Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Det virker som om stemningen har snudd. Flere hundre tusen aksjer nå til salga på 5 dollar. Kjøpersida plutselig sterkt svekket, da en eller flere kjøpere på en del hundre tusen aksjer ser ut til å ha trukket seg.

På 5 dollar så selger jeg og

9 Likes

men er det riktig at TR har vært i handel, da burde ikke den stoppe også?

CRNAS stoppes omtrent for hver handel som utføres

1 Like

Beklager feilen! Det var selvsagt 5 kr - jeg tenker lett i dollar.

selskapet ligger an til MCap kr 1 mrd, ser frem til den dagen kr er byttet med $

for ikke svært lenge siden var prisen 60 mill og vi kjøpte aksjer til 60 øre, takk og pris og igjen inderlig takk til Atlas for å ha gitt oss denne muligheten :cowboy_hat_face:

6 Likes

Jepp! På 5 så bikker vi 1 Mrd. i Mcap. I grunn ingenting i veien for at den KAN nå 10,- (+ 2 Mrd.) Ila de neste ukene! Eller i dette tempoet - dager … Mye tyder på at avtale kommer … Ser BP det vi ønsker og tror, så er 1 Mrd. $ på bordet ikke urealistisk! Men man skal ikke glemme risikoen heller … Good luck!

7 Likes

Passert 1mrd ja !!:clap:t3: fytti … da lettet jeg meg , liker det ikke men nødvendig :sweat_smile::+1:t2:

Få uker siden vi diskuterte og 4-5kr og mrd var mitt mål … foreløpig :sunglasses:

Nå må avtaler komme sjø den høyere føler jeg :+1:t2:

4 Likes

Solgte ogås noe nå, 5,1, 4,95 og 4,8
Men langt fra alt, kjøpt og t retter i går

Måket dette inn igjen rett før den gikk i auksjon. No slåes det av her

Ble raskt noe inngang igjen etter den duppen :sweat_smile::+1:t2:

1 Like

Slik jeg forstår det på Nordnet forum så er reell all time high 7.7?

Ny auksjon

9 Likes

Rollercoaster ja, der traff de bulls eye! :sweat_smile::dart:

1 Like

Ikke les på Nordnet forumet, der er det bare troll og tull. Ikke sett et ok innlegg der på flere år når kursen i en aksje beveger seg. Bare haus eller bais, støy om man vil.

Ikke helt enig, flere gode innlegg der, bl.a. fra polygon her, og noen andre som virker oppegående. Kanskje noen fra dette forumet som dessverre forsvant i fjor høst…

3 Likes

Sikkert mange som lettet seg på 5, men stiger igjen nå, god kjøperside :slight_smile:

Jeg lettet meg for 10k aksjer på 4,6 og kjøpte i retur 33k tegningsretter.
spennende hvordan utvikling vi får fremover!

Mer sunnere stigning nå :chart_with_upwards_trend:

Eneste forumet verdt å følge med på er her. Og er her du får de beste rådene til kjøp av biotek aksjer. Takket være @Bob_le_Plast så har man fine dager.

2 Likes

Vi er vel snart på nivået som Bull case i siste analyse var på. De hadde vel Base case og target 2,7 NOK etter emisjonen. Det var null problem :grin:

1 Like