Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

CEO for litt over en måned siden:

“Og det tredje området som vi nylig har begynt med er nervesystemet, eller CNS. Her har vi vist tidlige data fra forsøk der vi har i hvert fall x4 forbedret uttrykk. Og så kan man tenke at det var mye dårligere enn x40 [i hjerte ], men dette er i initielle forsøk og en tidligere versjon av circVec. Det tar noe tid å utvikle disse produktene før man kan gi de til mus og teste de og vi har noe pågeående og starter nye forsøk, så jeg regner med at i andre kvartal så kan vi få mere komplette data her innenfor CNS med vår generasjon 4.0 Det ser bra ut så langt og det ser tilsvarende ut som for øye og hjerte som vi hadde på det tidspunktet.”

• Data fra CNS er altså guidet til 2Q
  • BP-samarbeidet er innen CNS
  • Med like overbevisende data i CNS som øye og hjerte som blir delt med hele verden, så spørs det om BPet tør å sitte stille
20 Likes

Jeg synes det er interessant at de nevner hjertesvikt og våt AMD som mulige indikasjoner. Dette er store pasientpopulasjoner og ikke veldig god tilgjengelig behandling. Hjertesvikt har høyere dødelighet enn kreft, så her er det også rom for å forbedre behandling mye.

Jeg tror vi får et spennende år. Har veldig tro på det selskapet holder på med

3 Likes

Det som ikke er blitt snakket så mye om er at nå når aksjekursen har etablert seg solid over kr. 2,- så vil Circio få inn (minst) dobbelt så mye frisk egenkapital i mai som de gjorde nå i februar. Det gir økte muligheter og økt forhandlingsmakt.

13 Likes

Kan bli mange beilere om denne oppsminkede bruden :rocket:

1 Like

Correction - Mandatory notification of trade by primary insider related to the rights issue

1 Like

Dekka han inn han privat personen som shorta circio? :sweat_smile:

Artig med litt optimisme i en biotekaksje igjen. Har bare mitt symbolske antall fra targovaxtiden, men det kan jo blir noen kroner hvis optimismen er berettiget.

Heldigvis for ham forsvant Waage fra short-radaren (dvs under 0.5% = 1.2 mill aksjer) 13. feb.

1 Like

Er Atlas helt ut mon tro??

De har vel gått glipp av noen titalls millioner i så fall…

Atlas capital markets var jo i følge ssr netto short rundt 4 mill aksjer i oktober 2025. Godt for dem at de ikke har den posisjonen nå.

Markedet strækker sig efter 5,00?

3 Likes

Prisen på tegningsrettene er nå helt :crazy_face:

3 Likes

Helt utroligt langvarigt udtryk for v4.x.; hvis dette kan oversættes til reelle behandlingstilbud, så står patienterne overfor en betydelig forbedring i quality of life osv.

5 Likes

Bare for å være helt sikker her, tegningsrettene gir meg ikke annet enn rett til å kjøpe aksjen til 80% av den gjennomsnittlige aksjekursen mellom 8-22 mai ikke sant? Og det er en rett men ikke en plikt?

Hvis jeg tror kursen skal videre opp fram til mai så er det vel like greit å kjøpe nå, men tror jeg den holder seg stabilt her så vil det være gunstig å vente til mai ettersom jeg da får 20% rabatt, har jeg forstått det rett?

2 Likes

Kan ikkje skjønne annet enn at BP kommer på banen her nå? Utrolig spennende resultater, og veldig gøy at det har vært M&A i segmentet i det siste.

Er det lov å håpe noe i nærheten av en Orna-avtalen?

2 Likes

Hvis du ikke tegner deg tilsvarende antall warrents du har fått så kommer Erik og putter deg i en sekk og slår med en stokk til du slutter å røre deg!!!

Selvfølgelig er det ikke en plikt, du trenger ikke en gang å selge dem hvis du ikke ønsker å bruke dem , men det er jo dumt så selg hvis du ikke ønsker å bruke dem (men når man bør selge??)

De frittstående tegningsrettene gir en rett og ikke plikt til å kjøpe aksjen med 20% rabatt basert på snittkursen 8-22 mai i tegningsperioden 26 mai- 9 juni ja. Dersom kursen forblir 2,69 fram til 22 mai, så kan du altså kjøpe aksjen til 2,15 i tegningsperioden og få en rabatt på 54 øre. Når tegningskursen på det tidspunktet er definert så vil tegningsrettene omsettes til 54 øre minus en bitteliten rabatt. Så om du tror på stabil kurs fram til da så lønner det seg å kjøpe dem nå. Prisen på tegningsrettene nå er preget av den doble usikkerheten ved at man ikke vet hverken tegningskurs eller hva aksjekursen er 9. juni, men rabatten er ALT for stor.

9 Likes

Takker!

Likte siste kommentar av EDW : CircVec kommer til å bli ‘‘uunngåelig/umulig/vanskelig å ignorere’’ - mulig jeg refererte litt feil, men essensen var den samme - Circo’s CircVec blir å regne med fremover - huuuum kan jeg bruke ‘regne med’ - ta det for det det er … and here we go again
:champagne: er godt i riktig selskap !

6 Likes

Det var ikke “umulig å ignorere”?