huset har et stort ønske om å gå i klinikk for å fullføre løpet. Teknologien, om den endelig valideres, er jo heller ingen one-trick-pony.
Dersom man ikke har fått en avtale med penger innen 3Q26 så vil vel nettopp MCAP neppe være tre ganger så høy som i dag. Og vi får for guds skyld håpe på at ledelsen i selskapet ikke har et ønske om å gå i klinikk uten partner. Og heldigvis er det opp til aksjonærene gjennom styret heller enn ledelsen å ta stilling til om noen eksterne vurderer circVec og Circio som noe annet enn en one-trick pony - altså et bud.
Så Circular Genomics også hentet penger for litt siden Circular Genomics Announces Closure of $15 Million Series A Financing to Advance First-in-Class Circular RNA Platform for Early Detection of Alzheimer's Disease 
De ansatte følger nok med teknologien og får gode muligheter uansett.
Alt er relativt. Dersom det drypper inn penger fra mindre lisensavtaler (non-core) i løpet av 2026 så kan det være nok til å validere selskapet og sikre videre finansiering gjennom ny emi. Men aksjonærene avgjør ja om det kommer et bud. Med one-trick-pony så mener jeg at selskapet kan være interessant også utenfor BP-sfæren. Max verdi for aksjonærene er nødvendigvis ikke oppkjøp.
Den finansielle stillingen som selskapet er i nå gir en tidslinje som muliggjør forhandling om avtaler som ligger fra en mrd dollars. Kanskje det dobbelte.
Skal ikke bestride det. Spørsmålet er jo når. Før eller etter Danon-IND, som heller ikke vil være grisedyrt å gjennomføre sammenlignet med andre studier med enorme populasjoner.
[quote=“Baerntis, post:2805, topic:42520”]
Som en selvvalgt øvelse og med et smil om munnen når man avslår alle tilbud.
En ønsketenkning. De kommer aldri til å avslå noe avtaler med ett smil om munnen. At de skal sitte på sin høye hest å avslå noen avtaler har jeg ingen tro på.
Jeg har ikke sett nøye nok til å sett detaljene for kostnadene for emisjonen, garantier og brolån. Men det var vel nevnt 11 % kostnad for brolånet og det er vel kanskje kostnaden for resten av transaksjonen også, der det noen som vet hva totalkostnaden er?
Nei, om alt skal tas bokstavelig, så virker det tøvete ja.
Selvsagt går de ikke i klinikk uten partner. Har de ingen partneravtale med solid cash innen 2027 har de ikke sjans i havet til å finansiere eget studie.
Jeg ser ingen grunn til å bekymre meg for dette scenariet nå. Nå er Circio i front av utviklingen innen et felt som mange BP kan ønske seg. De fleste BP er stinne av penger og på jakt etter alt som kan gi dem et forsprang på konkurrentene. Værsågod BP, bordet er dekket.