Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Wiklund var i Algeta når det vart solgt🙂

2 Likes

Så vidt jeg kan forstå må det da være veldig stor forskjell på Photocure og Algeta på den ene siden, og Circio på den andre. Photocure og Algeta lagde medisiner, men Circio lager vektorplattform. Circios CRNA – hvis det viser seg å funke så bra som det ser ut – kan da brukes med mange medisiner og følgelig ha en helt annen økonomisk oppside enn biotek som lager enkeltmedisiner.

Hvis Circio virkelig slår til tror jeg det kan slå SKIKKELIG til, fordi det kan brukes på mange ulike sykdommer og med mange ulike medisiner. Så da blir det et veldig lukrativt oppkjøp, hvis det ikke da blir et selskap som lever av å utlisensiere teknologien sin. I alle tilfeller er jeg like long som jeg har vært siden jeg gikk inn for et tiår siden.

10 Likes

Har jo Lytix også da, så enten Circio eller Lytix. Kanskje man vinner i health-lotto 🤷

Ja! Det kan bli en bombe. Nobelprisen verdig? Hvem veit?

To ting.

Hva som skjer på labben nå er eksakt hva det er behov for ved en eventuell deal. De har reproduksjon av resultater uavhengig av vev og med ulike leverandører. Noe som virkelig styrker dataenes totalitet. Den testen er bestått med glans.

Moderator ønsker gjerne annerkjente investorer. Problemet man støter på ved revolusjonerende produkter som dette er at få har evne til å vurdere. Og når det vurderes, så er det opp imot tidligere bioteknologi caser. Det ser vi jo i dag på forumet også med spørsmål om kliniske studier og så videre.

For de som forsto, støttet kjøp på 60øre, fantastisk. Og takk. For de som fortsatt ser feilprisingen er det bare å agere på det.

Jeg tror ikke det er traderene og øretrillerene som bestemmer prisen her tilslutt. Og jeg tror også å trekke paralleller til tidligere bioteknologi sitt utviklingsløp er absurd og dødfødt. Akkurat som de som var smarte og konservative som ikke ville investere tidlig i Amazon eller Alphabet eller Facebook siden de ikke tjente penger. Og hvordan skulle de få til det?

9 Likes

Helt korrekt! Blir helt absurd å sammenligne med biotek. Ville lagt til Tesla og netflix også.

1 Like

Jeg har tidligere brukt Apple, som jeg fortsatt mener er en veldig god sammenligning

1 Like

Fra Q&A: 58:00 “Extremely excited about these data in eye, this looks really promising” :slight_smile:

2 Likes

Har du link?

Det er fra webcasten fra torsdag som @aol postet:

2 Likes

Helt enig.

Har uansett også klart for meg at prisen også kan bli 0. Det er fortsatt mye som skal klaffe.

Mai-juni 2025, kurs 0,6ish,

Den dagen Circio annullerte aksjespleisen og senere også bekreftet at de ikke hadde mottatt varsel fra Oslo Børs om minstekrav (1kr) …

Hei
Nei, vi har ikke mottatt varsel
Hilsen Erik

… var dette et sterkt signal at noe var på gang og at kursen skulle opp … langt opp.

Mange som ikke tok dette på alvor …

3 Likes

06.10.2015 var sluttkurs 0.615 :wink:

Riktig det (2025) men signalet kom i mai-juni og sterkere signal skal du lete lenge etter .

3 Likes

Det er sant, men alikevel, jeg mener utfordringene, i motsetning til kreftbehandling, ligger mye hardere vektet i mot den tidlige teknologien som Circio har lykkes med. Ikke at fremtiden er plankekjøring, men vi veit at rna funker i mennesker og dette bygger på samme prinsipper. Man kan også velge sykdom, så denne kan være mindre komplisert i opphav

4 Likes

Når det er sagt så pratet eg med en av dei fremste forskerne på feltet som uttalte at når det gjelder forsøk på mus i hjerte er det veldig overførbart til menneske,og som sagt før lover jo det utrolig bra🙂

16 Likes

Mars måned.

Både 18 og 23 mars er Circio tilstede på to ulike konferanser.
Konferansen samler forskere, biotech-ledere, investorer og regulatoriske aktører for å presentere ny vitenskap og trender innen RNA-feltet, inkludert:
-kliniske data og strategier for RNA-baserte terapier og vaksiner
.nye generasjoner RNA-modaliteter (f.eks. mRNA, oligoer, circRNA, RNA-redigering)
leverings- og produksjonsteknologier

Nettverksbygging og partnerskap.
-LSX-arrangementer har fokus på:

-1-til-1-partneringsmøter
-uformelle samtaler mellom selskaper, investorer og samarbeidspartnere
-bygge allianser som kan føre til samarbeid, finansiering eller lisensavtaler

Dette gjør at deltakerne kan finne nye strategiske partnere eller investorer.

7 Likes

Usedvanlig sterk mtp verdens hendelsene :muscle:

7 Likes

2,25-2,9 interessant range for uken da:

2 Likes
16 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

19 Likes