Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

AlzGenomics announced on May 15 that it presented its research achievements on next-generation RNA platforms at the American Society of Gene & Cell Therapy (ASGCT 2026), held in Boston, USA, from the 11th to the 15th.
At this conference, AlzGenomics conducted one oral presentation and two poster presentations related to its circular RNA-based platform.

During the oral presentation, the company revealed research results showing that circular RNA can be selectively delivered to splenic immune cells using a polymer-based nano-carrier. According to the company, the delivery efficiency was three times higher and the expression duration was twice as long compared to linear RNA. This research was conducted jointly with Inha University. AlzGenomics explained that this technology has the potential to be utilized in the development of in vivo CAR-T therapy, which generates CAR-T cells directly within the body.

The poster presentations introduced a structural engineering technology that improves the productivity of long circular RNA. The company stated that it has doubled the production efficiency of circular RNA longer than 8kb compared to previous methods. Circular RNA has a limitation in that production efficiency decreases as the length increases.

Lee Sungwook, CEO of AlzGenomics, stated, “Through ASGCT, we shared the competitiveness and scalability of AlzGenomics’ platform technologies with researchers around the world,” adding, "During the conference, we had in-depth discussions with multiple potential partners regarding possible collaborations."

Circio gjør nok det samme som overnevnte CircRNA selskap, duppen er ute, blir det noe napp? :fishing_pole_and_fish:

4 Likes

Oncos 102 var også world class leader og eksplosive saker i følge EDW. Best in class både i meso og melanom, men kokte bort i kålen da bedre ting dukket opp.

Får håpe han har ordene mer i behold den gangen her og at de faktisk ikke har reelle konkurrenter slik han har hevdet frem til nå.

Det er viktig å skape engasjement, men lite å hente på å overselge det, så blir spennende å følge cRNA feltet fremover.

1 Like

Circio presents new and extensive circVec data at ASGCT supporting substantial AAV dose reduction

27 Likes

2026 ASGCT Poster.pdf (2,0 MB)
260515 ASGCT Circio.pdf (2,7 MB)

4 Likes

:muscle:

Ingen signifikant forskjell på vector copy tall. Noe som er viktig å få frem da det beviser at det er Circio sin sirkulære RNA platform som er årsaken til økningen og ikke bare at mer virus ble levert inn i hjertet. Overnevnte slide gir meg vibber, Circio is cooking :man_cook:

17 Likes

Men før det tar helt av her - de dataene har de vist før også:

Forskjellen er at de har tatt med circVec 2.1 også, noe som kanskje er gjort nettopp for å kunne karakterisere det som nye data

Selv likte jeg denne enkle nye oppsummeringen:

8 Likes

Meeen fremdeles er den hemmelige sam partner ikke offentlig, mulig luftes nå iløpet av mai/juni?

Q4 kanskje om vi er heldige?

Kommer ikke til å skje. BP vil holde slike samarbeid hemmelig helt til de gjør en større kommersiell avtale om et klinisk løp

Er det dette kanskje som skal holde trykket oppe i tegningsperioden?

Q2´26 – circVec-AAV therapeutic construct PoC

3 Likes

Spenning fremover skaper det uansett :blush:

2 Likes

Tror heller denne, Q2´26 – T-cell delivery in vitro PoC :innocent:

10 Likes

Om seks måneder sa Lubor forrige dagen at man hadde data fra pågående fase. Da gjør nok BP sin store beslutning. Etter litt tenketid og DD

2 Likes

Vittighed???

@Bob_le_Plast vil du give et detaljeret synspunkt på den her mundtlige præsentation? :sweat_smile:

13 Likes

Fra slide 14 som oppsummerer plattformen

image

Muscle - ongoing. Ikke internt prgram etter det vi vet fra før, så hvem hva, hvor ?

Det er lov å vere skuffa, men kan eg spør kva du hadde håpa på?

Som småsparar blir ein jo sjølvsagt mest trigga av store overskrifter som 40x betre og så vidare.

For min del hadde ein jo drømt om noko revolusjonerande og 10x kurs neste veke. Samtidig er dette eit svært, svært potent produkt allerede. Det viktigaste som har kome fram denne veka for min del, er at selskapet bekrefter nok ein gong at dei reproduserer data og får presise resultat.

I tillegg til videoen med Lubor forleden dag: produktet gir så sterk ekspresjon at det er lite hensiktsmessig å utvikle det vidare, bortsett frå små forbetringar spesielt rundt spesifisitet (hugsar ikkje ordrett).

Sjølvsagt må systemet utviklast vidare i tråd med pipelinen, så ting vil framleis ta den tida som er guida … Our pipeline – Circio

Utan at eg har noka fasit, går selskapet inn i ein ny fase etter presentasjonen i går. No handlar det vel om å vise sjukdomsmodellar og selje lisensar, sidan produktet langt på veg er ferdig? Då vil PR og nettverksbygging vere viktig framover, og der verkar Wiklund å vere i verdsklasse :joy:

Om dei får til lisensavtalar, er det vel kanskje grunnlag for kursrally, sidan ein plutseleg har eit selskap som tener pengar. Fint med innspel på dette.

Som nemnt tidlegare, eg vil tru dei har noko smart på lur om 10–12 dagar når Hansen skal presentere nye data og forsvare VWAP-en. Mest sannsynleg noko som er guida i Q2.

12 Likes

Du har sikkert også ret :blush:

• jeg havde måske bare håbet på en smagsprøve på data i et nyt område/kropsdel.
    Nu hvor jeg tænker mig om, kan jeg godt se at de i forvejen har vist hvor kraftfuld deres teknologi er, så det er vel i grunden lige meget om protein ekspressionen er steget, og godt at de i stedet fokusere på sikkerhed/reduceret dosis og et bredere felt hvori circVec kan folde sig ud. :blush:
1 Like

Skjermbilde 2026-05-16 085345

VIP`s i tegningsperioden. Partner Muskel ? Terapeutisk konstrukt(er) ?, T-Cell In Vitro PoC ?

Første halvår 2027 - apene kommer!

10 Likes