Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Auksjon, ligger på 7,12 i øyeblikket.

Enig i det, men jeg tror personlig at det gode momentumet er borte, nå handler det om å eie aksjen for det fundamentale og hva er da riktig pris? Ingen avtaler er signert som validerer at Circio kan spinne ut plattformen, selv om selskapet er finansiert tre år frem i tid.

Er riktig verdi 800 MNOK, 1,6 MRD eller 2,7 MRD?

Vanskelig og si Observer.

Gikk på en liten smell selv og begynte og kjøpe på 9 kroner og nedover.

Edit : Er jo verre enn de verste dagene i Nano. Fordelen den gang var at Biotec var relativt ukjent, hadde stort sett Algeta og forholde oss til. Men gjorde selv en 8x på den, og håper på det samme her, hvis den ikke blir gruset fullstendig.

Klasse :bell:

3 Likes

Var vel flere av dere som var med i Nano ?

Du synes fortsatt det er vanskelig å forstå at caset gikk kraftig etter at de fikk ut Atlas?

Jeg har vært 100 % transparent på hva jeg har gjort; jeg tegnet meg i emisjonen og solgt siste aksje på 5,2 NOK. Jeg later ikke som jeg har vært med på reisen opp til 14 NOK. Hadde jeg gjort det hadde det blitt noen millioner til hadde jeg klart å selge meg ut der oppe.

3 Likes

Hvis det er det du leser - så for all del :slight_smile:

Mer dette.

Selvsagt forventet man en oppgang etter Atlas var ute - jeg kjøpte i påvente av en bevegelse selv.

Men det som har foregått i handelen - og her inne - syns jeg bærer preg av det samme. Insentiverte uttalelser.

Godt at Ola Dunk tjener penger også, faen på tide. Håper folk her inne tok gevinst!

Forøvrig ikke uenig i uttalelsene dine - slik sett.

2 Likes

Ingen kommenter till det fundamentale, bare det tekniske.

Alle paraboler korrigerer 50-80% minimum.

There’s no mercy on the stock market.

6 Likes

Bare sånn til info:

Også i et utviklingsselskap.

1 Like

Sannheten er vel at vi nå er på et mer edruelig nivå i forhold til selskapets fair value, men mye kan endres i løpet av 2H. Har sagt det før, men gjentar likevel. Selskapet har gjort sine akjonærer en bjørnetjeneste med stadig å dra frem kjente avtaler ala Orna/Orbital/Kyte/Manifold etc som en slags luftige benchmarks.

1 Like

Så spørsmålet blir når skal en begynne og kjøpe igjen, ser den er kraftig ned i dag også forløpig.

Roer seg nok nede på fem tallet et sted, muligens?

Se der ja, «betonggulv» på 10,80? Hva skjedde der liksom?

Dyr lærepenge for x antall tusen nordnettere som kom inn fra 7 og oppover til 14.

Plutselig er utøvelse av warrants litt mere sannsynlig.

Imponerende Pirato klarte tjene cash for kundene sine på bekostning av retails samt at Circio fikk fylt på mere en de kunne drømt om i Januar.

Men det ble jo advart mot akkurat dette fra noen få.

Glad jeg fikk lempet ut rundt 11 til 13 ish.

2 Likes

Ser ut som handelsstopp på 6,48?

Folk ønsker ikke lenger å ta i mot…

Den var litt snedig for jeg la inn handel mens Circuit-breaker var aktiv, la for ordens skyld limit 6,48 og tenkte at åpner den 6,10 så får jeg der, uansett er jeg med på 6,48.

Mens breaker er får jeg sluttseddel på kjøp av 6,48, det skal tas videre dersom kursen åpner på 6,00. Her var det noe som ikke fungerte som det skulle.

Det “gulvet” ble ødelagt av flippere i emisjonen.

3 Likes

Etter mange år i aksjemarkedet føler jeg at jeg ikke har blitt så mye klokere, men har i hvert fall lært at noe slikt ikke finnes!

3 Likes

Det var ikke armering i gulvet

1 Like

Betong på kvikksand grunn :sweat_smile:

2 Likes