Ja, det er en interessant mulighet. Men det er nok også mulig å designe LNP med rett type lipider og dermed styre vevs-tropismen.
Tror det jobbes knallhardt der ute med å finne slike vektorer.
Ja, det er en interessant mulighet. Men det er nok også mulig å designe LNP med rett type lipider og dermed styre vevs-tropismen.
Tror det jobbes knallhardt der ute med å finne slike vektorer.
ASGCT 2026 - Circvec In Vivo LNP CAR-T (active tageting T-Cells)
Dette er årets tidslinje for ASGCT abstracts
På fjorårets ASGCT:
Circvec LNP-Levering
Varighet “expressoin at least 12 weeks”
(In Vivo Certest startet Q4-2024)
Dersom årets ASGCT:
Circvec LNP
Målrettet levering
Varighet >6 måneder (jfr presentasjon februar)
Funksjonell T-celle-modifisering
Da beveger vi oss inn i LBA-området, og perioden 6-13. april kan bli interessant å følge med på. En annen ting, som en kuriositet, generalforsamling 8. mai som sammenfaller med embargoen av abstraktene 
Man skal være forsiktig med å velge seg ut noen enkelt indikator egentlig.
Det aller viktigste som har rådet en stund nå er dette:
Den er i en ellevilt volatil price discovery bevegelse oppover, går herlig parabolsk og gratulerer til alle som ikke har blitt ristet ut for tidlig. Noe av det vanskeligste i aksjemarkedet er å klare å sitte i ro og la de store gevinstene løpe.
Det jeg mest ville forvente er at den til slutt stanger i et eller annet tak og får et skikkelig kraftig pullback fra det. Men når det blir er utrolig vanskelig å se på forhånd.
Ja, det var det jeg hadde i tankene. Nye “engineered” lipider som inneholder antistoff gener, og som styrer unna uønsket akkumulering i lever.
In the coming years, progress in LNP targeting and RNA engineering will be the decisive factor that transforms RNA therapeutics from liver-focused solutions into truly systemic, multi-organ medicines.
Absolutt! Og da nærmer vi oss vektortyper som nesten kan kalles “Virus-Like Particle”…
Med sterkere AI-motorer så tror jeg vi snart kan spesialdesigne proteiner som sitter i slike vektorer og målstyrer hele greia direkte dit man ønsker det.
Circio har no posisjonert seg som en ledande aktør i det neste store skiftet innen RNA-basert medisin,dette blir kanskje lagt mykje meir merke til i det store utland en her heime her er fagmedia nesten heilt fraverande.Allsidigheten og effektiviteten til Circvec plattforma er utrulig lovande og som LG sa i intervju,no skal vi berre vise kva vi kan i et par samarbeid så vil det ta av:)
Når EW da uttlaer at vi er umulig å ingnorere for BP og TH sier om forsøkene som er pågående med BP selskapet at det så langt ser bedre ut enn forventa??
Enten så setter alle desse 3 sin integritet og seriøsitet på spel,eller sitter Circio på noko unikt og meget verdifult.Eg velger å tru på det siste:)
Hvis det er noe biotech har lært oss, så er det min mening at man først og fremst skal lukke ørene 100% for alt en ledelse har å si ord og tale, og da mener jeg det 100% absolutt, og 100% generelt.
Drit i hva en ledelse har å si, se på hva de leverer.
Det blir 300 % igjen det savepig. Det stemmer inntil det ikke stemmer. Så er vi vel litt uenige om hvor bra det er det de leverer da.
ja her har du litt av det:
circVec sirkulære RNA-plattform, som viser lovende resultater for forbedret genterapi.circVec-AAV genuttrykk i øyet.Finansielle prestasjoner og aksjonærforhold (2025-2026)
Dette puslespillet er sugd fra eget legmansbryst. Det er imidlertid basert på kjente variabler og løse tråder som jeg har forsøkt å veve sammen som circvec-DNA In Vivo CAR-T med målrettet levering. Slik som jeg leser guidinga fra selskapet så er det data fra dette sporet som (forhåpentligvis) skal holde trykket oppe og sikre runway til langt inn i 2027/2028 gjennom bruk av warrants post ASGCT.
Så dersom ASGCT 2026 hva kan vi forvente blir presentert ? Noe sånt (grafikk med hjelp av co-pilot), eller en annen stack som ligner på denne strukturen ?

Finnes nok flere her inne som kan ha synspunkt om dette er en god beskrivelse av hva som kan forventes eller ikke, og hvordan Circvec CAR-T teknologien kan være skrudd sammen.
Rent strategimessig er det vel ingen dum ide å plukke en del warrants nå for å sikre seg retten til å kjøpe aksjer med 20 % rabatt.
Si man kjøper 50 000 warranter; 15 000 kroner i utlegg.
Aksjen handler til 4 kroner stykket gjennom tegningsperioden, det vil si at disse aksjene kan tegnes til 3,2 NOK gjennom innløsning av warrants.
For 50 000 aksjer med 80 øre rabatt = 40 000 i besparelse, netto 25 000 kroner etter kjøpet av warrants.
Dette kan også være en attraktiv strategi dersom man vurdere å lette seg nå og hedge seg gjennom warrants som gir tilgang til rabatterte aksjer frem i tid. Da støtter man også selskapet med ønsket funding, som igjen hjelper verdsettingen på sikt.
Aksjen har prøvd å bryte opp mot 3,6 med stadig lavere volum, ser for meg den skal et stykke ned om ikke lenge.
Ps, jeg solgte på 3.1 som sikkert farger min mening.
Samtidig etableres det støtte over 3.25, og gode kjøpsposter over 3.3 for øyeblikket. Holder seg vel egentlig overraskende godt etter vanvittig stigning og generell børsuro. Noe helt annet enn vi så for et år siden.
Samme som jeg føler skjer, virker som det akkumuleres aksjer på det nivået. Så håper jeg på at det smeller det opp, og hvis det da kommer en liten melding…
Da blei det litt fleie lodd i kassen her i dag, mulig den skal videre ned men eg er happy bare den holder seg over 3.
Det vil jo komme en tid der det roer seg i litt i påvente av nye meldinger el andre triggere, der er vi kanskje nå, så får vi se, skal det inn store porsjoner så vil det gå opp, like eins om det skal ut stort, så vil det ned. Eg har blitt gammel nok til å sitte rolig over svingninger
Tidlig i mars 2026 annonserte legemiddelgiganten Roche en massiv investeringsplan verdt 710 milliarder won (omtrent 480–520 millioner dollar) i Sør-Koreas biofarmasøytiske industri de neste fem årene. Så, er Circios samarbeid med dette sørkoreanske selskapet relatert til dette?
Så, tror du selskapets forskning har vært vellykket?
Olaf, du må vakne, indianerane kjem!
Internasjonale banker på kjøperen i Circio. (Tirsdagens handel).
Sioux eller Apache Bank ?
Hehe, burde skrevet amerikanarane kjem kanskje Goldman Sachs bl.a. Indianerne kjem var vel en Toro-reklame en gang