Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1 4

Studiet ble kun satt på hold som følge safety, men er gjenopptatt og kjører videre. Ettersom det er tox som er problemet de sliter med, så indikerer jo det ganske tydelig et felt Circio potensielt kan sterkt forbedre om de kan transformere effekten til mennesker. Ettersom de har nå lagt frem denne sykdommen, og Rocket Pharma er eneste selskapet som jobber med indikasjon og att på til har problemer som Circio sin teknologi har potensialet til å utbedre, så ville det vært særdeles overraskende om ikke de ihvertfall har vært i samtaler med selskapet.

Så blir det en helt annen diskusjon i forhold til hva de ønsker, og eventuelt om de skulle lande en avtale, hvordan den skulle se ut.

6 Likes

Med 40x bedre uttrykk, og muligens bedre vevsspesifisitet, så ville circRNA eliminert det meste av tox ja.

Hei hvor det går :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

9 Likes

Fortsatt berre verdt 155 mill

6 Likes

Spennende tider! Blir forundret om de ikke lanserer en partner innen kort tid.

Offensivt av Circio å annonsere indikasjon før partner er lansert?

Her er forøvrig selskapet som nevnes

Rocket Pharmaceuticals is the primary company actively developing a gene therapy, RP-A501, for Danon disease, with a recently lifted clinical hold on its Phase 2 trial for the condition. While other pharmaceutical companies like Pfizer, Roche, and Sanofi may be involved in treating rare disorders or have related research, Rocket Pharmaceuticals is the key player focused on a cure for Danon disease through a gene-based approach targeting the LAMP2 protein deficiency.

3 Likes

Spørs om det ikke snart kommer et press for å få kursen ned. Fikk akkurat tlf fra en megler som lurte på om jeg ville låne ut mine aksjer til en “forholdsvis” høy rente. Jeg takket nei!

8 Likes

Den dagen avtale/partner faktisk bli annonsert så vil det i såfall være noen som må løpe raskt etter kursen

2 Likes

Hvilken megler ? Østerriket prøver å ringe meg :sweat_smile: Glemmesak å låne ut til de parasittene der!!

9 Likes

La oss se på min Rocket “grove gjetningen” i fra den andre side.
Det er et spesialisert genselskap - ikke stort som jeg skrev. Det er rettet men et profilert genselskap.

Fase 1 studien i Danon feilet i mai med bivirkninger og dødsfall.

Som vi ser av grafen på Yahoo som Biotec la ut ovenfor stupte kursen i slutten av mai på denne nyheten fra ca 6,5 USD til ca 2,5USD.

De har flere studier og nå ligger kursen flatt på ca 3 USD - og har senere ligget jevnt lavere enn før hendelsen i mai. Mcap falt fra ca 700- 750 MUSD til ca 3,38 MUSD.

Det er ikke lett å få raskt tilbake tillit og verdsettelse etter slike hendelser.

Hva om de kan melde at de har inngått lisensavtale med Circio om bruk av circVec i Danon og at det vil kunne løse deres problem med for høy dose som skapte bivirkninger?

Det er ikke usannsynlig at Rocket da kan få en kursoppgang av dette. Ved bare2 USD opp vil aksjonærene kunne få verdistigning raskt på 200 USD. Flere milliarder NOK. Ikke bare løser man et bioteknisk problem i egen studie men man kan gjenvinne aksjonærverdier mye raskere enn ved å avvente eventuell videre prøving med nedjustert dose og medisinering i FAS1 studie.

Så en lisensavtale med up front på ca 200mill NOK til Circio kan være en lur strategi for Rocket.

Disclaimer. Det kan pågå haussing på forum. :blush:

5 Likes

absolutt relevant, det er slik business verdier gjøres. Tenker også at for Circio er det bedre med en mindre rettet avtale for å sikre finansieringen et stykke. Nok til å utvikle teknologien generelt til version 4.0 eller 5.0 eller hva man kan få til uten å selge unna for mange rettigheter. Dette gjør oppsiden senere langt større

1 Like

Det var vel fase 2-studien til Rocket pharma som ga bivirkninger som førte til endringer i dosering.

Vet vi at det er Rocket Circio skal samarbeide med?

Ellers enig i at det er svært gode nyheter at Circio har funnet et klinisk case for raskest mulig å demonstrere teknologien.

May 27, 2025:
A patient participating in the Phase 2 pivotal trial of RP-A501 experienced an unexpected Serious Adverse Event (SAE). The SAE involved clinical complications related to a capillary leak syndrome. Rocket is conducting a comprehensive root cause analysis and remains in active dialogue with the U.S. Food and Drug Administration (FDA) and other key stakeholders, with the current focus being on the recent introduction of a novel immune suppression agent to the pre-treatment regimen that had been implemented to mitigate complement activation observed in some patients.

Aug 20,2025:
the U.S. Food and Drug Administration (FDA) has lifted the clinical hold on the Company’s pivotal Phase 2 trial of RP-A501 for the treatment of Danon disease. The hold was lifted in under three months, underscoring the efficiency of the FDA’s review process and Rocket’s commitment to expeditiously optimize safety and resume the trial.
In its correspondence, the FDA confirmed that Rocket satisfactorily addressed issues outlined in the clinical hold. The FDA authorized the pivotal study to resume first with a recalibrated dose of 3.8 x 10¹³ GC/kg of RP-A501 in three patients, treated sequentially with a minimum four-week interval between each treatment. This adjusted dose aligns with the lower range of administered doses that were associated with efficacy across multiple biomarkers, echocardiographic and clinical endpoints in the Phase 1 study, and has been determined as most likely to confer the safety and efficacy identified in the low-dose Phase 1 cohorts. In addition, Rocket will collaborate with investigators to implement an immunomodulatory regimen more closely reflecting that administered in the Phase 1 pediatric cohort.

1 Like

Det er forskjell på haussing og misinformasjon @Birgitte

RP-501 feilet ikke fase 1 tidligere i år.

Det stemmer at det var et dødsfall i fase 2 studien, men som påpekt over, så fikk de fortsette etter 3 måneder.

https://ir.rocketpharma.com/news-releases/news-release-details/rocket-pharmaceuticals-announces-fda-has-lifted-clinical-hold/

Dette er jo et løp (fase 1 og fase 2) som Rocket Pharma har kjørt siden 2019. De stopper ikke dette på bakgrunn av Circio sine resultat i mus…

3 Likes

Det er mulig men det stopper vel av seg selv :grinning:
Kursen har stoppet uansett,

Rent regnemessig:

Hvis et selskap er verdt 700 MUSD på kurs 6,5 USD; hvordan kan det bare være verdt 3,38 MUSD hvis kursen faller til 2,5 USD pr aksje?

Her tror jeg du gjerne må korrigere litt, jeg ramlet i hvert fall av.

2 Likes

Det vi alle kan enes om, og det som er poenget her, er at hvis vi lander en lisens- eller partneravtale med et av disse større selskapene eller genselskapene, noe jeg tror vi gjør!, så hadde dette vært bensin på bålet av det villeste helvete. Kurs / M-CAP hadde “rocketed” opp over natten!!

circVec er jo nettopp, bla. - oppskriften for å fikse disse dose- og toksisitetsproblemene som flere sliter med. Med en grei avtale på plass, litt up-front cash og validering fra en etablert aktør, så ser eg ingen grunn til at Circio ikkje kunne vært verdsatt i milliardklassen!?!

Det er akkurat dette som gjør caset så spennende!. Et partnerskap nå – så eksploderer det!! :rocket: :boom:

13 Likes

Ja, det var på tide. Men nå er det håp om at det er nye tider her :rocket:

1 Like

Det kommer en avtale om ikke lenge🇧🇻
Jeg er personlig helt overbevist om det🏆.

2 Likes

Det falt i mai til 2,5 - mcap brukte jeg det som sto på Yahoo i dag. Siste kurs som sto var 3,1

Market cap er nå 338 MUSD

Rocket Pharmaceuticals, Inc. (RCKT)

• Previous Close3.1800
  • Open3.1800
  • Bid3.1000 x 400
  • Ask3.1900 x 200
  • Day’s Range3.1000 - 3.2100
  • 52 Week Range2.1900 - 18.8900
  • Volume2,290,404
  • Avg. Volume3,684,117
  • Market Cap (intraday)338.818M
  • Beta (5Y Monthly)0

1 Like

Takk - da har de penger til en lisensavtale og gevinsten ved oppgang blir bra.