Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 5

Jeg føler tiden med sammenligninger med andre biotek-selskaper er forbi. Føler meg mer som en tidligfase investor i noe som kan sammenlignes med Meta, Apple, Google eller Amazon

5 Likes

Vi får håpe du har rett :slight_smile: Forøvrig var min sammenlikning primært ment å være finansiell. NYKD er et eksempel på et selskap der aksjonærene mente de satt med for mye cash og uten noe fornuftig å bruke det på. Det er vel relativt sjeldent. Eksempler jeg kommer på er stort sett i andre enden av skalaen, f.eks. Equinor, som en stund rant over av penger uten å sette dem til vekstformål.

2 Likes

Eg tog han.

Det de skal bruke penger på er forskning. Administrasjonen holdes radmager. Skaleres opp til 25 personer og fullt trøkk på labben. Nå setter de igang med primater og pøser på i flere linjer samtidig. Cash-burn til news-flow ratioet vi kommer til å se herifra kommer til å savne sidestykke.

4 Likes

Sånt satt folk og skrev i alle de andre sammenlignbare casene :smiley:

Men håper du har rett! Norge trenger et Genmab

2 Likes

Väldigt spännande undersökning. Det vore fantastiskt om Circio når 300 miljoner utan garanterna, jag både tror och hoppas folk har varit ärliga i pollen! Från Sverige kommer här ett bidrag som inte är sämre än någon i Circios ledning. Jag tror och hoppas de kommer använda pengarna väl de närmaste åren, då är jag övertygad att ”Dreamteamet” kommer belöna oss som suttit long. Spännande dagar innan vi får resultatet :grin: Johan

1 Like

kan noen forklare denne? Hvilke intensjoner har de på xtrainvestor?

Resultatet er ute kompis :relaxed:

Hva skrives på xtra investor, følger ikke med der.

Mye bitterhet å spore der, Crna ble mobbet der fra kr 1 og over 10 fordi det skulle liksom være en pensjonist gjeng som kjøpte opp og presset kursen oppover, men så begynte flere å kjøpe over 10 likevel, så vet vi hva retning på kursen har vert siden, så noe bitterhet og hat til Crna der.
Det var vel og helt utenkelig at det skulle komme inn penger med siste del av emien, så kome det jammen inn over 300 likevel og det som var målet

5 Likes

Oppkonstruert.

1 Like

Nå er jeg spent på 19. juni når nye aksjer skal inn. Planen min er å ta ut investeringen fra emisjonen og forhåpentligvis sitte med avkastning sammen med resten av avkastningen så langt.

1 Like

AI Sammendrag :

GenAssist har fått et nytt amerikansk patent, noe som styrker selskapets teknologiplattform. Dette er positivt for Circio, som nylig inngikk samarbeid med GenAssist om å kombinere deres AAV-leveringsteknologi med circVec. Patentet gir ingen direkte verdi til Circio, men styrker en viktig partner og dermed potensialet i samarbeidet.

3 Likes

Det var kanskje derfra sutringen om vaktmestere og rørleggere kom? Hadde inntrykk av at XI var dominert av tradere som kontinuerlig søkte høyt og lavt etter neste “bytte” for jallatrading :sunglasses:

5 Likes
9 Likes

Er nok en del garantister som har lånt seg aksjer og selger unna nå i skrivende stund. De kan selge med gevinst til langt ned på 7 tallet.

1 Like

du verden, kanskje de selger med hele 4 % gevinst…oioioi. Garantistene er skumle du. Du verden for et fokus.

4 Likes

Garantistene har vel 12-15% gevinst. Det er mye på en emisjon. Gratis penger. Spesielt når man har satse millioner av kroner.

3 Likes

https://players.brightcove.net/3663210762001/08UsfMRkC_default/index.html?videoId=6397990979112

4 Likes