Sitter med et betydelig antall aksjer, så han har nok en plan.
Var akkurat inne og så det samme.! Vedkommende sitter altså med 1.7 millioner aksjer per siste liste, men dette kan jo også være en del av de lånte aksjene? (kom inn 1.1 mill den 04.02.26).
Ser heller ikke ut til å ha nok aksjer ex-date til å dekke det via emisjonen, selv med overtegning.
Han er både long og short samtidig?
Whuuut
Spesielt, SSR er 1-2 dager ferskere enn VPS-listene.
du har ikke fått med deg så mye skjønner jeg…
Blir jo bra hvis f.eks krona styrker seg etter at man har kjøpt for 1 kr 
bbiotek kan bli vanskelig fremover hvis fda blir (ytterligere) politisert. RFK jr vil ta oss tilbake til steinalderen
Dette har jo vært en forutsigbar utvikling, så jeg håper Circio og de andre norske selskapene endrer fokus og kjører studier i Europa når de er klare for å ta steget inn til kliniske studier.
Relevant for AAV-studien med topp-BP / brain/CNS, og enda en påminnelse om behovet for payload-teknologier som kan gi samme effekt ved lavere dose og med bedre kontroll
Så i overskrift at Medwatch omtalte Lilly/Orna avtalen. Ingen forsøk på 2+2 der heller, eller oppfølging med kommentarer fra EDW ?
Ikke alle skudd på mål som er stang inn (Prevail meldte f.eks et strategisk samarbeid med Capsida i januar 2023)
Lilly drops 3 pipeline drugs, including gene therapy from $1B Prevail buyout
Bred posisjonering innen genetisk medisin - geneditering, genterapi og celleterapi, og er fortsatt på kjøper`n.
Lilly pens $1.1B pact with German biotech to work on gene editing med for hearing loss
DnB venter på godkjenning (trolig idag) og aksjene er i så fall tilgjengelige i morgen.
Circio Holding ASA: Registration of share capital increase following rights issue and private placement
Spørs om det gjelder Zero kunder. Nordnet pleier å være trege med å videreformidle aksjer.
Alltid noen som får først, sikkert garantistene så kan de begynne å lempe ut over krona, med gevinst siden de har 0,89 i snitt pris pr aksje.
Jeg tipper de fleste sidder med lidt mere langsigtede hænder i dette tilfælde. Personligt ser jeg ingen grund til at sælge for at tjene “relativt små penge”, når potentialet er “relativt mange penge” inden for overskuelig tid.
Men står klar til at samle op under krona, bare kør på 
Jeg tror ikke du skal være så veldig bekymret for akkurat det. I første omgang så er 12 av 24 forhåndstegnere tilknyttet selskapet. De resterende er stort sett aksjonærer som har vært med i selskapet lenge, og dersom du har aksjelister tilgjengelig så vil du også se at en god del av dem også har handlet over børs de siste dagene.
Han har vel tegnet til 1 krone i emisjonen og solgt «gamle aksjer» på kurser over 1 kr nå. Regner med at selskapet noterer seg navnet og unngår å tildele ham aksjer i fremtidige rettede emisjoner.
Ja så bruker han emisjons aksjene til å levere tilbake aksjene og sitter igjen med masse warrants? er det det som er taktikken?