Fristet å ta exit selv, men den annonserte R&D dagen kan ikke være annet enn usedvanlig positivt.
Gå av toget nå blir litt sånn om å tenke på den tiden man fikk en pizza for tre bitcoin, og så selger man bitcoin den dagen man får 10 pizzaer for en bitcoin. Klappet seg på brystet og var strålende fornøyd.
Selskapet skriver neppe noe slikt i en presentasjon med dato 15. januar og tidsangivelse Q1-Q2 uten at vaffelpressa allerede er varm.

“Problemet” er vel at markedet denne gangen, med Orna-avtalen som bakteppe, forventer noe mer enn flere avtaler ala UTMB.
Jeg har ikke glemt lærdommen fra før da prisen gikk opp til 1,8. Haiene lurer fortsatt.
Så du sammenligner dagens situasjon med forrige gang aksjen var der oppe??
Aksjen vil garantert forbli volatil, men altså… var beyond naivt å tro at kursen skulle løsrive seg fullstendig så lenge finansieringsbiten var uløst. Nå er det null nada niks som holder den igjen, utover gevinstsikring og at alt har sin grense før det kreves ytterligere krutt i form av positive meldinger. Hvor den grensen befinner seg vil tiden vise. Mye tro og håp potensial i det underliggende.
Ikke noe suspekt med det plutselige enorme volumet som entret spillet?
Svaret kommer jo til uken, my bet 

Nei, snart ser du nok femtilappen her også 

Grådighet er en sterk kraft i seg selv. Gjenstår å se.
I de 100% suspekte pumpene som var i fjor så ble jo alle selskapets aksjer omsatt i løpet av bare to-tre dager. Vi er ikke der nå. Og som @Aaleby skriver så er det uansett helt irrelevant å sammenligne situasjonen nå med den da Atlas med sikkerhet fikk en haug aksjer lagt under gjeldende kurs som de like sikkert skulle dytte ut i markedet så fort som mulig.
har litt tanker om kurs og utvikling av Circio,er selv stor aksjonær og selfølgelig da meget positiv til selskapets teknologi/potensialet.Reagerer litt på at enkelte sammenligner Circio 2025 med den tiden som nå kommer.
som dei fleste her vet så har Circio gjennomført en vellykket og kraftig overtegnet emisjon på 50 millioner kroner(vart 68). Dette stengte døren for de dyre og utvannende finansieringsløsningene (Atlas Capital Markets) som preget 2025 og var grunnen til at enhver positiv nyhet ikke påvirket kursen i riktig retning.Men Atlas avtalen berget selskapet i en grusom tid for biotek der mange selskap bukket under.
Denne kapitalen selskapet nå har fått inn sikrer driften gjennom de viktige milepælene i 2026. I 2025 var usikkerheten rundt kontantbeholdningen en kilde til konstant kursfall. Nå er “Atlas Capital Markets”-finansieringen avsluttet og konvertible lån eliminert, noe som fjerner betydelig utvanningsfrykt.Ifølge selskapet vil de nå eskalere aktiviteten på alle fronter.Tipper vi vil få sykdomsmodeller og ape studier rimelig fort.
Når det gjelder teknologien så har Circio har utviklet circVec 4.0 , som forventes å vise ytterligere forbedringer i proteinuttrykk.
selskapet jobber nå med og tester/fokuserer på forbedret vevselektivitet (særlig hjerte og hjernestruktur/CNS) og redusert leverakkumulering. Mens 2025 var “virker dette?”, er 2026 “hvor godt virker det i komplekse sykdommer?”.Det er dette som blir uhyre spennende og få svaret på og det får vi vel ila året med pekepinner fremover.
Selskapet annonserte i slutten av 2025 at de starter en feasibility-studie med en stor global farmasøytisk aktør.Dette har jeg sett enkelte her inne har snakket litt ned iogmed at ca 4 mill bare er lommerusk for en slik aktør,enig men det er tydelig signal på at teknologien er meget spennende og tiltrekker seg store aktører.
Resultatene fra disse studiene forventes å materialisere seg i 2026. En positiv avtale her vil fungere som et kvalitetsstempel og kan føre til lisensavtaler (milestone payments), noe som gir en helt annen verdsettelse enn i 2025.
anbefaler alle som er litt interisert i selskapet,teknologien eller lurer på å invistere i selskapet og se de mange artikler og intervjuer med ledelsen og sentrale personer i selskapet som har blitt publisert siste året(nesten kun utenlandske medier)Norske medier skyr av en eller annen grunn dette selskapet.
Om dette blir en suksess,gjenstår å se.Jeg har troa og tror vi forrige uke såg beynnelsen på reprisingen av Circio,tror personlig verdien på Circio vil stige javnt i 2026.Noterer også at selskapets største aksjonærer har handlet mye over børs etter også og ha forhåndstegnet i emisjonen.
selskapet er nå aktiv på mange fronter og har i følge de selv mange skudd på mål,så la dette bli norsk bioteks Bodø/Glimt
NB dette er mine peronlige tanker om selskapet og jeg har vore aksjonær i 3/4 år
ha en fortreffelig Søndag
Eneste problemet er at det kan bli dyrt å løse inn tegningsrettene
Det er definitivt i kategorien champagne-problemer🥳
Noen som har en formening om hva teknologien til Circio er verdt (mcap ) pr i dag? Eller medregnet mulige positive oppdateringer torsdag…?
Market cap finner du ved å ta kursen i dag og gange med antall aksjer. Det blir noe over 300 mill. Hva teknologien er verdt håper vi å finne ut etterhvert 
Neinei, det skjønner vi - hva tror vi teknologien virkelig er verdt?
Det er nærmest en umulig oppgave, men ta en titt på følgende avtaler uten kliniske data.
Biogen / Capsigen
Lilly / Akouos
Novartis / Vedere
Roche / Manifold
Roche / Dyno
Novartis / Dyno
Pfizer / Voyager
Novartis / Voyager
Heller vel mer til (kraftig) underprising, enn (voldsom) overprising av Circio pt.
Du har vel omtalt disse også tidligere, som kanskje er mest relevant ifht. Circio?
BMS / Orbital Therapeutics, oktober 25
Eli Lilly / Orna Therapeutics, februar 26
Tror dessverre ikke at disse to er helt relevante. Både Orbital og Orna hadde nådd “NHP/IND-enabling” på kjøpstidspunktet. Circio er noen 10-talls millioner i CAPEX og 1-2 år på etterskudd før selskapet kommer dit. De andre avtalene som jeg viser til kom på et tidligere stadium preklinisk, og kan sånn sett være mer retningsgivende for verdi enn Orbital/Orna (alstå vesentlig mindre beløp i spill dersom selskapet får stang inn allerede i 2026 med den første (av forhåpentligvis mange avtaler)).
ja jo, men de er fortsatt preklinisk hvis jeg har forstått det rett, noe FDA krever.
Hvis Circio sin teknologi viser seg å være laangt bedre og bredere enn disse og andres, så tror jeg det vil telle mye mer for potensielle oppkjøpere…Formalia og regulatoriske krav og jeg vet ikke hva, det er vel noe BP er eksperter på eller?