Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Ventet med og kjøpe Circio etter at de hadde ordnet med litt penger, ventet mao. på en emisjon hakket høyere enn forrige. Aksjen løp fra meg og tenkte at dette er typisk Biotec. Da emisjon ble meldt og aksjen falt tilbake til emi og under trodde jeg et kjøp på 9 kroner var en grei inngang. Da aksjen da falt videre ned på 5 tallet måtte jeg tenke tilbake på både Algeta og Nano hvor vi også opplevde voldsomme svingninger, bare ikke i denne farten, rett og slett for og holde humøret oppe. En blir jo litt deppa når en ser pengene flyr ut vinduet i rekordfart :joy::joy: Så nå får vi se videre, teknologien virker lovende så sitter nå til vi får klarerer indikasjoner på om vi har livets rett. Har noen kroner i krigskassen klar skulle den ta seg en tur ned på 3-4-5 tallet.

5 Likes

https://biostock.se/en/2026/04/miljardforvarv-belyser-det-prekliniska-vardet-av-circrna/?fbclid=IwZnRzaARPEvBleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZAo2NjI4NTY4Mzc5AAEekz4nCbFeGLj9-JU2fceTqQv8JlL7e07pbWOX_2NTg-lWukd_yA6JOSrn0xA_aem_0wbHMS2WMc--5Uv6oaGO7g

320 mill omsatt i dag også, bare motsatt retning :joy:

Greit kjøp i går da, litt fristende å ta med seg 30 % over natta også.

2 Likes

Så lett som bare det. 10.8 neste?

1 Like

Trodde alle Circio-pengene skulle over til andre bingoteks jeg, men de er visst 10 % i minus i dag :wink:

Øker med 231k

Slik denne uken har vært, så spørs det om ikke det er short-posisjonene som skal lukkes. Og det er fremdeles rom i chartet for at den pryles ned en runde til før den bryter ut av nedadgående trend.

Så da blir det å spille “Pryl, fakeout eller breakout?!” på mandag.

1 Like

Den har økt, ikke med mye da :sweat_smile:

Økte i går, ja - ref. dato.

1 Like

En eventuell lukking har vel ikke potensial til å påvirke kursen særskilt mye jmf rådende volum

1 Like

God helg :1st_place_medal:

Ser ut som at sjappa ble stengt for dagen. God helg !

2 Likes

Kommer an på hvor mange shorts under 0,5% som har ligget åpne.
Mange bekker små blir en stor å.

1 Like

De sniker seg nok sømløst ut

2 Likes

Blir overraska om shorten ikke ble dekket i dag. De kjørte den ned fra 11 kroner til under 6. Og kjørte den opp til 8 kr for å dekke inn. Får håpe de store eierene nekter å låne ut i all fremtid. Selv skading.

2 Likes

Håper nodnetkundene kan bli lagspillere og forstå at å gjennomføre panikksalg ikke er så lurt. Til uka håper jeg det brenner for shorterene. Siden det er fredag, så kan man vel komme med både Braveheart og Gladiatoren referanser.

Men, ja, shorten er kanskje dekket

3 Likes

Tenker man overdriver den faktiske påvirkningen. Synlig short utgjør 4% av dagens omsetning.

1 Like

image
image

Den generelle fullmakten bør med, så man har muligheten til å hente penger når man kan, og ikke venter til man må.
Men den er nok ikke like aktuell å benytte frem til juni 2027 som den er i andre selskaper på OSB.

4 Likes

Nei, men grei å ha avklart før ASGCT og VIPs neste 60-90 dager. Les rettet emisjon.

2 Likes