Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Dagens oppgang vil jeg tilskrive denne nyheten fra konkurrent Therorna https://www.businesswire.com/news/home/20260511897230/en/Therorna-to-Showcase-Clinical-Ready-Circular-RNA-in-vivo-CAR-T-and-CircRNA-Pipeline-at-the-2026-American-Society-of-Gene-Cell-Therapy-ASGCT-Annual-Meeting?utm_campaign=shareaholic&utm_medium=copy_link&utm_source=bookmark
Spesielt dette " * In humanized mouse models: robust in vivo CAR expression in CD8⁺ T cells across both the blood and tissues after a single dose; complete B-cell depletion within 24 hours; and complete tumor regression in the Nalm6 lymphoma model at 0.02 mg/kg (0.4 μg/mouse)".

Selvom det er en konkurrent så vil jeg si at deres data både validerer og derisker kommende car-t data til Circio. Jeg tror Circio vil vise høyere og lengre uttrykk i milten enn Therorna.

20 Likes

Entos sin presentasjon i dag 14.45 kan ha stor betydning for Circio

1 Like

Begynner jo å bli litt avkastning også på t rettene etterkvart :trophy:

2 Likes

Shorten :shorts: sitter fortsatt (per i går) “musestille” :mouse: siden 4 mai.
Men i dag må de vel føle litt press i buksene?

5 Likes

De sitter nok til bitter end i håp om at selskapet feiler.

Shorten er nok fri for følelser og har fokus på treffsikkerheten for algoritmen samlet sett. Så skal det sies at den feite damen glimrer fortsatt med sitt fravær.

Tar på meg trange shorts på trening nå, i solidaritet.

1 Like

jepp, it ain’t over until the fat lady sings
problemet er at dama har fått influensa og ligger i sengen … no performance until the Crna is sold :partying_face:

Tipper de sitter med en solid bunke warrants de har kjøpt “billig” som de vil tegne for å dermed ha rimelig kontroll på nedsiden sin i posisjonen.

Edit:
For å se den positive siden i det scenarioet, så innløser de da 4,1 millioner warrants og sørger sånn sett for at det blir penger i kassen for CRNA.

7 Likes

16 Likes

Brudd over 11,02 stemmer det at neste motstand 14?

Det gikk fryktelig fort ned fra 14, så hvis den først setter fart kan det gå fort oppover også, er stort sett luft mellom de to

3 Likes

Noen som kan forbedre bildet ?

Ikke korrekt, men mulig og hente ut noe ?

1 Like

Håper bare Top 50 viser en større aktør snart enn retail

2 Likes

Lavere dose+mindre DNA skade+mindre inflammasjon/stress (ikke bare UPR). Mindre tox. Det er vel det som er nytt, samt 12 uker stabilitet.

4 Likes

Apropos TR/Warrants . Synes fortsatt det er litt fascinerende hvor opptatt folk er å henge seg opp i fksjonen 20 % rabatt, 70 øre hit og en kroning dit, når caset nå handler om noe helt annet. Hvis markedet først begynner å prise inn det Circio faktisk prøver å løse: Høyere expression, lavere dose og mindre off-target/stress i AAV, så kan hele greia bli repriset langt hardere enn folk virker å forstå. Da snakker vi plutselig ikke om strike på 60-70 øre for Warrantsene, men kanskje 15–20 kroner. Og jo mer man leser seg opp på feltet, desto mindre science fiction begynner akkurat dét å høres ut som.
Edit: Er inhabil om Warrants siden min hoveddel er nettopp der (60/40), så bare min litt personlige overbevisning uten hard proof

6 Likes

Oppdatert VWAP etter tre dager er 10,12036 :
image

Data er hentet her:
https://live.euronext.com/en/product/equities/NO0013033795-XOSL#historical-price

@urban66 Jeg er bare ute etter å få flest mulige aksjer til lavest mulig kurs, og med det nivået warrants’ene har vært handlet på tror jeg at jeg oppnår det ved å være 100 % i warrants. Og ja jeg vet at det kan bli mye penger å spytte inn ved innløsning, men det er en del av regnestykket.

Husk også at om (heaven-forbid) aksjen skulle falle dramatisk pga en eller annen dramatisk nyhet, så har man med warrants muligheten til å la være å innløse og ta tapet på +/-60 øre per warrants, mens en aksjeeier jo må selge seg ut av posisjonen i det som i et worst-case scenario kan bli et blodig fall.

Men hovedscenarioet og planen er altså å være long investor.

13 Likes

100% Warrants, rimelig ballish satsing. Blir spennende uker for mange framover ja :ok_hand:

1 Like

Jeg synes det er de som sitter 100 % i aksjen som er de modige, men det er nå min holdning (og den er jeg tydeligvis ganske alene om :grin: ).

3 Likes

Gambling