Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Tolket det ikke som han vil tone ned styrke og lengde på uttrykk i data fra deres egne interne eksperimenter, for det er jo nettopp det samme som nødvendig dose og varighet i en terapeutisk setting. Men jeg hørte at han mente at markedet kanskje er for opphengt i at det skal publiseres data fra samarbeidene. Og at det er mer “proof of the pudding” i form av kommende avtaler markedet burde være opptatt av.

5 Likes

Disse 2-3 forventede R&D-avtalene i q1/q2 for eksempel

5 Likes

@polygon

Ser du skriver dette på Shareville:
“Tegningsrettene er på tilbud i dag også folkens. Sannsynligheten er stor for at kursen er mye høyere i mai, og da er verdien av warrant mye større enn nå ≈21 øre”

Uvanlig bombastisk og lite begrunnet innlegg til deg å være må jeg si. Vil du utdype?

Det du sier er jo ikke gitt ettersom det kommer flere aksjer på 1,- i markedet. Dessverre har emisjonsaksjer en tendens til å presse kurs. Hvis det så utstedes aksjer med rabatt i mai kan det presse kurs ytterligere. Gitt at det ikke kommer breaking news så klart da. Men det er det vel ingen garanti for?

For å investere i Circio må man jo ha tro på sterk nyhetsflyt fremover. Blir litt meningsløst å innvende at det ikke er “garantert” — hvem har sagt noe om garantier her? Utover generiske biotek-advarsler, hva mener du om teknologien osv., altså substansen i det selskapet driver med? Hva er riktig pris på det, ifølge deg?

3 Likes

Kunne kanskje droppet en av «mye»ene, men det er jo så enkelt som at jeg har tro på at Circio får det til nå, og at det vil materialisere seg som en fundamental nyhet som kommuniseres fra selskapet og forstås av markedet innen mai.

Som @permabear påpeker så skriver jeg ikke at det er garantert på noen som helst måte. Jeg synes MCAP på et garantert finansiert Circio på under 250 millioner er billig. Og så får andre (og markedet) foreløpig mene noe annet

11 Likes

Finnes det transcript av gårsdagens gjennomgang, eller noen som har tl;dw ?

1 Like

Circio Holding ASA Exercise of subscription rights in the rights issue by primary insiders

16 Likes

Circio-sjef Erik D. Wiklund gjester Investornytt Livestream 19/1 kl. 09:15.

6 Likes

Det ble guidet v3.2 reporter-data i H2-2025 så sent som i webcast 24. november. Foreløpig har vi ikke hørt noe. Med tanke på at feasibility-studien ble annonsert 18. november så er det kanskje rimelig å anta at data fra v3.2 er låst opp med BP-partner, og at det neste som presenteres er reporter-data fra v4.x som ingen foreløpig har “eierskap” til ?

EDW la vekt på beskyttelse av egen IP i siste QA-sesjon, og fokus på å opprettholde et teknologisk forsprang. Deling, og hyppigheten av å dele data er nok en følsom strategisk øvelse. Feasibility er CNS, og lykkes circvec som payload-motor i CNS så er andre vevstyper omtrent en no-brainer ?

La også merke til (med forbehold om jeg ikke har fått med meg alle detaljer) at EDW denne gangen kun viser til CNS og ikke brain/CNS som han gjorde i et intervju like før jul. Mer forsiktig denne gangen selv om topp 5 ikke etterlater alt for mange alternativ.

4 Likes

Har du kanskje en rangering for de 5? Litt helgesynsing er vel innafor? :sunglasses:

Har ingen andre kandidater enn Roche for min egen del dersom det skal forutsettes at det er brain/CNS, BP topp 5, AAV-circvec, BBB og testing i BPs egne systemer. circvec synes dessuten å passe godt i “modellen” som Roche bruker med lisensiering/oppkjøp av plug&play moduler/teknologier.

3 Likes

Om Roche og brain/CNS

“Our relentless pursuit of scientific innovation is taking us into areas of enormous unmet medical need and progress in treating diseases of the brain and nervous system. Our collaborative efforts have resulted in one of the strongest and most diverse pipelines in the industry, spanning the spectrum of nervous system disorders.”

“With more than two decades of scientific research in Alzheimer’s disease, Roche is working towards a day when we can detect and treat the disease early, in order to slow down, stop or even prevent its progression to preserve what makes people who they are. Today, the company’s Alzheimer’s disease portfolio spans investigational medicines for different targets, types and stages of the disease, including trontinemab.”

“Alzheimer’s disease represents one of the greatest challenges in healthcare today, and tackling it requires early detection and effective therapeutics,” said Levi Garraway, M.D., Ph.D., Roche’s Chief Medical Officer and Head of Global Product Development. “Well over 55 million people worldwide are living with dementia, of which around 70% have Alzheimer’s. Moreover, up to three-quarters of people experiencing symptoms of Alzheimer’s remain undiagnosed. This growing population needs more accurate, less invasive diagnostic approaches paired with effective disease-modifying treatments to slow neurodegeneration as early as possible.”

Roche har systematisk bygget CNS/BBB portfolio i årene 2021-2025:

• MUSD 307 i upfronts
  • BUSD 8.7 inkludert kjente milestones
  • 6 major partnerships (Atalanta, Ionis, Ascidian, Sangamo, Manifold, Dyno)
  • Flere komplementære modaliteter (AAV, siRNA, ASO, exon editing, BBB shuttles, antibodies)
1 Like

Kombinasjonen av Merck & Co., Inc.s Keytruda (pembrolizumab), verdens femte største legemiddelprodusent, og Circio Holding ASAs TG01 er fortsatt en viktig del av selskapets kliniske utviklingsstrategi. Er det et samarbeid?

https://www.youtube.com/live/gSiYw0cnW30?si=osOrHKGhny3eQvtW

4 Likes

Du gjør forumet en tjeneste om du legger til 5 ord om hva linken handler om. YouTube har jo rom for så mye.

Trykk på A til høyre så får du svaret

Noen så kikket på i dag og kan si om det var gjentakelse eller noe interessant ?

Kina, leter etter partner og aktuelle sykdomsområder
Dette KAN være siste kapitalinnhenting

1 Like

Oi! Var det en spesifikk grunn for å gå aktivt mot Kina ?