Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 5

De tenker nok selv lisensiering som mulighet for videre finansiering:

Circio is actively pursuing external opportunities to capture the full potential of the platform. The Group’s strategic business development aims are three-fold i) capitalize on the platform to bring non-dilutive funding into the company to support in house development programs, ii) identify and test complementary technologies that can further enhance and expand the applications of the platform and iii) broaden the development scope in order to generate more validating data and spread R&D risk.

5 Likes

Eg kan vanskelig se for meg at denne H1 rapporten skal skuffe markedet!

Kort oppsummert vil jeg si at caset med denne rapporten er ytterligere de-risket!

Vi har nå betydelig circVec-fordel demonstrert in vivo i tre forskjellige vev – hjerte, øye og no CNS med 10–60x

Vi begynner å bevege oss fra imponerende prekliniske resultater og over mot faktisk medisin …

-LAMP2B – terapeutisk relevant payload – demonstrert in vivo i hjerte

-Langvarig circvec-expresion demonstrert in vivo med T-celle-tropiske LNP-er

-Top 5 samarbeidet går etter planen, med in vivo-resultater som neste viktige datapunkt …

-Gen 5 viser potensial for ytterligere betydelig sprang i expression

-20+ aktive R&D samarbeid

-620 MNOK hentet og runway ut 2030

-Og et uttalt mål om flere - revenue-generating partnerships!

Så antallet uavhengige datapunkter som må være «feil» for at hele circVec-caset skal faile, blir stadig større!

For meg - så er det selve definisjonen på de-risking!

Så får vi se hva Thomas drar opp av hatten kl 10 :sunglasses:

19 Likes
14 Likes

Kan ikke noe for det, men med ukjente kapsid-samarbeid så aner jeg liksom en viss tilbakeholdenhet om progresjon når det gjelder AAV-øye jfr tidligere guiding. Burde jo være det mest teknisk avgrensede området av de 3 innen AAV.

circ 81 mill oms, equinor 69

1 Like

Fortsatt det området som går rett i andre dyr enn mus. Det har de mulighet til nå, men krever litt mer planlegging og har lenge leveringstid på det man trenger for å gjennomføre

3 Likes

Ja, du har påpekt dette før, men jeg lurer likevel…læll.

1 Like

Circio Holding styrkes 17,03 prosent til 15,12 kroner som dagens hittil mest omsatte, og børsraketten er nå siden nyttår opp voldsomme 1.230 prosent. Selskapet har tirsdag morgen lagt frem sin andrekvartalsrapport, og kunne melde om en kontantbeholdning på 439 millioner kroner pr. 30. juni, sammenlignet med 6 millioner kroner et halvår tidligere.

«CircVec-plattformen er nå validert in vivo på tvers av ulike målsatte vev og bruksområder, og Circios finansielle stilling er betydelig styrket, med en kontantrullebane som går inn i 2030,» heter det i rapporten.

4 Likes

Helt fantastisk trøkk i denne aksjen og selskapet viser god kontroll på alt de holder på med.

Slik jeg oppfatter det som har skjedd rundt Circio siden februar så er min påstand at dette har økt appetitten på bransjen generelt. Klarer derfor ikke å forstå at noen bruker så mye energi på å prate ned stadiet Circio er på når det gir positive ringvirkninger for alle rundt. Nå er Circio fullfinansiert, Nykode hentet gode penger uten særlig rabatt og til 3x nivået de handlet på for 12 måneder siden og det rører seg i svensk biotek også.

Kanskje man snart kan legge fadesene bak seg og heller tro igjen på både pre-kliniske og kliniske kandidater?

Kred til EDW og gjengen - rockestjerner fra ende til annen!

10 Likes

Presentasjonsmaterialet ser bra ut, som forventet.
Det går fremover. Men ting tar tid, og det kreves fortsatt tålmodighet.
Nå blir det interessant å se presentasjonen!

2 Likes

Det virker som om presentasjonen har vært skuffende siden kursen har rast nærmere 10% på svært få minutter.

Ned nesten 2 kr nå på få minutter.

Kursutviklingen fra dag til dag er ikke relatert til selskapet skal sies.

Proffene som tjener pengene sine dette.

2 Likes

Noen som tjente store penger på salg, men postene blir nok absorbert nå. Om det ikke er samme kjøper som selger. Nice move

1 Like

Det går kanskje litt raskt, og Hansen virker stresset.
Men innholdsmessig er presentasjonen som forventet, basert på materialet de sendte ut i går.

1 Like

TH avslutter med - 200x - “mind boggling”…

500+ deltagere (i møtet altså).

6 Likes

Joda, TH “stresser” men det er fordi han kunne forelest på dataene og temaet i en uke og her har han fått 15 (?) minutter. De prøver å komme igjennom enormt mye informasjon på begrenset tid. Håper de legger ut transcript, dette må jeg prosessere litt.

Det er imidlertid klart at de har sterke data og nå kan de bruke 100+ mill per år de neste to-tre årene på økt aktivitet. Det er betryggende at de kan gjøre dette uten å bekymre seg om cash. I tillegg kommer eventuell “non-diluting financing” fra partnere. Sten på sten.

2 Likes

Hvorfor 15 minutt… Han kunne jo bare tatt den tiden han vil. Tror ikke det har noe med han å gjøre. Dette er i hendene på tradere og shoetere.

5 Likes

I alle fall har tradere og shortere hatt store muligheter i dag med omsetning på ca 300 mill kr på et par timer og kursutslag på over 15%.

har de flyttet lisens fokus til 2027 istedet for nå i høst?