Wiklund har 728 133 aksjer og 2 000 011 opsjoner. Jeg vil si han sitter godt i det i tilfelle kommende nyheter av den gode sorten.
Og i så fall velfortjent. 
Wiklund har 728 133 aksjer og 2 000 011 opsjoner. Jeg vil si han sitter godt i det i tilfelle kommende nyheter av den gode sorten.
Og i så fall velfortjent. 
Vel fortjent 
Litt for lat på søndagskvelden til å sjekke selv, hva ble opsjonskursen deres satt på?
Akkurat denne er fra Januar 2025. Nesten alle in vivo cell therapy-selskaper er fortsatt prekliniske, og de fleste bruker mRNA-LNP. Det finnes nesten ingen som prøver å gjøre in-vivo CAR-T med DNA-baserte ikke-virale systemer. Hvis circVec lykkes, ligger de i en egen nisje i dette kartet.
Pekes på at fremtidens CAR-T-delivery ikke vil være ren LNP , men hybride systemer som ligner virus-like particles - VLP som vi vet er på agendaen til Circio.
1,18.
Vet du hvilke i så fall? Rimelig crowded space btw! 
Ingenting er umulig i fremtiden, men det er veldig vanskelig akkurat nå.
Orakelet i delfi har talt.
Du har kunngjort at du solgte nesten alle dine CRNA-aksjer fredag Truong. Etter det har dine innlegg tatt en ny retning.
Om jeg selger eller kjøper er en annen sak.
Du blir ikke engang kretsmester i troverdighet ved å fantasere om milliardinntekter på TG torsdag, selge aksjene dine fredag for så plutselig pælme ut negative innlegg.
Syntetisk circRna som Circio bedriver har hittil en stor BP gått med på.
Dette blir det nye store hvor CircRna er det hotte nå.
Alt er risiko i aksjer.
Det er Roche.
Det vi vet er at det er en stor aktør.
Med forbehold, men det synes som kun disse har studier med DNA+non-viral levering i denne oversikten:
Disse har non-viral levering, men ukjent payload (DNA eller RNA)
I denne oversikten er det kun Orna, Strand, Therorna og Sail som jeg umiddlebart kjenner igjen som cRNA-selskap. Resten er i hovedsak viral levering, eller mRNA/RNA med non-viral levering (LNP/Nanopartikler). Oversikten er fra tidlig 2025, så mye kan ha endret seg i løpet av det siste året med tilskudd av mange flere i preklinisk fase. Som f.eks Circio.
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
I 2021 hørt YouTube presentasjon Circio å DnB
Den gang sa EW at de neppe vil bli kopiert i dag 5 år etter er Circio ikke kopiert , å blir det neppe.
De har et unikt bibliotek.
For tradere var det smart å selge CRNA på fredag og å satse på oljerelaterte aksjer i stedet. Jeg er ikke trader og ser det slik at det var naturlig med et kursmessig skritt tilbake nå i påvente av nye samarbeidsavtaler.
Rolig her i dag, lirker alle sammen seg ut nå ?
Eg kjøper
Hva er neste trigger?