Ca 500 nye aksjonærer siste dagene
Jeg har tatt sjansen på å kjøpe en del av disse, og er også spent på det. Jeg tror jo kursen vil gå mye frem til tegningsperiode, og håper da å få god avkastning på disse. I utgangspunktet er tanken å selge, da jeg ikke tror jeg vil ha penger til å innløse de (fordi kursen blir så høy når positive nyheter kommer), men en mulighet er jo også å selge aksjer for å dekke innkjøp til lavere kostnader. Hva tenker dere andre?
Dersom ein trur aksjen skal stige videre så er det langt billigere å kjøpe aksjen nå på desse nivå enn å ha en masse warrents å kjøpe aksjer for til en høyere pris senere, det vil og da igjen gje salspress på warrentene om det sitter en haug med småsparer som skal selge di fordi di ikkje har råd til og løse dei inn. Kjøp askjen
Men skulle det i tilfelle smelle inn et oppkjøp på feks 10kr aksjen i perioden så vil man vel tjene mer på å sitte med warrants kjøpt på 22 øre enn aksje kjøpt på 3 kr?
Du vil vel da få 20% av budet direkte for dine warrants som jo tilsvarer 2kr det da. Stemmer ikke det?
Nå ble det liv her!
Var en som flasha 900k i boka
Er nok ikke bare gamle Targovax-travere, troløse og Atlas-pinere som sitter i papiret lengre 

Over 3 kr nå
Jeg har også mange aksjer, så klart 
Warrants er bare et tillegg til aksjene, og som fremstår veldig underpriset med tanke på utviklingen i aksjen
Closer den på over 3 regnes nok dette som reprising og ikke spike. Da ser vi warrants på 0,35 til helgen tipper jeg (Er også inhabil da jeg kjøper warrants)
Denne aksjen virker uberørt av verden rundt pr nå, en del fundamentale forhold her som er interessante også i makro kontekst, litt trygg havn… og stort potensial !
Auksjon på 13%, er det vanlig praksis ?
mh på 13%?
For en gammel nerd gir dette tallet mening:

den pausen skjønte ikkje eg,opna i 2 minutt så stopp igjen?
Vi for drømme at noe melding er på vei, og derfor pause. 
Nå blir det hypotetisk, men ved et evt oppkjøp, vil kjøper måtte kjøpe ut warrants?
Akkurat det lurer jeg på også
Må nok kjøpe dem til 20% av oppkjøpskurs den dagen det evt kommer et oppkjøp.
Solgte denne oppgangen, 120% ble for godt til å takke nei til. Årsaken til salget er generelt dårlig makro.
Kjenner på en skikkelig fomo allerede… Planen er å kjøpe meg inn igjen før neste runde med data mellom slutten av q2/q3. Hvis ikke en partner/ oppkjøp kommer meg i forkjøpet, lykke til alle.