Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Det noteres at de ikke ber om inntil 40% som handlingsrom. Tyder på at vi sitter med en solid beholdning cash. Jeg har mått spørre litt om hvordan de nye pengene endrer bruken til selskapet. Svaret er at de fortsetter å leve som fattige studenter tiltross. Det gjør meg betrygget.

4 Likes

Heh heh, slikt har vi sett før.

Short må jo økes når volumet kommer sigende på rekylen.

Faor sjao på mandag.

2 Likes
3 Likes

Bare en tanke. Men aktiv målstyring i CAR-T. Kanskje selskapet har planer om å gå på kjøper`n - antistoff bibliotek, what not…greit med helg ja :grinning:

Tenker de kan legge studietiden bak seg nå. EDW sa at de hadde fått 300 søkere til stilling i Sverige, og 90% av de var ikke fra Sverige. Sier noe om interessen av å jobbe hos de, og i Sverige. Var i intervjuet med Investornytt dette. Når de drodlet litt rundt vilkår for selskaper i Norge kontra Sverige og Danmark.

3 Likes

Ingen handler er planlagt. Strategiske samarbeid. Cash spiller ingen rolle. Det viktigste er at de ikke binner seg til noe eller noen selskap. Sånn blir man mest attraktiv for oppkjøp, og det har de ikke ville snakke om de siste ukene. Jeg ser på EDW som en veldig smart person som bryr seg om hvor selskapet skal videre. Og jeg tror de lykkes.

… De har respekt for pengene som de rår over.

9 Likes

Kan noen legge ut skjermdump av e24 artikkel

Det var ikke mye nytt. Tegn et månedsabonnement for 1 krone så ser du :wink:

1 Like

1 krone er 2 warrants fortsatt!

1 Like

Ser at forfatteren av artikkelen ikke har gjort hjemmeleksen sin med hensyn til aksjonæroversikten. Han skriver at de 100 største ikke eier mer enn 32%, men det stemmer ikke da de 20 største eier ca 34%, ned fra 38% fra før siste emisjon. Han har nok gjort litt for dårlig grunnarbeid og ikke fått med seg at de største aksjonærene lånte ut aksjene sine og hentet aksjonæroversikten når aksjene var utlånt!

2 Likes

7 Likes

Om man skal diskutere noe annet enn shorting og trading. Så må vel det fundamentale se bedre ut en noensinne for circio? Den siste avtalen som ble belønnet med enorm nedgang… det forsvant helt i fokuset rundt stopp loss.

“Acuitas Therapeutics (CAR-T), the LNP delivery company behind the Pfizer-BioNTech COVID-19 vaccine”

Det må da vekke oppsikt hos flere enn oss…

11 Likes

Omkvedet har vært “stakkars lettlurte storeiere som lånte ut til Pirato slik at flipperne fikk solgt”. Hva om det var en del av dealen at Pirato skulle få ned kursen, og så skulle disse få kjøpe aksjer i markedet til langt lavere pris? Jeg ser bl. Star har kjøpt 1 million på lista i kveld.