Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

vet du eller gjetter du?

Hadde ikke atlas brukt opp det de kunbe konvertere? Evt mye har de igjen?

Atlas har ingen utestående konvertible.

Vi får vel tro at de forholder seg til børsmeldte avtaler?

Dette er fra 19 oktober:

Tja,det får vi svaret på i morgen

De som står med 23 mill aksjer på listene?

Shareholding disclosure - Nordnet AB (publ)

Hvis alle hadde gjort det samme så kunne vi vært på OBX topp 10. :grinning:

Atlas Holdings for CIRCIO

1 Like

Begynner å se lyset i enden av tunnelen! Så får vi håpe det ikke er et motgående tog😅 Når de har lettet seg litt mer regner jeg med at det går noen kjappe blokker, og vipps, så er atlas historie

2 Likes

Pr idag ingen avklaring på det finansielle. Om Atlas selger mye, eller alt, så kan det like gjerne bety at vi møter dem i døra i Q1+Q2/2026. Men blir jo drittlei av at Atlas tilsynelatende er det som overskygger alt annet av det som selskapet sysler med.

1 Like

Shareholding disclosure - Nordnet AB (publ)

Tanken min er at vi blir kvitt Atlas sin store pott. Om de senere kjører en ny runde eller to med Atlas (les 4MNOK) gjør det meg ingen ting. Markedet kommer til å absorbere det raskt, og kursen vil settes langt over tidligere konverteringskurser. Så får vi satse på noen upfronts etter det! Alternativet er en emisjon.

3 Likes

No gleder eg meg til neste inlegg her

Fordi ?

Hold dere fast

Gikk en post 9på 2 mill på 0,37. Folk vil være inne før mandag?

1 Like

Kortfattet oppsummering av teknisk situasjon for Circio: - Sluttkurs onsdag: 1,446. - Dagens candle viser sterk bullish rejection fra støttesonen 1,42–1,56. - Volum høyt (≈15M), indikerer akkumulering og ikke capitulation. - RSI på 65 – bullish regime og gir rom for videre oppgang. - Alle glidende snitt (21/34/50) ligger klart under kursen – trend intakt.

• Forventet kursutvikling:
    • Torsdag: sannsynlig range1,43–1,58 med mulig bounce til 1,50–1,56.
    • Fredag: sannsynlig range 1,50–1,65, posisjonering før
    webcast.
    • Mandag før webcast: 1,55–1,65. • Mandag etter webcast: høy sannsynlighet for test av 1,70–1,85, mulig breakout ved positiv tone. Konklusjon: Kursen har bekreftet støtte, og teknisk bilde peker mot videre oppgang inn mot webcast.

Analysen er laget av ChatGPT på grunnlag av 1D chart etter børslutt idag.

Jeg mener at den kanskje er for konservativ. Tror vi sannsynligvis ser kurs nære 1,85 på fredag/mandag før webcast’en. Det som virker mest sannsynlig nå, er i hvert fall at kursen skal videre opp i løpet av de neste dagene.

Atlas Holdings for CIRCIO - 19,6 mill aksjer gjennværende

NewsWeb

2 Likes

På grunn av siste 15 dagers VWAP

De rapporterte vel det per 18.11.25, som vanlig sen rapportering og vanskelig å forholde seg til.

3 Likes