Man kunne vel også nevnt 2022 avtalen mellom oRNA og Merck i denne sammenheng?
Erik Wiklund og Circio deltar i podcasten Radium imorgen.
Den positive publisiteten selskapet får denne uken kan vel ikke gjøre annet enn å bidra til å opprettholde momentet.
Over 1.8 er det fritt frem. Det blir tenk på et tall, og da er 2.0 muligens et passende rundt tall å forholde seg til i første omgang.
Jeg trenger ny fulldemper (med kashima coating) til sommerferien, derfor håper jeg mer at folk tenker å forholde seg til 5++

Er vell lov å håpe, etter en lang ørkenvandring 
Fint at folk kan få noe tilbake på denne aksjen, selv om det virker som pyramide spill. 
latterlig kommentar
Forskjell fra tidligere denne gangen, alle de tidligere gangene har man hatt problemet med at Atlas uansett ville dra ned kursen i etterkant. Det skjer ikke lengre
Jeg eier ikke aksjer, men prøver alltid å være objektiv uansett i mine kommentarer, og denne gangen tror jeg ikke det er pump n dump som tidligere. Tror det er reell reprising, men oppgangshastigheten kan umulig fortsette i dette tempoet for alltid, så på et eller annet tidspunkt kommer det noen nedturer også, men på 1 års sikt er caset relativt trygt og bærer et visst potensial for oppside opp til rundt 1 mrd i market cap. Tror den psykologiske grensen ligger et sted rundt det for de aller fleste. Som sagt tror jeg mindre på bratt nedtur etter oppgangen denne gangen, men eier ikke aksjer selv fordi jeg har sluttet med enkeltaksjer.
Men husk også at når de går tom for penger igjen må de ha levert god progresjon for å ikke få finans-spøkelser inn igjen, så emisjonsspøkelset kommer nok tilbake, men ikke på en god stund nå. Derav rimelig fair oppgang og tror ikke det er noe krise å eie videre denne gangen jeg da.
Håpet nå er vel at de har kommet så langt at det kommer en avtale som gir dem nok cash til å drive videre uten ny emisjon? En deal nå behøver jo ikke være veldig stor for å gi 12-18 mnd ny funding, så de behøver derfor heller ikke selge alt de har av potensiale.
Det er i hvert fall mitt håp.
En liten avtale som validerer teknologien vil åpne ketchupflaska. Kommer det en, kommer det flere med bedre betingelser. Til slutt - muligens oppkjøp.
Ser ut som 2 kroner brytes idag og at det fortsetter oppover neste dager
Den stanget knallhardt i 2 og falt tilbake, så det er nok en del som er happy med å sikre gevinst der, teknisk motstand. Men hvis den etterpå faktisk bryter over 2 og etablerer seg over så er det veldig pent. Skulle den stenge over 2 på fredag, så er det “gullstandarden”.
To andre positive nivå å se etter på fredag er om den stenger over 1,65 (volumprofil) og 1,8 (tidligere topp)
Tok selv ut en god chunck på 1,9 i dag, denne aksjen har vist seg å være en god jo-jo, selv om det nå fremstår mer fundamentalt positivt det som skjer i kulissene.
“Forelsket”-potten står videre, tradingen kastet for godt av seg til å sitte stille og se på.
Vet du når intervjuet skjer i morgen?
litt usikker på tidspunkt, kanskje andre vet?
Lenge siden jeg har hørt på dem, men var det ikke rundt 12 - 14 tiden tidligere? Spilles inn på formiddagen og legges ut på nett/spotify i etterkant.
Normalt spilles det inn 11:30
Da håper jeg EDW snakker i tunger som en dreven svovelpredikant på torsdagens seanse.
som forventet, mye svensker som kjøper circio aksjen nå - tipper vi ser 4 - 5 kroner snart
3,6 mill aksjer på 30 min. Bra volum det