Pr nå 1q 2027, men warrants vil kunne forlenge med ett år
Så hvis warrants’ene blir verdiløse vil finansieringsspøkelset potensielt være tilbake allerede neste kvartal…
Kan de bli “verdiløse” så lenge en får 20% rabatt på gjeldende kurs? Kun i teorien spør du meg.
Hvis kursen i mai er under 0,60 blir de verdiløse. Det skal mye til nå som de har bedre finansiering.
- Hvis vi ikke har en avtale eller resultater som løfter kursen før den tid så er min tanke at warrants er den minste bekymringen. Det er nødvendig med en ekstern bekreftelse på teknologi som reflekteres i kroner og øre ila 2026. Det tror jeg vi får, men det har jeg trodd før også
Når du sier det tenker jeg på at biotech-drømmen for meg startet i 2016, 10 års jubileum i år, og fakta nå er at ingen av de vi trodde på da og igjennom årene klarte det. Skulle gjerne vært i fond i stedet haha. Mitt eneste råd er nok å være bevisst tidskostnaden av å investere i ting som fort kan ta ekstremt lang tid til endelig avklaring. Verden beveger seg mye raskere enn biotech. Får man 300% avkastning i enden av et utviklingsløp har man bare gått ca. likt med alternativ investering.
Og kommer det krakk, så krakker biotech enda mer siden de er så kapitalavhengige og med krakk blir risikovillig kapital borte. Man er hele tiden utsatt for omstendighetene og trippelgearet i negativ retning mot generelle og globale markedsforhold, uansett hvor godt produktet er.
S&P500 har hatt 350% avkastning i samme periode (siste 10 år).
KLP Global indeks => 100% siste 5 år:
Og det viktigste av alt, det krever 0 vedlikehold og minimalt med oppmerksomhet.
Men det var jo spennende da 
Faen for en jinx 
Om Circio fra ca. 14:10 - 15:55:
EDW invitert til podcasten 24. februar.
[RADIUM] Episode 347: verdens kreftdag og en lengre nyhetsoppdatering #radium
https://podcastaddict.com/radium/episode/216395236 via @PodcastAddict
På tide Radium tar inn igjen Circio i sitt interesseområde. Skjønner at når kreft mistet hovedfokus hos Circio så minket interessen med påfølgende salg av aksjeposten. Nå er kreft på kartet igjen, med i prinsippet trening av immunrespons i tillegg til ongoing TG01-forsøk. Har ikke fått tid til å høre episoden enda, men Radium deltok vel ikke i emisjonen…eller? De trenger uansett en norsk biotek-suksess å snakke om for å holde oppe den generelle interessen innen området…
Det ble ikke nevnt. Mest generelt om at det var positivt med vellykket emisjon. Kan bli mer interessant den 24.2 
Blir som å lete etter nåla i høystakken, men basert på (egen sviktende hukommelse) det som Circio har presentert og det som EDW har nevnt i diverse intervju siste + 30 dager:
- «et celleterapispor som ligner på Zelluna»
- «CAR / CAR-T og kreft som indikasjon»
- «samarbeidspartner med egen leveringsteknologi (circvec er payload)»
- «LNP /circvec-DNA»
- «se om vi kan finne partnere i Kina, og eventuelt tiltrekke oss investorer derfra»
- «komme raskere inn i klinikk i samarbeid med kinesiske selskap»
- «typiske indikasjoner for Kina»
(Kina-referansene kan være vektor-agnostisk, ikke nødvendigvis kun interessant for celleterapisporet)
Da kan dette muligens være en liste over mulige kandidater, eller som referanse for andre selskap i Kina som ligner på disse selskapene:
RongCan Biotech (LNP-plattform)
Starna Therapeutics (Hybrid, ekstrahepatisk leveringsplattform for RNA)
Metis Technologies (LNP+KI)
MagicRNA (LNP T-cell targeting)
Shanghai Cell Therapy Group (SHCell)
MagicRNA (postet før) - In Vivo CD19 CAR T-Cell Therapy for Refractory Systemic Lupus Erythematosus
Metis er en del av Roche Innovation Center Shanghai - Roche Accelerator (legger ikke mye mye vekt på det, men jeg tror nå fortsatt at Roche er BP i AAV-feasibility)
Starna - The company is also pushing the technology envelope, planning to test three versions of its therapy, including a “dual-CAR” approach targeting both CD19 and BCMA, and a next-generation therapy based on circular RNA.
Om LNP. Studien/undersøkelsen nedenfor, som ikke omfatter LNP-konstrukt med sterk IP-beskyttelse, viser at fokuset i akademia har vært levering. Ikke Payload. pDNA er f.eks kun representert i 6% av nesten 20.000 LNP-konstrukt/formuleringer som er lagt inn i databasen.
s41467-026-68818-1_reference.pdf (14,3 MB)
Ja Roche aktuell på flere områder, også for øye, Roche kjøte Spark Therapeutics, som stod bak Luxturna…
Spolte fram nå, og hørte Elisabeth sa “selskapene våre” i forbindelse med Circio. Jeg trodde de var helt ute. Kanskje var de det (og er med igjen via emisjonen) eller så har de beholdt en lyttepost hele tiden. Det er jo ganske betegnende når Elisabeth innrømmer at de ikke kommenterte fjorårets STORE nyhet: Avtalen med et topp-5 Big Pharma.
Radforsk er vel dessverre mer eller mindre helt blakke, så det er tvilsomt at de har midler til å gå inn med penger nå. Dessuten så er det vel mindre aktuelt nå ettersom de vel har en større del av virksomheten sin i Sverige.
Ja, det kan ha vært at Elisabeth formulerte seg i betydningen: “En av babyene våre, som nå har blitt voksen og flyttet hjemmefra” 
Ikke noe kjenskap til denne gjengen analytikere i “Analyst Group” annet enn at de er svenske og med fokus på tidligfase biotec mm.
Fin kommentar på emisjonen.
…og informativ lesing til dere sære tøsedrenger som driver og selger på disse nivåene 
Kjøper fremdeles.har trua. Snart smeller d 

Hvordan gikk det med eventuell overtegning på IKZ-kontoene til folk da?