Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Ved suksess kommer det vel automatisk.

Sånn sett fortjener EWD og selskapet kred for å ha sjanset både på ny rettning i teknologi (circRNA) og livs-spirallån fra Atlas i stedet for toksiske emisjoner som ville ødelagt alle muligheter til å komme dit vi er snart.

11 Likes

Dette er fortsatt en funksjon Circio kan tilby. Hvordan det fungerer i seinere versjoner enn det som allerede er delt er ikke så lett å vite, men det de har presentert var imponerende.

De trykker nok på der hvor de nå får dekket utgiftene. Blir jo spennende å se hva det er. AATD ble valgt fordi det var en bra pass med teknologien, men også presentert som in-house development. Det er det ikke penger til nå. Jeg tror Circio skal få mer enn nok med å følge opp flere betalte bestillinger fremover, så ikke sikkert vi ser mer til det i første omgang.

4 Likes

Tredje dag på rad med 0 salg fra Atlas

1 Like
  • AATD-fokuset i 2024 var basert på remove/replace-logikken
  • Ble valgt bort av selskapet som inhouse pga leverproblemer + konkurranse ?
  • Remove-modulen er nå integrert i circVec som en universell modul ?
  • Teknologien blir mer verdifull i både AAV og CAR-T (partner-settinger)
  • “Novel circVec constructs” som kommer mandag kan f.eks inkludere:
    ** forbedret remove-modul*
    ** bedre knockdown-effektivitet*
    ** kombinert knockdown/replace i ett AAV*

Sannsynligvis få plattformer som klarer knockdown av ett gen og samtidig gi et robust uttrykk av et annet protein uten å overstige AAV-størrelsesgrensen (~4.7 kb). At Circio fikk dette til, betyr at circVec-arkitekturen har en effektiv, ultra-kompakt konstruksjon som passer i single AAV med plass til både knockdown + restore moduler som fortsatt gir langvarig uttrykk.

Fra ESGCT-2025-poster og 1H-2025 webcast

• nye circVec-konstruksjoner inkluderer regulatoriske elementer (“novel optimized regulatory elements”, “expression control elements”, “targeted regulatory units”)
  • circVec v4.0 inneholder «next-generation regulatory control elements"

Verdifull teknologi både innen AAV og CAR-T

4 Likes

Det selges fortsatt aksjer til MCAP på under 25 millioner dollars.

Er vel ingen overraskelse at det blir gevinstsikring etter gårdagens oppgang.

Alternativt trenger Shareville-gutta penger til baconpølse, pepsi max og 9 liter diesel :upside_down_face:

6 Likes

Er vel kanskje like greit ja, men hvor i h…er gutta med dype lommer. Skjønner like lite av teknologien som de fleste andre ? Trenger en “motivational speaker” av rang

1 Like

Grei omsetning i dag, og ganske naturleg med litt gevinstsikring etter gårsdagens rykk. Ser egentlig bare sunt ut at en del aksjer byttar hender på dette nivået! – slike runder brukar å gi et bedre fundament vidare. Personlig har eg aldri hatt fleire aksjer enn nå! Så får vi se hvem som får rett til slutt … Eg håper og tror at Atlas har lettet seg betydelig på dette nivået …

4 Likes

Spørs om det kan handles på lavere nivå enn +/- 1,50 før webcast. Får vel lete både etter tomflasker og forlagte gavekort som kan veksles inn.

4 Likes

Skal tro om det er større sannsynlighet for at Atlas selger seg ut direkte i en bilateral avtale, enn at vi kan forvente “kald-kveling” i det daglige handlemønsteret ? BP VC, eller annet spesialist miljø. Er jo vanvittige beløp på kjente transaksjoner, og her kan det sikkert plukkes opp for rabatter etter en lav sko. Berettiget og uberettiget.

Tror heller ikke at denne feasibility studien er en av de to ukjente BDs fra 1H-2025. Da hadde det vært meldepliktig. Så mest sannsynlig tier 3+4 /GTC`er AAV+CAR-T. Så på tide å få ut fingeren da kanskje etter “validering” av BP ? Og der sitter kanskje pengene løsere vurdert i forhold til egen konkurransesituasjon.

Shareholding Disclosure - Nordnet

Jeg har heller aldri hatt flere. Mer enn firdoblet antallet til nesten en kvart million igår.

2 Likes

En kvart million eller som jeg liker å si en firetusendels milliard

1 Like

Atlas holder nok ikke 15%'ern tror je :sweat_smile:

de er regulert i avtalen de.

Lukter Atlas

2 Likes

heilt enig ,trur ikkje Atlas holder 15% nei og bra er i grunn det,berre la dei tømme seg så ho sa brura

3 Likes

mener dere at de kan bryte avtalen? selge idag på 1.4 og ikke i går på 1.6? eller fredag på 2.5? høres rart ut

hvilken avtale??,eg rekner med det var en gentlemans agreement

Ingen som vet om de har solgt jevnt å trutt både igår og idag … jeg håper d !

De har gitt beng tidligere uten noe konsekvenser :sweat_smile: