Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Håper på mer om dette i morgen:

• nye uttrykksdata greit, men ikke så viktig lenger
  • mer om plattformens egenskaper som agnostisk payload, stabilitet, stress, varighet og doseregime
  • In Vivo Neoregen ?
  • In Vivo Entos ?
  • AAV-circvec øye/BD ? (ukjent spor 1H-2025 ?)
  • In Vivo LNP CAR-T/BD ? (ukjent sport 1H-2025 ?)
  • Remove&Replace/CNS ? (RNA Leaders)
  • VLP evt andre vektorer ? (jfr avlyst Victor-presentasjon i januar)

Tror også det kommer en melding før åpning i morgen. Sannsynligvis nytt sammerarbeid. Tør ikke håpe på mer i denne omgangen.

10 Likes

det er mer enn nok det Baerntis!

Regner ikke med full uttelling akkurat, men forhåpentligvis nok til at vi slipper fullstendig hjerneblødning kursmessig.

3 Likes

Mye spennende du lister opp der Baerntis. Kunngjøres et nytt samarbeid og forbedrede data tror jeg kursen holder seg bra.

2 Likes

Man må regne med svingninger etter så kraftig kursstigning som vi har sett siste uker. Da er det ikke galt at det så langt ligger an til en ny midlertidig trading range i intervallet 2,0 - 2,3.

Det viktige i presentasjonen er validering av den funksjonaliteten som er forespeilet for circRNA og levering til interessante målorganer in-vivo. Dersom det også kan bekreftes at Circio har patentert teknologi og ekspertise blant de ledende i verden så er det liten grunn til å være bekymret for kursen fremover.

De har allerede flere mulige skudd på mål, så de trenger ikke mange flere prosjekter. Jeg vil heller se data som øker sannsynligheten for at igangsatte prosjekter materialiserer seg i avtaler i løpet av året. Når vi får bekreftelsen på at dette fungerer så bra at ett prosjekt med en troverdig aktør resulterer i utvidet avtale eller lisensiering, da er det duket for virkelig reprising. Fungerer teknologien for en indikasjon vil den sannsynlighvis fungere for flere.

6 Likes

Tenker mange aksjer har skiftet hender allerede nå i formiddag mellom dem som er veldig redde for effekten av sell on news og dem som ser lenger fremover jeg :grinning:

8 Likes

Sperren på 2,16 passer på at kursen forblir lav … enn så lenge.

Hvem er tjent med det ?

Det må jo være noen med stor tro på selskapet … kjøp av billige aksjer.

Omtrent ingen omsetning av TRs i dag.

Folk gir de vekk med god rabatt , skjønner ikke jeg :sweat_smile:

Hvem har råd til å kjøpe aksjer til sommeren når kursen er tosifret, selv med 20% rabatt.
Ledelsen skulle satt en høyeste pris for innløsning, vill gjort TR-en mye mer attraktiv

Det ville holdt igjen kursen.

2 Likes

Tror ikke det, men fasit på det får vi aldri

Ikke vet jeg, men det kan jo tenkes at selskapet har tenkt mer på store fisker (equity stake) enn dagens aksjonærer (generelt svak aksjonærbase) når de først begynte å drodle med tanken om warrants og exercise post ASGCT.

1 Like

Ja, noen kan fint få seg et tosifret antall prosent eierskap i selskapet nå uten å drive kursen ved hjelp av de warrantene

1 Like

Exactly my thoughts. (etterhvert). I tillegg en nobrainer ifm usikkerhet om å gå all in som småsparer, mener den er særdeles undervurdert. Og inte minst, underpriset akkurat nå

Utfordringen her er vel at få forstår og at veldig mange er tradere? Min gjetning er at kursen faller imorgen.

2 Likes

Er vel nettopp derfor warrantsen ikke stiger. “Alle” regner med kursen synker i morgen. Warrantsen skulle stått i 0,35-40 hvis regnestykket hadde vært equal, så vil nok sige noe tilbake. Har stor tro på Polygons ord om å handle warrants for ikke å drive kursen opp (Hvalene). For min del som har tenkt å bli sittende anser jeg warrants til 0,2 er gull, også for småsparere. I tillegg er jo aksjen i momentum, og ingen har fasiten, bortsett fra innvidde.

Vel, om man forventer at kursen stiger i juni kan det forklare at aksjen holder seg over kr 2, mens warrants blir liggende på 0.2: Har man betalt 0.2 for warrants, og kursen stiger til 2.5 i juni, så betaler man 2.2 per aksje (0.2 + 2.5 * 0.8). Da er det bedre å sikre seg aksjer nå for litt over 2 kr.
Forventer man en kurs på under 2 kr i juni er det bedre å kjøpe warrants for 0.2 nå enn aksjer for kr 2. (Så er det som kjent også en nedre grense for hvilken kurs warrants har verdi.)

Men alt dette er finregning for tradere. Det som virkelig teller for hvor mye man skal satse her er sannsynligheten for at de prosjektene som nå tester teknologien i løpet av det neste året konkluderer med at den fungerer slik vi håper (og tror).

Samtidig er vel det slik at de med dype lommebøker som kan kjøpe uavhengig hva kursen er i juni, kan tjene penger på kjøp av warrants.

Invester 100 000,- idag
50 000 aksjer
eller 500 000 warrants

Går kursen i tenkt scenario til 10,- har de som kjøper aksjen 400 000,- i papirgevinst.
De som kjøper warrants har 900 000,- (500 000 x 1,80) i papirgevinst ved innløsning av warrants til 20% rabatt.

1 Like

Det forutsetter at du har 4 mill som du er villig til å kjøpe Crna-aksjer for.
Verdien av warrantsene ser vi nok først 23. mai

1 Like