Resultat kommer i morgatidlig
Poster sesjon kl 1400 til 1530 i morgen.
Meldingen dukker vel opp før børs for de kan ikke slippe info først på en kongress om det er noe nytt.
Her inne var det stille gitt. Avventende spenning??
Får prøve å hause litt og kanskje oppmuntre folket.
Det er AAV data som er varslet. “Signifikante fordeler” står det i meldingen. Da må de ha tatt sikte på å levere. Eller??
Hjerte 40x mRNA vet vi fra tidligere, kan det komme enda råere data der? Øye var god på 2.0 - 15x- men i august var de i gang med 3.2 versjonen. Kan de ha fått frem noe eksepsjonelt der?? Hørtes ut på presentasjonen i aug at det de hadde da var “bare” 2.0 og øye var med 2.0 bedre enn hjerte 2.0. Kommer det news i andre vevstyper??
I august skrev de det pågikk det in vivo testing i hjerte, muskel, sentralnervesystemet/CNS og øye.
Noe å velge i. Bombenews i CNS??
4.0??. Data / info? Kanskje ikke ennå??
Skuffelse eller glede?? Hvem vet? Men Signifikant
Kanskje litt mye haus. Er vel lite sannsynlig på en poster presentasjon.
Tviler ikke på at de har gode data og at det vil skje mye positivt her, men jeg har lite tro på at morgendagen blir det du ser for deg over her. Litt for optimistisk
prisa til 70 mill,skal vel ikkje så veldig mye positivt til for å øke det skulle en tru
Berre å vente på morgadagens børsmelding og håpe det blir bra:)
Det var en varslet "haus"
Det er bare en uke til sjefen skal i ilden med 30 min muntlig innlegg på RNA Leaders APAC, Singapore.
Første dag og siste innlegg før lunsj er perfekt tidspunkt for max oppmerksomhet.
12:05pm - 12:35pm30 mins
Future of RNA Medicines - Transformative Next-Gen RNA and Personalised Discovery Approaches
circVec – a novel circular RNA expression system to enhance gene and cell therapies
- Erik Digman Wiklund - CEO, Circio
En noe annen presentasjon enn posteren som kommer i morgen. Det er vel mulig det kan komme melding med den presentasjonen også.
Spennende uke som kommer.
Dette likte jeg ‘Birgitte’… oral presentasjon for et proft publikum! Begynner å smake terte dette
Kan ikje bli bedre,har handla godt i dag
Circio presents comprehensive circVec in vivo data package demonstrating 40-fold improvement over conventional AAV gene delivery at ESGCT 2025
Bull.
Hvorfor:
• Bekrefter og utvider in vivo-fordeler (opptil 40× i hjerte) med statistisk signifikans og på tvers av flere AAV-varianter/vev.
• Annonserer første indikasjon (Danons sykdom) → tydelig vei mot klinikk.
• circVec 4.0 på vei inn i testing → signal om fortsatt teknologiløft.
• Presentert på ESGCT (riktig publikum for partnerskap).
Kortsiktig kursimpuls (erfaringstall, ikke garanti):
• Base: lett positiv, +30–70% hvis posteren viser gode nye detaljer.
• Bull: +100–200% om nye vev/dose-/varighetsdata er sterke.
• Bear: nøytral til svak hvis posteren i praksis kun repeterer kjent stoff uten nyheter.
Netto vurdering: klart positiv (bull).
Da folkens trur eg personlig at tilbudet nærmer seg slutten sjøl med Atlas i likninga.Nekter å tru at kursen snart ikkje responderer på det Circio leverer på forskninga.
Opp til 40x bedre effekt (protein-uttrykk) enn AAV basert på mRNA…
AAV kan kun brukes en gang (pga immunrespons mot vektoren etter første gangs bruk), da er nivå av effekt helt sentralt.
AAV er en etablert tech for genterapi, men den har nok mye å gå på. Særlig siden veien der primært går rundt mRNA.
Jeg tror det bare er tid nå før vi får ketchup-effekt her.
«The circVec platform could thereby completely transform the clinical and commercial viability of AAV therapy as we know it today and establish circVec as a novel gold-standard gene expression system»
Sitter og håper på en siste Atlas dump så jeg får økt eksponeringen ytterligere😅
Atlas har ikke noe å selge. Den siste konvertering av bond er ikke registrert ennå.
For å dumpe i dag tidlig må de låne aksjene.
God S her Lykke til for dere som er inne. Circio virker å levere varene, selv om jeg ikke forstår noe av hva de lager. Hvis det blir vidt brukt, så forstår man det nok om en stund, som all ny teknologi.
Jeg tror mange fortsatt undervurderer hva Circio faktisk sitter på. Etter ESGCT 2025-presentasjonen begynner det å bli ganske tydelig at circVec-teknologien kan bli noe helt spesielt.
Dette er ikke bare teori lenger – Circio har nå in vivo-data som viser opptil 40x høyere proteinuttrykk i hjertemuskel sammenlignet med tradisjonelle mRNA-baserte AAV-systemer. Det er enorme forskjeller i et felt der selv små forbedringer er verdt milliarder.
Samtidig har konkurrenter som Moderna, Orna, Laronde og RiboX riktignok gjort fremskritt, men ingen har vist like store in vivo-forskjeller i AAV-systemer som Circio hevder. Og nettopp der ligger nøkkelen – de har et tydelig teknologisk fortrinn
Når hele selskapet prises til rundt 60-70 mill i market cap, så fremstår det som ALT for lavt. En eneste partneravtale med en AAV-aktør (typ Roche, Novartis, Pfizer osv.) kan alene forsvare en reprising som er mange ganger dagens nivå
For meg ser Circio nå ut til å være i en før-reprising-fase. Teknologien er derisket, dataene solide, og interessen for AAV-forbedringer er skyhøy internasjonalt. Neste store trigger blir sannsynligvis på avtalesiden – og når den kommer, kan det smelle skikkelig
CircVec kan rett og slett vise seg å være en game-changer!
Time to wake the fuck up and smell the potential!!
Tror Circio får mer og mer ooppmerksomhet nå som solide data serveres fra selskapet. Kan ikke være langt unna å få vekk Atlas som finasiør. Går ofte fort når ballen starter å rulle for alvor. Er nok begynt å rulle idag
Fleire skudd på mål:wink:
Soliditeten i data forsterker og gjentar seg tydeligvis i alle pågående tester.
De er i gang med teknisk utvikling i konkret indikasjon/sykdom Danon noe de for et halvt år siden sa var viktig for “Value point”, dvs en betydelig avtale med en samarbeidspartner. Da nås nok dette om ikke lenge. Allerede i augustpresentasjonen opplyste de at de hadde sett seg ut Danon sykdom. Etter å ha fulgt presentasjonene siste år har jeg registrert at de hele tiden ligger lenger fremme i prosjektene enn det som konkret meldes ut.
Data fra In vivo testingen som var igangsatt i august i øye, muskel og CNS er muligens ikke klar for konkret presentasjon ennå? men det er åpenbart at de har sterke signaler ut fra de generelle opplysningene i pressemeldingen. Dette vil uansett ha vært en del av beslutningsgrunnlaget for Danon utviklingen. Selve posteren kommer vel ut etter hvert.
Så er det sannsynlig at noe krutt også er spart til neste uke med den sentral muntlige presentasjonen til E D Wiklund på RNA Leaders APAC. Sjefen beholder vel noen godsaker til seg selv.
Pressemeldingen går ut internasjonalt så en kan vel regne med at etter presentasjonen i dag så kommer dette i internasjonale media. Informasjonsstrategien har vært rettet utad og ikke mot norsk presse så positivt at det kom såpass bra i dn.no i dag.
En må også huske på at dette gjelder AAV strategien og at det pågår omfattende samarbeid med 7 andre parter om anvendelse av circVec i kombinasjon med andre teknologier som disse driver så potensialet i andre segment er betydelig.
Fundamentalt bør det nå være mer enn nok til at det kommer en “lokal” reprising av mcap på børsen. At dette selskapet ikke prises til mcap ca 300 mill som en rekke andre bioselskaper på børsen er ganske spesielt men det burde være mulig at slik reprisingen vil skje nå fremover. En partner/investoravtale vil løfte kursen betydelig mer og vi vet prosesser pågår.