Ja, Nordnet IKZ antar jeg du mener? Der kan man tegne direkte hos Nordnet, veldig praktisk.
Korrekt.
Noen som gidder å fortelle meg hva dealen med warrantsene er her? Noe om at man får kjøpt til 80% av snittkurs gjennom en uke i mai elns? Er det et 1:1 forhold med tegningsrettene? Altså, om jeg f.eks bruker 1000 TR så får jeg 1000 nye aksjer en gang i februar, men også 1000 warrants som jeg kan benytte i mai?
Sry at jeg ikke gidder å gjøre research selv.
Stemmer! En TR gir deg rett til 1 aksje og 1 warrant.
Som du sier så kan warrants utøves senere i år. Prisen settes til 80% av VWAP i perioden 8 - 22 mai. Warrants kan utøves i perioden 26 mai til 9 juni.
Du må se under tildeling/ Allotments for antall aksjer du tildeles når tegningsperioden er gått ut, og tildeling er utført.
Så godkjent/ Approved er bare at tegning er godtatt, men ingen bekreftelse på antall aksjer tildelt.
Visst kursen er under 1 krone er tegningrettene verdiløse, men man får warrantene som gir 20% rabatt.
Så i teorien kan man gå i pluss på dette så lenge man får god uttelling på den rabatten?
Korrekt.
Sjekk ut denne tekniske analysen. 1,35kr?
Spennende dager!!
Jeg tegner for litt færre aksjer enn jeg har retter til, så det blir i alle fall litt mer enn 10 000 til overs. Forøvrig fikk jeg idag tegningsblankett i posten så jeg trekker mer eller mindre tilbake mitt utsagn om lav aksjonærvennlighet. Jeg antar det ville ha vært rettstridig å behandle ikke-digitale aksjonærer slik at de ikke kunne tegne aksjer.
Du vet at de tegningsrettene kan selges?
Hvis du ikke skal bruke de er det jo greit å få noen kroner for de.
Jeg visste de kunne selges, men tenkte kursen var klart lavere enn den viste seg å være. Ut fra siste kurs ser det ut til at jeg kan tjene ca 900 kr på å selge dem.
EW nevnte under intervjuet på Biostock.se at “kjærlighetsforholdet” med Big Pharma-selskapet som de nå samarbeider med startet i mars 2025. Det samsvarer godt med denne konferansen som de også selvsagt deltar på i år. Vi har vel ikke noe imot nye flørter, eller faste forhold for den del…?
March 18 - March 19, 2026
LSX RNA Leaders Europe
March 18 - March 19, 2026
Vienna, Austria
Based on a platform-focused rNPV framework, we derive a present value of NOK 2.03 per share in a Base scenario.
In a Bull scenario, we estimate a more favorable commercial outcome for Circio driven by stronger-thanexpected preclinical validation of the circVec platform and accelerated partner interest. Specifically, we model three licensing agreements, reflecting broader adoption of circVec across multiple applications, two of which relate to AAV-circVec. These assume larger scope, higher upfront payments, and increased total deal values relative to the Base scenario, underpinned by stronger disease-relevant efficacy data and clearer translational relevance. More specifically, we assume upfront payments of USD 50m and USD 100m, respectively, and total deal values of USD 700m and USD 1,500m. Peak sales assumptions for the partnered programs are correspondingly higher, reflecting both improved competitive positioning and access to more commercially attractive indications. The larger and earlier upfront payments assumed in the Bull scenario are estimated to strengthen Circio’s funding position, enabling the Company to bridge to an initial licensing agreement without additional external financing.
In addition, we estimate a third licensing agreement in the Bull scenario within in vivo CAR therapies. While the in vivo CAR field remains preclinical across the industry, with no human efficacy data to date, we assume that positive early validation of circVec’s differentiated expression profile could enable Circio to enter a platform-level collaboration or licensing agreement. Given the early-stage nature of the field and circVec’s dependence on delivery technologies outside Circio’s control, this opportunity is modelled conservatively through a risk-adjusted upfront payment of approx. NOK 100m, with no explicit modelling of downstream milestones or product sales. This approach captures upside optionality while maintaining valuation discipline.
Moreover, in a Bull scenario, Circio may represent an attractive acquisition target, either as a platform bolton to enhance lifecycle management of existing gene therapies or as a longer-term strategic investment in next-generation gene expression technologies.
Based on a rNPV model, a WACC of 14%, and consideration of the current capital structure, a present market value of NOK 1,814m is derived, corresponding to NOK 7.45 per share in a Bull scenario
Aksjen 1.13,
T-rett 0.11.
Rart ikke folk hiver seg over t-retten nå. Gratis warrant.
Fordrer jo at du har lyst til å eie akjsen i utgangspunktet, da.
Hei,
Noen her som har sendt flere bestillinger (bestillingsskjemaer) for nye aksjer?
Jeg har også to kontoer (VP og ASK) og tenker å slenge inn en bestilling til hver, men ikke om den andre bestillingen kansellerer den første:)