Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Ja, vi er enige om at oppgangen fortsetter ikke for evig uten at det kommer bekreftende nyheter.
Det ville være overraskende om det ikke kommer nyheter. Spørsmålet er vel om vi kan få en dipp, og om det nå er mulig å presse ned med short, i venteperioden. Så langt har den vist seg overraskende sterk i børsuroen.

The trend is your friend:

Stor kudos til de som klarer å sitte i ro gjennom en sånn oppgang, noe av det vanskeligste å la vinnerene løpe

6 Likes

Deltok personlig i emisjonen og sitter fortsatt av følgende grunner: den er umulig å prissette, ingen binære triggere den nærmeste tiden og historien er juicy som få. Summa summarum og man har ingrediensene til en aksje med nok drivstoff til å fly avgårde på forventninger alene. Null anelse om hvor taket ligger - derav realisering av inngangsverdien som vaksine mot volatiliteten og deretter handler det om å la historien spille seg ut. Og nyte at enn så lenge:

2 Likes

Trenden er din venn til den ikke er det lenger.

Man må rett og slett forsøke å sette seg inn i det fundamentale. Hvis ikke oppgangen skyldtes tro på det fundamentale hadde denne snudd for lenge siden.

6 Likes

300 nye aksjonærer siste 3 dagene :+1:

2 Likes

Det er litt fascinerende å følge diskusjonene rundt Circio for tida.Mens selskapet leverer milepæler og teknologien viser lovende resultater, virker det som om “støyen” i her ofte handler mer om kortsiktig frykt enn langsiktige verdier.

Mens andre fortsatt snakker om tradisjonell mRNA så veit dei fleste her at Circio har utviklet sin -plattform. Data viser opp til 40-75 ganger forbedret proteinuttrykk og betydelig lengre holdbarhet enn konvensjonell mRNA. Dette er ikkje berre en liten forbedring; det er en potensiell “game changer” for korleis genetiske sjukdommar kan behandles som EW og TH har kommunisert i 2 år

Det er lett å være negativ , men det er vanskeligere å ignorere at Circio etablerer samarbeid med større aktører for å validere teknologien sin, inkludert in vivo-data i hjerte/ øyevev og CNS

lav inngangspris mulig Høy oppside er vel det vi alle drømmer om? er mcap fortsatt lav i forhold til det enorme potensialet som ligger i neste-generasjons RNA-terapi?. En overtegna emisjon i starten av 2026 viser at mange aktører har tro på caset.

Med emisjonen og warrants i Q1/Q2 2026 har selskapet sikret “cash runway” for å ta teknologien gjennom viktige prekliniske milepæler det må vel bety litt??

Det å snakke ned en aksje skaper ofte berre en sjølvoppfyllande profeti for kortsiktige tradere. For den langsiktige investor, sjå på fundamentale data: circVec kan gjøre AAV-genterapi tryggere og mer effektiv ved å redusere doseringsbehovet.

Circio er et biotek-case med høy risiko, ja. Men det er også en sjelden mulighet til å eie en teknologi som står foran et paradigmeskifte.

Og det er sjølvsagt valgfritt å både kjøpe,selge,snakke opp og snakke ned en aksje.

Personlig har eg kjøpt en god del aksjer fra Atlas og forhåndstegna i emisjonen,Eg har stor tru på lisensavtale til Circio ila 2026,trur også selskapet er på radaren til fleire BP en det som det allerede har et samarbeid med,som går bedre enn forventa:)

og til alle som er innom for å kritisere ledelsen og selskapet,dokke burde kjøpt på 1 krone

21 Likes

Slutt å hausse så jeg kan kjøpe igjen under 2kr, takk :kissing_heart:

4 Likes

Passende tidspunkt å nevne at ledelsen i C rett ut sier at de er langt foran de få andre selskapene som jobber med det samme…?

8 Likes

Takk! Jeg har bare solgt noen aksjer for å flerdoble antallet regningsretter.

Det tror jeg også. synes som tidligere nevnt at mye tyder på at Circio blåser ORNA og Orbital og andre av banen, hvis Circio ikke er på alle store aktører innen området, da gjør de ikke jobben sin etter min mening…

2 Likes

Jeg skulle gjerne se grundige kommentarer til dette innlegget Både Orbital og Orna ble kjøpt som plattformer basert på syntetisk cRNA. Total pris BUSD 4 om jeg husker rett, så noe har det nok for seg :grinning:men poenget i denne formuleringen er vel å poengtere at circvec-DNA er et alternativ til syntetisk cRNA. Vaksiner er antakelig et område der syntetisk cRNA er bedre egnet enn circvec-DNA.

Et MYE bedre alternativ!

Hvorfor skulle “syntetisk cRNA” være bedre egnet til vaksiner enn CircVec?

6 Likes

Vi kan spørre UTMB? :crazy_face:

2 Likes

Som tok kontakt med Circio for hjelp

3 Likes

Virker ikke som du helt leser «terrenget « her. Alt av aksjer støvsuges. Lav markedsverdi - og banebrytende nyheter og teknologi.

Hockeykølla kan snus på hodet. Er det et styrketegn at retail strømmer til i strie strømmer (sannsynligvis uten kunnskap både om selskap og teknologi) hver bidge dag ? Er vel i alminnelighet utålmodige sjeler som fort kan få høydeskrekk om det drøyer før selskapet melder materielle nyheter. Eventuelt avtaler. Ingenting bedre enn det. Ikke umulig at vi er inne i en stille periode frem til medio april - f.eks ASGCT-nytt, og innkalling til GF.

4 Likes

Jeg innbiller meg at dette som @skeptiker skriver er en referanse til noe som jeg liret av meg. Min antakelse er ikke tuftet på noe annet enn at i vaksiner så er det ikke det samme behovet for et langvarig proteinuttrykk, og at circvec-DNA sånn sett er bedre egnet i genterapi. Sånn fra hofta, på tynnt grunnlag. Må jeg innrømme.

Synes det er et styrke tegn med omsetning på 50-80 -30 millioner tre siste dager. Jeg synes kursen er for lav i forhold til alt du kan bake inn i kursen nå med avtaler, finansiering, teknologisk fremskritt m.m. At den flater ut senere et sted sikkert,

Nå er det jo en gang slik at det er Ola og Kari som kjøper de fleste aksjer, å snakke ned de hele tiden blir feil også. De er en meget god temperatur måler for interessen i en aksje. Så kan vi diskutere fag osv parallelt m.m.

Hvem vet om selskapet snakker med partnere nå? De har har lang tid til å jobbe med det

1 Like

Hørtes kanskje sånn ut, men jeg ønsker ikke å rakke ned på noen. Tror bare at det kan bli vanskelig for mange å holde ut til neste milepæl nås.

Står nok ikke alene i In Vivo LNP CAR-T sporet. Tror jeg.