Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Satt i perspektiv med hva et annet norsk biotek-selskap melder, sÄ gnis det inn ja :grinning:

Tror dette er fornuftig Ruben. Kutt kostnader, skjerp fokus og bygg opp pÄ nytt. Feilen er vel at dette skjer et par Är for sent, at det har vÊrt brukt for mye penger, men det er ikke nÞdvendigvis for sent.

2 Likes

Er jo ikke uenig i det. Dette i likhet med andre smÄ drypp er jo allerede meldt i uformell sammenheng med andre her pÄ TI. Kanskje ikke det om nedleggelse av Finland. Men var det nÞdvendig Ä slippe denne akkurat i dag i kjÞlvannet av Ultimo ? Kunne vel ventet noen dager med dette.

Dette er jo ogsÄ en slags formell bekreftelse om at omtrent alle samarbeidsavtaler meldt siden 2019 ogsÄ er dÞde spor.

1 Like

Eg leser med dette at det neppe blir noko meir transjer fra Atlas

2 Likes

Atlas mÄ jo vÊre litt lei seg i dag, CRNA har jo ikke lenger den diversifiserte pipelinen de skulle finansiere
.


(Klipp fra presentasjon 16.2.23
Bare et spill for dem, men Äpenbart bare store ord for Ä pakke inn en rÄtten deal.

Second that! Det er bare Ă„ glede seg over Norsk bio i dag.

Det er pÄ hÞy tid med disse grepene. At det har tatt sÄ lang tid er uforstÄelig. EnnÄ en god nyhet. NÄ mÄ bareTeam Hansen levere, sÄ er det muligheter.

1 Like

Merkelig konklusjon. Kassa er sannsynligvis tom ved utgangen av Ă„ret, og kommers guidet tidligst en gang i lĂžpet av 2024. Er det IOVaxis som plutselig skal redde stumpene etter 4 Ă„r?

1 Like

Flere enn meg som ikke har fÄtt denne meldingen tilsendt pr mail som en selskapsnyhet?

1 Like

FÄr vi 2,5 MUSD i november sÄ kan vi unngÄ en ny transje, jeg ser heller ikke hvordan det skal gÄ
uten IO Vaxis

1 Like

Her gÄr det bare en vei :point_down: har nÄ tatt tapet og solgt meg ut. Har ingen mer tro pÄ selskapet. Har mer tro pÄ laks :ok_hand:

ForstÄelig. Har sett flere tegn pÄ kapitulasjon de siste dagene. NÄr vi 7 blank og default pÄ lÄnet, sÄ gjÞr vi muligens det uten at Atlas mÄ selge sÄ mye unna underveis.

Jeg husker ikke formuleringene rundt dette med “default”. Hva mener du da skjer, Ruben?
Holder det Ă„ touche 7 blank, sluttkurs eller snitt noen dager?

Med forbehold om at det ikke kom nye vilkÄr i den nye avtalen som har gÄtt meg hus forbi, sÄ er det fortsatt et krav om at MCAP skal vÊre stÞrre enn MNOK 50 fÞr nye transjer kan hentes ut (viii)

(Dette har jeg grublet en del over i sene nattestunder mÄ jeg innrÞmme. VilkÄret har jo omtrent ingen nedside for Management. For i verst tenkelig fall, what happens next ?)

mener vi smÄsparere burde bombardert ledelsen,med meld og forlanga en orntelig forklaring av dem,fÞler dem bare hauser og ikke leverer noe.

er aksjen stoppet for handel?

ser ut som det, noe rart med ordre boka hvertfall

Merkelige greier

Sitter ikke med boka Ă„pen i dag, men har lagt merke til at vi gĂ„r i “auksjon” sĂ„ snart kjĂžper mĂžter selger pĂ„ stor spread.

Er ikkje tilfelle nÄ

bud pÄ heile firmaet eller konkurs?:slight_smile:

Det var bare en automatisk handelspause tidligere pga. hÞy volatilitet, men handelen er i gang som normalt igjen nÄ.

Men jeg undrer hvem som kan ha presset pÄ for Ä stenge avdelingen i Finland, redusere lÞnnsnivÄet til ledelsen og i tillegg frigjort plasser i styret uten at noen vara tiltrer? Ser jo ut som noe en ekstern part lett kunne ha krevd som vilkÄr til en avtale av noe.