Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Wiklund har 728 133 aksjer og 2 000 011 opsjoner. Jeg vil si han sitter godt i det i tilfelle kommende nyheter av den gode sorten.

Og i så fall velfortjent. :raised_hands:

Vel fortjent :+1:

3 Likes

Litt for lat på søndagskvelden til å sjekke selv, hva ble opsjonskursen deres satt på?

Akkurat denne er fra Januar 2025. Nesten alle in vivo cell therapy-selskaper er fortsatt prekliniske, og de fleste bruker mRNA-LNP. Det finnes nesten ingen som prøver å gjøre in-vivo CAR-T med DNA-baserte ikke-virale systemer. Hvis circVec lykkes, ligger de i en egen nisje i dette kartet.

image

Pekes på at fremtidens CAR-T-delivery ikke vil være ren LNP , men hybride systemer som ligner virus-like particles - VLP som vi vet er på agendaen til Circio.

6 Likes

1,18.

Vet du hvilke i så fall? Rimelig crowded space btw! :thinking:

Ingenting er umulig i fremtiden, men det er veldig vanskelig akkurat nå.

Orakelet i delfi har talt.

1 Like

Du har kunngjort at du solgte nesten alle dine CRNA-aksjer fredag Truong. Etter det har dine innlegg tatt en ny retning.

Om jeg selger eller kjøper er en annen sak.

Du blir ikke engang kretsmester i troverdighet ved å fantasere om milliardinntekter på TG torsdag, selge aksjene dine fredag for så plutselig pælme ut negative innlegg.

1 Like

Syntetisk circRna som Circio bedriver har hittil en stor BP gått med på.
Dette blir det nye store hvor CircRna er det hotte nå.
Alt er risiko i aksjer.

1 Like

Det er Roche.

Det vi vet er at det er en stor aktør.

1 Like

Med forbehold, men det synes som kun disse har studier med DNA+non-viral levering i denne oversikten:

• Thunder Biotech
  • Deliver Bioscience
  • Velvet Therapeutics

Disse har non-viral levering, men ukjent payload (DNA eller RNA)

• Nona Bioscience
  • Shanghai Simnova
  • Alaya Bio

I denne oversikten er det kun Orna, Strand, Therorna og Sail som jeg umiddlebart kjenner igjen som cRNA-selskap. Resten er i hovedsak viral levering, eller mRNA/RNA med non-viral levering (LNP/Nanopartikler). Oversikten er fra tidlig 2025, så mye kan ha endret seg i løpet av det siste året med tilskudd av mange flere i preklinisk fase. Som f.eks Circio.

2 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

I 2021 hørt YouTube presentasjon Circio å DnB
Den gang sa EW at de neppe vil bli kopiert i dag 5 år etter er Circio ikke kopiert , å blir det neppe.
De har et unikt bibliotek.

For tradere var det smart å selge CRNA på fredag og å satse på oljerelaterte aksjer i stedet. Jeg er ikke trader og ser det slik at det var naturlig med et kursmessig skritt tilbake nå i påvente av nye samarbeidsavtaler.

1 Like

Rolig her i dag, lirker alle sammen seg ut nå ?
Eg kjøper

Hva er neste trigger?