Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Fint driv, veldig pent driv ja. Noen rafset med seg 400k på 2,09…

3 Likes

Er det nå man skal tenke, er det noen som vet…

1 Like

Er vell håp om at det presenteres noen gode nyheter på torsdag, kanskje en aldri så liten børsmelding rett i forkant!

Ved eventuelt salg eller redusering av beholdning vil man miste utdelte warrants da?

Det kommer nyheter, men det spørs om det kommer noe som markedet er villig til å regne hjem videre opp. Reprisinga begynner å nærme seg tynn luft uten materielle nyheter.

Nei warrants er registrert på eget ISIN og kan kjøpes/ selges separat

2 Likes

vi er vel fortsatt på en veldig lav mcap her, så bør være mye å gå på…

Slettes ikke uenig i det. Men kanskje too much too soon. Men tar gjerne i mot en overraskelse eller to.

2 Likes

Dette er ikke noe man lett kan “regne hjem” til kr 1.9 eller 2.9. Gitt det som er kjent om verdsettelsen av liknende teknologi, og nåværende mcap på kun 450 MNOK, er selskapet langt fra repriset dersom teknologien leverer.

Det vi ønsker nå i første omgang er data som viser at det fungerer og dermed vil åpne for avtaler som gir inntekter.
“new data showcasing strong performance of circVec in new gene therapy areas, as well as further validation and characterization of previously presented results”

14 Likes

Eller 1,5. Som sagt, jeg mener jo fortsatt at selskapet ikke er riktig priset og fortsatt bør ha en betydelig oppside, men det kan hevdes at selskapet over tid har gjort seg selv en bjørnetjeneste med å vise til disse avtalene som spriker i forhold til eget ståsted og de andre kandidatenes status i det prekliniske utviklingsløpet. Lignende teknologi er jo også misvisende. circvec er komplementær som payload, ikke en leveringsteknologi (f.eks Kate/capsides)

Jeg lurer bare på om nye data øye/CNS (v3.2/4.x) par med hjerte, eller vesentlig bedre enn data fra presentasjonen fra november 2025, er godt nok denne gangen. Vi vet jo allerede at teknologien funker. Det vi ikke vet er hvor smalt vinduet/gapet er før noen signerer sånn at blekket spruter. Nye samarbeidsavtaler uten kommersielt innhold rett etter Lilly/Orna er vel heller ingen god medisin.

NOK 2,19 as I speak…bør vel egentlig holde kjeft da kanskje :thinking:

Ja, tyst nuh. Gå ut og måkk snø eller rak plenen :wink::grinning_face_with_smiling_eyes:

3 Likes

Will do. I bar overkropp.

5 Likes

Endelig litt vind i seilene våre, gutter og jenter! Grattis :smiley: Mcap på rundt 0,5 Mrd er dog i min bok ikke i nærheten av noen form for overprising! Eller korrekt prising … Men joda neida! Badeballen vil opp den, og artig at vi fikk litt moment nå! Jeg prøver å lære av tidligere feil og trader med 10 ish % av portisen, men har man troen på at vi kan hente ut noe i nærheten av potensialet vårt, så ville jeg vært svært forsiktig med å kaste alt her! Igjen 0,5 Mrd. er ikke all verden. Er bare vi som har vandret i ørkenen så lenge at man lett kan tro at det ikke blir mye bedre enn en halvliter med varmt og grumsete sølevann!

3 Likes

Fint driv nå :star_struck::clap:t3: mens T retter/ warrants står igjen på 23 øre og har “teoretisk verdi” 44øre :thinking:

Har hatt trua hele tiden, bare så ergerlig at så mye av kapitalen brant bort i TRVX tragedien, men det lille som var tilbake pluss noe innskudd i ny og ne på 60-ish øre får nå endelig avkastningen den fortjener … men siden jeg sitter stille enda er jo intet realisert :innocent: og på nå behagelige 0,88 i snitt

6 Likes

Billig inngang for tålmodig og større aktør som kan lese caset bedre enn markedet i alminnelighet ? Det føres ikke lister over disse ?

Meg bekjent så føres d ikke lister nei :thinking:

Ja det må sies og være god rabatt nå :+1:t2:

Ser at det handlet ~ 1,135 mill T-retter i dag, altså lite vs aksjen.

Siden jeg er lat med feber; hvordan beregnet man teoretisk kurs på T-rettene?

Multipliser aksjekursen med 0,2, men så må du kanskje trekke fra litt usikkerhet…

1 Like

Christel MathiesenJournalist

Publisert 24.02.2026 - 11:36

Circio-sjefen varsler nye data etter kursrallyAksjen over 2 kroner. Emisjonen overtegnet. Og torsdag kommer nye resultater som adm. direktør Erik Digman Wiklund beskriver som «veldig lovende». Circio har vinden i ryggen, men kan momentumet holde?

Circio-topp Erik Digman Wiklund er fornøyd med kursdobling på få uker. Circio

Biotekselskapet har fått kraftig medvind på børs de siste ukene. Samtidig øker forventningene før selskapets resultatfremleggelse 26. februar klokken 10.

– I presentasjonen vil vi vise nye og lovende data fra våre siste forsøk i mus, sier Wiklund til Investornytt.

Emisjon kraftig overtegnet

Kursen stiger kraftig etter at Circio gjennomførte en fortrinnsrettsemisjon i januar 2026. Ifølge selskapets toppsjef var etterspørselen betydelig.

– Det var såpass mye overtegning at kun forhåndstegnere fikk full tildeling. Mange nye tegnere fikk ingen tildeling, sier Wiklund.

Aksjen handles til 2,2 kroner tirsdag formiddag, mer enn en dobling siden emisjonen.

Big Pharma ga troverdighet

Et viktig vendepunkt kom i november 2025, da Circio annonserte et samarbeid med et av verdens fem største farmasiselskaper om testing av selskapets circVec-teknologi innen genterapi mot sykdommer i nervesystemet.

– Det er en viktig validering at vi har dette samarbeidet, understreker Circio-sjefen.

Samarbeidet har bidratt til økt oppmerksomhet rundt selskapet og la grunnlaget for kapitalinnhentingen i januar.

Unik – men tidlig teknologi
Circio utvikler teknologi innen sirkulært RNA, som har potensiale til å betydelig forbedre gen- og celleterapi.
– Det underliggende er at vi har en unik teknologi som potensielt kan være disruptiv, sier Wiklund.
Samtidig understreker han at utviklingsløpet fortsatt er tidlig.
– Man må være ærlig og si at den fortsatt er på et tidlig stadium, og det er fortsatt lang vei fram til kliniske studier.
Mener oppgangen ikke er tilfeldig
Wiklund avviser at kursrallyet skyldes kortsiktig spekulasjon alene.
– Vi har bygget den teknologiske plattformen, internasjonale samarbeider og selskapets profil. Dette har styrket Circios kredibilitet, og det betaler seg nå, avslutter han.

19 Likes