Ja man kan vel gjette hvem det kunne være…utrolig bra at man klarte å holde finansakribater og flippere ute.
Kudos til deg og andre som var med og tegnet på forhånd!
Ja man kan vel gjette hvem det kunne være…utrolig bra at man klarte å holde finansakribater og flippere ute.
Kudos til deg og andre som var med og tegnet på forhånd!
Personlig har jeg overtegnet 6 ganger, blir spennende å se hvor mye jeg får gjennom Zero-konto. Tror vi aldri ser så lave kurser igjen, my bet is placed.
Dersom du faktisk hadde fått 6 ganger overtegning så ville det vært fordi kursen var godt under krona siste dagen og emisjonen ikke hadde blitt fulltegnet, så da har du tatt en ganske stor risiko uten å få noe igjen for det mener jeg. Jeg klarer ikke å tro at det er så mange sløve Zero-kunder at du får mer enn 50% overtegning.
Time will show. Zero lever sitt eget lille liv når det kommer til emisjoner.
Tja, hva er risikoen her mener du, at jeg kan ende opp med færre aksjer enn ønsket? Eller at kursen går lavere enn tegningskurs?
Uansett fornøyd med å være investert, har nok av andre risikoinvesteringer til at jeg må ha mye her. Kommer også til å holde de lenge, så kursen betyr ikke noe særlig nå
At kursen var (betraktelig) lavere enn tegningskurs, og dermed også etter all sannsynlighet forble der. Noe du ikke visste fordi du med zero forpliktet deg dagen før fristen gikk ut for de største volumene med tegningsretter på vanlig vps. Og at du altså endte opp med en haug med aksjer du hadde betalt unødvendig mye for i et selskap som bare var delvis finansiert.
Men alt ender bra nå 
Nå er pinadø raketten fullastet med drivstoff og klar for lift-off 

Når var dette? Og det er selvfølgelig relevant i forhold til newsflow.
At Insiderne tegnet såpass, og denne infoen kom i åpningstida den 28, gjorde jo dette mindre risikofylt.
Mye av emisjonen var garantert i tillegg. Det er alltid risiko i biotek emisjon, men i dette tilfellet er jeg ikke enig at sjansen var så høy for å brenne inne med dyre emi-aksjer.
Hadde vært bra og fortjent(?) om hardt prøvde norske biotekinvestorer kunne få en home run her. Skal personlig innrømme jeg satt lenge på sidelinjen om bivånet dette så lenge de hadde den møllesteinen Atlas rundt halsen. Når man ble kvitt de ble caset raskt interessant.
Videre var dette med at de kunne reise penger til en ganske bra kurs et positivt signal som @aborum skriver over her. Personlig syntes jeg warrantstrukturen var såpass interessant finansielt at jeg valgte å kjøpe en del tegningsretter og deretter overtegne på toppen. For jeg tror ikke det med disse frittstående tegningsrettene er fullt ut forsått i markedet. Man kunne kjøpe tegningsretter for 8-15 øre, og aksjen står nå i ca 1.20. I tillegg kommer altså de frittstående tegningsrettene som ved dagens kurs vil ha en teoretisk verdi på ca 24 øre.
I løpet av denne prosessen har jeg hørt og sett Wiklund i de siste presentasjonene og blitt ganske imponert. Så må innrømme jeg underveis her har blitt overbevist om caset etter å ha vært skeptisk lenge.
Takk Atlas for alle aksjene jeg kunne kjøpe for 60 øre 
Blir spennende å se om hvor mye vi får i overtegning. Ingen Allotments hos DNB ennå…
Sett i ettertid har Atlas-avtalen vært særdeles bra både for Circio, Atlas og aksjonærene som tok sjansen på de lave kursene.
Sånn sett har siste årene vært som helårlig havfiske i Nord-Norge:
En vinterstorm kan gni sjarken til fyringsved i fjæra, men alt slikt er glemt når man sitter der i juli med midnattsol, tropenetter, ferske lyngenreker og perfekt temperert Chablis 
Da er tildeling synlig på VPS 
Del gjerne hva du fikk i prosent av hva du hadde rett på, vi med Zero ser ingenting ennå.
Overtegnet ikke, hadde retter for det jeg skulle ha ( fikk dem, så er fornøyd med det)
Hadde 5% overtegning og fikk alt. Har deltatt i så godt som alle emisjoner i TRVX/CRNA
Hadde omtrent 100 % overtegning og fikk nesten alt av det 
Jeg hadde 50% overtegning og fikk alt. Helt barnehage dette. Da blir vel zero 100% eller mer
Søkte 20% ekstra, fikk det hele.
Det er faktisk vanskelig å forstå at så mange bare lar rettene være.
Har overtegnet 84% på Zero så er håpefull på å få det meste av det.