Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

må ha god greie på det “rørlegerne” og amatørene som begynte å kjøpe mye aksjer igår…

3 Likes

Får Circio noe av disse pengene?

Indirekte. Slipper å bruke mye av egne penger på R&D.

Handler mer TR og aksjer idag, vanskelig å vurdere hvilken av de som vil betale seg mest så hvorfor velge mellom dem :man_shrugging:

Hvor lang tid vil det ta før man kan få informasjon om resultatene som United Immunity vil oppnå ved bruk av Circio’s circVec teknologi? Er det måneder eller år?

Er glad på Wiklunds vegne, har ikke vært en enkel ferd hit fra å ta over CEO-stolen etter Soug. Hadde alltid troen på at han gjorde sitt beste, men som han sa selv for lenge lenge siden på spørsmål om hvorfor han ikke kjøpte aksjer i selskapet selv løst sitert: “Jeg tar nok risiko ved å være ansatt i Targovax”. Det var på ingen måte sikkert at det skulle gå bra og det var helt riktig avgjørelse den gang da. Nå 95% ned fra det kursen var da, og tidvis 99,5% ned fra da, så får han endelig betalt for den enorme snuoperasjonen han har gjort sammen med et fåtall andre i selskapet. Ønsker han alt godt framover og må si det studiet vet man resultatet på allerede, for de som har fulgt med på resultatene hittil. Endelig et studie som vil få gode resultater. Han har fått til det jeg fra sidelinjen så som så umulig at jeg ikke kjøpte en aksje på veien gjennom Atlas-dalen. Trodde ikke de ville finne noen som forsto hva de drev med, men det har de, selvsagt i Japan xD. Gratulerer igjen til Wiklund og teamet, det tok sin tid :stuck_out_tongue_winking_eye: For lenge for meg, men andre her som turte har virkelig fått være med på festen, vel fortjent!

6 Likes

3 Likes

Helt vilt, 10 min før mld så solgte eg 150k aksjer for så å flytte pengene over til ask konto, og da kjøpe igjen samme antall, 10 min senere så ville det blitt en dyr operasjon :flushed::grin:

3 Likes

Tiden med “show me the cash” er over? Fra å være en deprimert labrador er circio tydeligvis blitt en våryr kanin, med reisning i tide og utide. Gitt opp å forstå norsk biotek.

1 Like

Pussig at warrantene fortsetter å handles når aksjen er stoppet. Trodde børsen alltid stengte handelen i derivater også når underliggende ble stoppet :man_shrugging:

1 Like

“Show me the money” krever slitasje. CRNA selger drømmer. Den vedvarende utfordringen er at den slags er umulig å prissette. Dagens melding fungerer som et forsterkende lag. At drømmeriene ikke lar seg prissette er gull for himmelferden og belastende for evnen til å vurdere exit. Ære være de som har klart å sitte i ro fra kr 1. Selv har jeg igjen 20% av opprinnelig beholdning.

Kunne ikke vært mer enig. Bare å gratulere.

Nå er cart sporet definitivt åpnet og plattformegenskapene stadig stødigere

8 Likes

også midt i åpningstiden. Ellevillt.

1 Like

Non-regulatory press release… ikke innsideinfo - sier vel kanskje litt om hva denne avtalen er - og ikke.

Edit:
image

Ta gjerne og se litt Shareville hva folk skriver. Er ikke alle som vet hva de har kjøpt :smiley:

1 Like

For noen er melding luft. For andre så er det nok en bekreftelse på potensialet som kan ligge å vente på oss i enden av regnbuen :slight_smile:

10 Likes

de som skriver der inne står for 1 prosent av omsetningen. Det er selvsagt en god grunn for at så mange mennesker med mye penger kjøper Circio. Og prisingen er pr nå relativt lav i forhold til fremdrift og potensial.

1 Like

De er vel fortsatt i preklinisk fase? Hører gjerne ditt syn på fremdrift og potensial

Topp 50 listen viser jo med all tydelighet at det er ingen store tegn til at mennesker med særlig mye penger nettokjøper circio og posisjonerer seg.

Derimot viser den masse småfisk. Mesteparten av omsetningen er bare algoritmer som skummer fløten er det som blir den mest naturlige konklusjonen.

1 Like

Listene samsvarer overhode ikke med volum :joy:

Men igjen, her har det/er det penger å tjene

Du er på hils med alle der inne forstår jeg? kjenner bakgrunn og kompetansen?