Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Blueballs

er prisen allerede satt muligens??

1 Like

Sier jo langt på vei at det nærmest er avtale på bordet som forsvarer dagens mcap :thinking:

1 Like

Ja enten er de ferdig forhandla før de inngikk samarbeid eller så er det litt klein forhandlings strategi. Jeg regner med at de har en avtale om at ved suksess innslår en avtale.

Passerer vi 3kr imorgen?

1 Like

Ref mulige konkurrenter:

Torque Bio er privateid. Men virker som om Wiklund og CTO har god oversikt over hva som rører seg i deres landskap (fra siste artikkel i Medwatch):

Liker veldig godt denne ballsy påstanden fra Wiklund om Torque Bio fra intervjuet i Investornytt den 27.02:

– Det er et selskap i USA, Torque Bio, som prøver å gjøre det samme. Men så vidt vi kan se, er de fundamentalt feildesignet. Jeg tror de kan gi opp basert på hva vi har oppnådd, mener Circio-sjefen.

Den nærmeste konkurrenten kan bare gi opp :laughing: Dette lukter gull!

5 Likes

Nei. Kursen stagnerte idag. Var over 80 kr.

Minst…

?80kr?

Personlig har jeg ment lenge at teknologien til Circio er genial. Bra at EW er enig :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 Likes

Vil vi bykse opp mot 3 idag da?

Ja, og synes denne fra Hansen om BP-samarbeidet er lovende også:

Samarbeidet er i forskningsfasen. Selskapet kan ikke dele detaljer om indikasjon eller partner. Men ledelsen antyder at utviklingen så langt har vært positiv.

– Så langt går det bedre enn forventet , sier Hansen.

8 Likes

Taranger med nye 500k

hvem er taranger?

Safe haven? :sweat_smile:

Taranger er en av de største eierne av Circio i følge aksjelistene.

2 Likes

Den teoretiske rabatten på tegningsrettene har nå økt til 60%. Lurer på hva som skjer med dem når det nærmer seg mai :thinking:

2 Likes

Det ble ett merkelig salgspress etter 2,995… vet tradere vil ha svingninger og første test av 3kr gjerne ikke går gjennom !

Men 2,7 igjen er hva jeg ser på som maks nedpress etter gårsdagens medwatch artikkel. Alle ser at her kommer det avtaler :+1:t2::relaxed:

4 Likes

Volumbalansen er positiv, noe som indikerer at kjøpere er svært aktive og klare til å presse prisene opp, mens selgere har en tendens til å være mer passive.

1 Like

Dagens sluttpris kan bli 2,90.