for ei uke,må sei EW og TH strutter av sjølvtillit(med god grunn?)Det har vært betydelig medieaktivitet rundt Circio det siste døgnet. Den enorme nyheten om «50-gangers forbedring» i øyet har fanget oppmerksomheten til både finanspresse og spesialiserte biotektidsskrifter.Sjelden har eg sett sånt trykk rundt Circio.
TH snakker om å transformere gentaerapi i øye,TH av mange rekna som verdas fremste CRNA forsker.Husk både EW og TH kunne minst ha dobbla lønna si med å jobbe alle andre plassa i feltet,men blir i Circio 
Circio nå har bevist at teknologien fungerer i to vidt forskjellige organer (hjerte og øye), noko som radikalt øker sannsynligheten for en stor lisensavtale med “Big Pharma”.Og det får vi svaret på i år.Personlig trur eg aldri Circio tar noko til klinikk sjølv,selskapet har en plattform som forhåpentligvis kan brukast på mange ulike indikasjoner og sjukdommar.
Eg trur kursen vil stige i takt med resultater/samarbeid som kommer framover,lisensavtale i August og oppkjøpt medio 2027 for mellom 15 og 25 milliard 
God helg
ikke værst at det faktisk er en biotektråd hvor man kan stille et spørsmål uten å få haugevis med spydige kommentarer. Meget bra