Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

CAR-T POC. Alt vi trenger. Evt. noe annet snaxy.

2 Likes

https://x.com/BreakoutPoint/status/2057022856471457991

Noen som har fanget opp at Qube lukket hele 57 posisjoner :sweat_smile:

Hvis man kjenner resultatet, og kun utsetter å gjøre det kjent, så er det nok ikke helt i henhold til regelverket.
Men å time ferdigstillelsen av dataanalyse eller en forhandling er vel neppe å regne som juks.

Å falsifisere data eller å lekke innsideinfo, derimot, er noe helt annet, og langt over streken.

Med 10 mill aksjer omsetning på snitt 9kr de siste to dagene. Kan du regne ut hva strike blir da? :pray::pray:

Etter torsdag og fredag:

Med samme antall og snitt per dag som i dag får jeg 8.26.

Med nøyaktig 10 mill på kr 9 får jeg 8.19. (Sluttkurs 9 og warrant 0.5 gir da omtrent samme warrant korrigert og gap som i dag.)

Så vi kan ved opprettholdelse av støtte på 9.0 få tegningskursen ned til ca 8.2 med samme gap som i dag.

Hvis volumet faller til 5 mill vil VWAP bli litt høyere, og tegningskursen 8.3.
Med et enda videre kursintervall: Hvis kursen skulle gå helt opp til snitt 10 på vol 10 mill, eller helt ned til snitt 8.2 på vol 10 mill, så vil tegningskursen havne i området rundt 8.3 - 8.1. Så den begynner å bli nokså låst nå.

4 Likes

Tack Multiple för dessa trevliga sammanställningar! Har själv haft massiva mängder TR och har skalat av dagligen på grund av all osäkerhet. Vi får se hur det blir i slutet av maj…

Taranger mener alvor, øker enda en gang med nye 100k
Imponerende at ikkje han og Høse gevinstsikrer noe, dei må føle seg bra sikre på videre oppgang utover året og lar seg ikkje stresse av litt klabb og babb nå

4 Likes

Circio files EPO patent application covering critical aspects of its circVec platform for enhanced gene and cell therapy

13 Likes

De kunne jo spart denne meldinga ett par dager. Det der styrer de jo selv.

Why ? Om ett par dager så kommer det nok andre og bedre meldinger

3 Likes

Circio meldte i dag at de har sendt inn en ny patentsøknad til EPO som dekker viktige deler av circVec-plattformen deres.

Det mest interessante er at de har utviklet et nytt genetisk element som øker produksjonen av circRNA med ca. 4x sammenlignet med tidligere løsninger. Dette skal gi betydelig bedre genuttrykk fra AAV-vektorer, som er mye brukt innen genterapi.

Selskapet sier dette kan løse en viktig utfordring innen tradisjonell genterapi, nemlig effektiv og stabil proteinproduksjon i cellene.

Noen hovedpunkter:

• ~4-dobling av circRNA-produksjon
  • Sterkere ytelse i AAV-genterapi
  • Ny patent som styrker IP-porteføljen
  • Skal utvides til global PCT-søknad
  • Prekliniske data viser klart bedre resultater enn konvensjonelle uttrykkssystemer

Hvis dette holder videre i utviklingen, kan det bli en viktig verdidriver for Circio. Sterk IP er ofte helt avgjørende innen biotech, spesielt innen nye plattformteknologier som circRNA.

Fortsatt tidlig fase og høy risiko, men teknologisk virker dette som en svært positiv melding.

3 Likes

vi får se.

En innsendt patent søknad har vel ikke noe kurs drivende verdi?

Jeg syntes det er det. Patent situasjonen har vært uavklart.

Patenter er jo selve grunnmuren for ethvert Biotekselskap. Så jo, dette er viktig.

Er det ikke sendt inn tidligere? 🫠 har holdt på et par år nå.

1 Like

Mener det er kommunisert tidligere at de skal patentere deler av circVec, og la noe stå upantentert for å holde deler av helt hemmelig. Noen som klarer å fange opp om dette er ny og ytterligere forbedring det snakkes om, eller patentering av «gammelt moro»?

1 Like

Dette er en ny oppdagelse som de har gjort i løpet av de siste månedene slik jeg forstår det

1 Like

Det er slik jeg også leser det. Men da hadde det vært mye bedre å skrive nettopp det. En innsendt søknad er i seg selv er overhodet ikke meldepliktig og noe jeg aldri har sett før. Det er vanlig å melde godkjente patenter, men ikke innsendte - det er noe man bare går ut i fra at selskapene gjør når de har funnet opp noe de selv mener er nytt.

4 Likes

Fra prospektet 1. oktober 2025

Circio has a strong intellectual property position: Three patent applications covering key aspects of the circVec design and vector applications were filed in 2022 and 2023, providing important protection of the Group’s core technology. Circio believes that it will be challenging for others working on similar vector-delivered circRNA approaches to circumvent this IP without compromising performance. The circVec platform is being continuously improved and broadened by the addition of new technical features, and multiple future patent filings are planned.

2 Likes