Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Dette er bunnsolid. Circio begynner å underbygge caset med stadig sterkere og mer konsistente data.

Målet var vel å nå ut til en bred «fagjury», noe jeg vil si de absolutt klarte med denne presentasjonen. Så får nye data komme utenfor konferanser.

Car-T om ikke så lenge. Får vi en POC her, så blir Circio svært vanskelig å ignorere.

Nå er vel spørsmålet: Hvordan reagerer markedet?

7 Likes

De av dere som har masse warrants, har dere snakket/vurdert å forhøre dere med megler rundt strategier?

Spesielt de som har 200k+ warrants som tilsynelatende har en kombistrategi med salg warrants etter 22mai og tegning på en større andel av rettene.

Har 300+ og scenarioet følges med Argusøyne :slightly_smiling_face: Her blir planen justert underveis, men tenker å ihvertfal prøve å holde meg til tenkt plan. Med GAV 0,34, er jo spennvidden større enn dagens 0,65 også. Ble oppring av Pareto i går. Merkelig tlf. De lurte på om jeg visste at jeg hadde disse Warrantsene, og hvordan mekanismen fungerte. Ikke noen spørsmål om jeg ville selge de e.l. Tenkte i mitt stille sinn at de fisket, og hadde sikkert vært “behjelpelig” med salg hvis jeg hadde vært helt newby :grin:

1 Like

De ringte meg også, jeg håpet nesten de var ute å fisket, men det var kun siden de var tilrettelegger. Jeg spurte spesifikt hvorfor han ringte siden jeg ikke bruker pirato lenger.

Jeg fiska litt om hva han ville anbefalt, men han hadde totalt munnkurv ift å gi råd som tilrettelegger.

1 Like

Det viktiga var att sprida budskapet om circVecs potential, för de i publiken igår som inte ännu kände till den enorma kraften i tekniken. Jag är mycket imponerad över Eriks självförtroende och professionalitet. Det fanns nog några viktiga personer i publiken igår, som också blev det. Så nätverkande och resultatet från terapeutiska modeller så kan det bli hur bra som helst. Magkänslan för mig som sitter long är god. Hälsningar från Johan.

13 Likes

Dataproduksjonen som vi har fått presentert er helt konge.

Før du tenker at det er skuffende at det ikke kommer noe fra nytt vev, så vil jeg si at det som presenteres på lang vei setter to streker under svaret for at dette fungerer som f… Så betydelig risikoredusjon mtp avtaler

I tillegg så er det som presenteres data som er ønsket og på mange måter bestilt av BP. Så at de får se sterke data på det de ønsker er verdt mer enn at vi får tilfredsstilt ønske om data i nytt vev

12 Likes

T-Cell In Vitro PoC er neppe LNP+circvec som kombo alene. Antar at Neoregen/NICT er med som intracellulære levering/opptak av DNA, og at studiet viser terapeutisk effekt. Er det en rimelig forventning ?

For eiere av mange warrants kan det vel være en fordel at det ikke kom noen store positive nyheter denne uka. Kanskje kursen faller noe på mandag.

Mandagen, eller de andre dagne isolert betyr ingenting. Hele poenget er forskjellen mellom VWAP’en som låses 22. mai og kursen etterpå. Høy kurs nå er bra for Circio, men det er bevegelsen etter strike er satt som avgjør warrant-gevinsten. Tror det må gambles “litt” uansett hva man bestemmer seg for: Hold/selg

2 Likes

Hvis jeg ikke har misforstått er det en gjennomsnittskurs ca to uker før 22. mai vektet i forhold til omsetningskursen som avgjør utgangspunktet. I så fall teller alle dager og all omsetning i denne perioden. Jo høyere utgangspunkt jo mer krevende blir det å unngå at kursen faller i perioden 22.mai til 3. juni, slik jeg oppfatter det.

Fint hvis vi slipper retail-eufori på mandag hvor folk lures til å tro at det var store børsdrivende nyheter på ASGCT, kun tradere som tjener på det. EDW vil ha penger i kassen og da må warrants være en god deal.

1 Like

Ja, men det folk glemmer er at høy VWAP også betyr at markedet faktisk har vært villig til å handle store volum på høye nivåer. Det er ikke automatisk bearish. For warrantene er det fortsatt forskjellen mellom strike og kursen etter 22. mai som er nøkkelen.

3 Likes

Det siste er jo korrekt, men jo høyere utgangspunktet er jo mer krevende er det å overgå det i tegningsperioden.

1 Like

Joda, høyere VWAP gjør jo lista høyere :grin: Men siden Circio fortsette å levere knall data, aksjen fortsetter opp og folk faktisk vil ha warrantsene, så skjønner jeg fortsatt ikke helt hvorfor dette automatisk skal bli “umulig”. Da er problemet egentlig bare at billigbillett drømmen ryker litt :innocent: Tror vi bare får la markedet avgjøre resten nå. God Helg :ok_hand:

5 Likes

End

4 Likes

Fordi aksjen går opp 20% på en uke på hype, forventninger og trading. Da kan den like fort gå ned igjen 20%.

En “backpacker” og ikke en “suit” foran posteren?! :scream:

Kan jo være R&D ansvarlig i Roche han der :laughing:

1 Like

Har registrert at banker (trolig fond?) har intensivert handelen. Tror vi endelig begynner å se litt større profesjonelle aktører ta plass.

1 Like

De fleste i bildet der trader som helvete

1 Like