Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 5

Circio gikk fra 1 til over 14, så ned til under 6 i midten av april og så til over 12 for noen uker siden. Aksjen er volatil. Det som skjer nå er det normale.

3 Likes

Er det ikke bra om aksjen faller i verdi så man får kjøpt flere aksjer billigere, med mindre man skal selge her og nå? Er vel ikke den beste strategien å selge biotech på tilfeldig tidspunkt?

2 Likes

Er nok flere som tenker som deg. Synes den står seg bra.

1 Like

Ja riktig, jeg har tegnet meg for alle mine warrants, og jeg har kjøpt mer på rundt 7,5. Har fortsatt troa på Circio!
Når støvet har lagt seg etter emisjonen og hvis det kommer en positiv melding vil jo antakelig aksjen rykke opp så til de grader, med penger på bok og flere muligheter for å ta teknologien videre.

4 Likes

Priority Search Report
application.pdf (248,5 KB)

1 Like

Circios patent?

Ja, det første på denne lista

Her bygges patentmur :ok_hand:

2 Likes

Mulig dette er std patentspråk underveis, men stusser litt over dette og hva det betyr

• Taken together, claims 1-5, 11, 13-15 lack support within the meaning of Article
    84 EPC, and the application lacks disclosure according to Article 83 EPC
    because it encompasses subject-matters which can only be performed with
    undue burden.
  • It follows, claims 1-12 and 14-15 lack novelty according to Article 54 EPC
  • It follows, the subject-matter of claim 13 fulfils the requirements of inventive step
    according to Article 56 EPC

Oversatt maskinelt (med forbehold): Patentkontoret “Det ser ut til å finnes minst én oppfinnsom kjerne (claim 13).” og “Vi ser noe patenterbart her, men dere må formulere det riktigere.”

1 Like

Klassisk EPO-prosess …

Søkeren kommer med en litt for bred patentkrav. EPO har noen innvendinger Pga denne bredden. Selskapet må justere patentkravet, MEN de mest kritiske delene blir stående! Dette har vi dyktige folk på så eg er trygg på at når vi er igjennom dette byråkratiet så sitter vi igjen med patenter på de mest kritiske delene! Liker at de går litt vel bredt ut fra starten av :sunglasses: Lov til å prøve seg …

5 Likes
9 Likes

Var det ikke i dag det skulle trekkes fra konto for warrants handel? Har ikke blitt trukket hos meg enda

12/6 trekkes pengene fra konto.

1 Like

Både tegning og betaling kan gjøres på ulike måter. Eks: Hvis du har ASK i DNB, og kontanter på ASK, kan du kontakte banken og be dem om å benytte disse midlene, så du kan reinvestere uten å ta pengene ut fra ASK. I så fall vil de trekke i dag.

2 Likes

Trekkes i morgen hos meg

For DNB kunder:
Ønsker du å bestille aksjer innenfor din aksjesparekonto (ASK)? Da er det viktig at riktig konto brukes

Har du 1260 «Brukskonto tidl. ASK»?

Dersom du har en konto som starter på 1260 og ønsker å bruke eksisterende midler på ASK (reinvestering), skal du oppgi 1260-kontoen i tegningen.

Ved å oppgi din 1260-bankkonto vil tegningen bli behandlet med bruk av ASK-midler, og midler trekkes fra ASK-depot.

Husk:

• 1260 skal kun brukes dersom pengene allerede står på ASK
  • Ikke bruk 1260 dersom tegningen gjelder nytt innskudd
  • Ikke overfør penger selv fra ASK til belastningskonto i forbindelse med tegningen

Har du ikke 1260 «Brukskonto tidl. ASK»?

Dersom du ønsker å bruke eksisterende midler på ASK, men ikke har en 1260-konto, må du oppgi en annen DNB-konto og sende e-post til selskapshendelser@dnb.no før tegningsfristen.

E-posten må inneholde:

• Hvilken emisjon / tegning det gjelder
  • Belastningskonto i DNB som ble oppgitt i tegningen

Husk:

• Ikke overfør penger selv fra ASK til belastningskonto
  • Dersom vi ikke mottar informasjon innen fristen, kan tegningen bli behandlet som nytt innskudd eller bli forsinket

https://biostock.se/en/2026/06/circio-slutfor-transformativ-kapitalanskaffning-om-300-mnok-vad-hander-nu/

8 Likes

We expect to generate in vivo disease model data in early 2027 and subsequently select a lead candidate.

På bare litt over 1 uke så blir invivo sykdomsmodeller data forsinket inn i 2027 :sweat_smile:

1 Like

Kommenterte ikke EDW dette, om øye, i webcasten fra mai?

(Edit: At de ønsket å hoppe over mus og benytte retina som er mer lik den humane. Dette er egentlig å spare tid, og ikke at de forsinkes på vei til klinikk.).

Edit: bilde fra webcast 28. mai viser også 1H27 som i ditt bilde fra i dag:
image

2 Likes