Det noteres at de ikke ber om inntil 40% som handlingsrom. Tyder på at vi sitter med en solid beholdning cash. Jeg har mått spørre litt om hvordan de nye pengene endrer bruken til selskapet. Svaret er at de fortsetter å leve som fattige studenter tiltross. Det gjør meg betrygget.
Heh heh, slikt har vi sett før.
Short må jo økes når volumet kommer sigende på rekylen.
Faor sjao på mandag.
Bare en tanke. Men aktiv målstyring i CAR-T. Kanskje selskapet har planer om å gå på kjøper`n - antistoff bibliotek, what not…greit med helg ja 
Tenker de kan legge studietiden bak seg nå. EDW sa at de hadde fått 300 søkere til stilling i Sverige, og 90% av de var ikke fra Sverige. Sier noe om interessen av å jobbe hos de, og i Sverige. Var i intervjuet med Investornytt dette. Når de drodlet litt rundt vilkår for selskaper i Norge kontra Sverige og Danmark.
Ingen handler er planlagt. Strategiske samarbeid. Cash spiller ingen rolle. Det viktigste er at de ikke binner seg til noe eller noen selskap. Sånn blir man mest attraktiv for oppkjøp, og det har de ikke ville snakke om de siste ukene. Jeg ser på EDW som en veldig smart person som bryr seg om hvor selskapet skal videre. Og jeg tror de lykkes.
… De har respekt for pengene som de rår over.
Kan noen legge ut skjermdump av e24 artikkel
Det var ikke mye nytt. Tegn et månedsabonnement for 1 krone så ser du 
1 krone er 2 warrants fortsatt!
Ser at forfatteren av artikkelen ikke har gjort hjemmeleksen sin med hensyn til aksjonæroversikten. Han skriver at de 100 største ikke eier mer enn 32%, men det stemmer ikke da de 20 største eier ca 34%, ned fra 38% fra før siste emisjon. Han har nok gjort litt for dårlig grunnarbeid og ikke fått med seg at de største aksjonærene lånte ut aksjene sine og hentet aksjonæroversikten når aksjene var utlånt!
Om man skal diskutere noe annet enn shorting og trading. Så må vel det fundamentale se bedre ut en noensinne for circio? Den siste avtalen som ble belønnet med enorm nedgang… det forsvant helt i fokuset rundt stopp loss.
“Acuitas Therapeutics (CAR-T), the LNP delivery company behind the Pfizer-BioNTech COVID-19 vaccine”
Det må da vekke oppsikt hos flere enn oss…
Omkvedet har vært “stakkars lettlurte storeiere som lånte ut til Pirato slik at flipperne fikk solgt”. Hva om det var en del av dealen at Pirato skulle få ned kursen, og så skulle disse få kjøpe aksjer i markedet til langt lavere pris? Jeg ser bl. Star har kjøpt 1 million på lista i kveld.
Koke suppe på spiker (et LinkedIn-spor etter EDW`s statement i årsrapporten)
Med BP og Biotechs i eksisterende og evt nye avtaler så er det vel nokså avgjørende at man holder tunga rett i munnen i forhold til IP og særinteresser. For begge parter.
Siste 30 dager star kapital.
Det kan hende de lånte ut 2 mill aksjer til short. Fikk tilbake 1 million av de og at de fremdeles kan få tilbake 1 million til slik at de har 5 mill aksjer som de eide før utlån for noen dager siden.
@Crna du som snakker med de store eierene. De er vel mer forbanna enn oss på herjingene de siste dagene og vil kanskje slutte å låne ut aksjer til short?
Ikke fått flaggemelding, så utlån er veldig plausibelt ja.
Kommentar slettet da eg vart usikker på om eg blandet noen kort her nå mtp på Star
Mente jeg leste en kommentar om at Star hadde redusert en god del før PP. Altså ikke lån.
Fant det igjen Hentet fra Finansavsiens artikkel 10.4.26 ( link limt inn nederst )
Star :
Det er ikke snakk om finanskjendiser. Tom Arne Thorsen er en erfaren investor, men lite omtalt. Han forteller om en 30 år lang investorkarriere som strekker seg fra selskapet Gips sammen med Sveaas, som ble solgt til Google, til datingapper i Kina. Thorsen har pøst ut Circio-aksjer etter kursoppgangen, men sitter fortsatt på verdier for 35 millioner kroner via investeringsselskapet Star Kapital.
Hvis jeg skal være ærlig, har jeg solgt litt for mye for tidlig. Jeg hadde en større posisjon før, men gleder meg over utviklingen på aksjene jeg fortsatt sitter med, sier han til Finansavisen.
Så NCS :
Jeg solgte en mindre post før påske og har dermed fått tilbake det opprinnelige investerte beløpet. Familien presset litt på. Biotek er alltid risikabelt, men med resultatene Circio nå viser, kombinert med sterk ledelse, føles dette ikke lenger som en lottokupong.
Holst håper nå på en kommersiell løsning gjennom oppkjøp eller lisensiering.
– Personlig tror jeg på et oppkjøp på 1–3 milliarder dollar, som tilsvarer en aksjekurs på 40–120 kroner. Det bør ikke være urealistisk, sier han
Har ikke funnet noe flaggemelding. I så fall må de ha glemt å sende.