Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Crna

1m

for ei uke,må sei EW og TH strutter av sjølvtillit(med god grunn?)Det har vært betydelig medieaktivitet rundt Circio det siste døgnet. Den enorme nyheten om «50-gangers forbedring» i øyet har fanget oppmerksomheten til både finanspresse og spesialiserte biotektidsskrifter.Sjelden har eg sett sånt trykk rundt Circio.

TH snakker om å transformere gentaerapi i øye,TH av mange rekna som verdas fremste CRNA forsker.Husk både EW og TH kunne minst ha dobbla lønna si med å jobbe alle andre plassa i feltet,men blir i Circio :slightly_smiling_face:

Circio nå har bevist at teknologien fungerer i to vidt forskjellige organer (hjerte og øye), noko som radikalt øker sannsynligheten for en stor lisensavtale med “Big Pharma”.Og det får vi svaret på i år.Personlig trur eg aldri Circio tar noko til klinikk sjølv,selskapet har en plattform som forhåpentligvis kan brukast på mange ulike indikasjoner og sjukdommar.

Eg trur kursen vil stige i takt med resultater/samarbeid som kommer framover,lisensavtale i August og oppkjøpt medio 2027 for mellom 15 og 25 milliard :wink:

God helg

13 Likes

Vet ikke. Det blir som å spørre et selskap som utvikler ny og revolusjonerende batteriteknologi om når de kan begynne å produsere egne elbiler.

2 Likes

Nei det blir som å spørre når de har mulighet til å teste batteriene deres i andre sine biler. Bare jeg tipper det er strengere å få godkjent fase 1 i noe som er preklinisk enn å få lov til å hive i ett batteri i en bil for å teste.

1 Like

Ikke enig, men siden Circio ikke legger opp til et løp med egne studier er det uansett ikke relevant.

3 Likes

Vil påstå der er relativt relvant når man skal prise en biotekaksje å vite om det er 5 eller 15 år til de er i kliniske forsøk.

2 Likes

I novemberpresentasjonen antydes det kliniske studier i 2027/28.

Hva om de aldri kommer i kliniske forsøk Buffet? Er selskapet da verdiløst (selv om de ikke har ambisjoner om å kjøre egne studier)?

Det finnes plenty med selskaper å investere i for den som ønsker å følge et løp med egne fase 1 - 2 og 3 studier. Circio har ikke det men teknologier som andre selskaper er interessert i. Det er deres teknologi som gjør at jeg har investert i selskapet, ikke planer om eller mangel på planer om kliniske studier.

10 Likes

MRD 15-25, vet ikke det akkurat. Men at selskapet slipper CAR-T data på ASGCT, og at GF 8. mai handler om fullmakter for å slippe partner inn på eiersiden. Det kan jeg tro på sånn i det korte bildet. Enten som lang industriell posisjon, eller oppgjør i aksjer for lisensiering av IP-levering i celleterapisporet.

1 Like

Hvor har jeg skrevet EGNE studier?

1 Like

Er dette offisielt ?

I følge EW er det ikke vanlig at BP går inn på eiersiden i børsnoterte selskap.

Me får sjå på innkallinga når den kommer. Jeg spekulerer. Tror heller ikke at mulig partner i dette (tidlige) In Vivo LNP CAR-T sporet er BP.

1 Like

Vel, da har RakaBlakk svart deg…

Sitter personlig trygt investert (relativt sett) nettopp på grunn av mangelen på den slags (kliniske studier), med forhåpninger om å tjene gode penger på den oppbyggende historien mer enn det kliniske gjennombruddet. Så får PTSD’en tøyle grådigheten når man nærmer seg et landskap som blir mer modent og ditto binært.

4 Likes

Fantastisk :raised_hands: :pray: ikke værst at det faktisk er en biotektråd hvor man kan stille et spørsmål uten å få haugevis med spydige kommentarer. Meget bra :heart::raised_hands::raised_hands:

Jeg vet ikke hva ditt motiv er men jeg er her for å tjene penger, ikke for å krangle eller vinne diskusjoner :wink:

4 Likes

Motiv?
Mcap var vel nede i under 20 mill og nå med flere aksjer og emisjon på gang så nærmer den seg plutselig milliarden.
Burde være lov å spørre hvor langt de har kommet i løypa da på et diskusjonsforum :upside_down_face:

1 Like

Emisjonen er gjennomført med suksess. I kombinasjon med gode nyheter på teknologifronten har kursen gått oppover ja.

Jeg og andre har forsøkt å svare deg. Det er lov å lese seg opp selv også. I rest my case.

2 Likes

Angrer på nå at ikke jeg satt meg inn i caset når aksjekursen var rundt 1 krone. :expressionless:

Angrer på at jeg satte meg inn i caset i 2017 :disappointed:

5 Likes

Fikk svar av en jeg som forstod spørsmålet ja. Ellers ble det mye fram og tilbake med deg ja :joy: