Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Jeg ser det ikke slik. Dette gjelder kun på nye trancher. De som er avtalt nå er sikre (to til på 7mill er det vel) og noen flere trancher er nok ikke aktuelt fra Atlas. Da er det kroken på døra eller jackpot.

ledelsen når ikkje fram til hverken markedet eller investorer til nå ihvertfall,desverre.

Tida er iferd med å renne ut,det er dei smertelig klar over.Rekner med himmel eller helvete innen 3 mnd

Spørs hva du mener med kroken på døra. For retail absolutt. For selskapet (management)+Atlas så finnes det et liv utenfor børs. Etter default som faktisk kan komme før lyset slås av pga manglende kommers eller bekreftet teknologi.

Vi får satse på at Høse spiser noen flere Atlas aksjer fremover :grinning_face_with_smiling_eyes:

virker som Høse er mett

Vi får se, kanskje han lurer i sivet. Kan jo hende at noen begynner og synes det er billig etterhvert også.

Vil jo tro at også Atlas synes det er et problem å trykke for hardt på gasspedalen fremover også. De har fortsatt begrensinger på salg på et veldig lavt volum og jo lavere kurs jo flere aksjer. Går tilslutt ikke rundt det der heller.

Hva med en hemmelig avtale … ser ut til å virke det :sweat_smile:

2 Likes

Hva med leveringsteknologien til PCI Biotech, er det ikke det Fima NAc delen gjør, leverer RNA inne i cellene? Eller er det noe som tilsier at cRNA ikke skulle fungere med PCIBs teknologi. PCIB har jo presentert seg som en generell måte å levere “store” molekyler inn i cellene…

PCI kan nok fungere veldig greit til levering av RNA, men jeg tror den største svakheten er at teknologien er så fundamentalt ulikt det som er bransjestandard i dag. Dvs lipide nano partikler (LNP). Siste generasjon LNP, brukt i vaksiner, er særdeles kløktig designet og mye enklere å administrere enn PCI.
Pcib har ikke klart å vise at PCI er signifikant bedre enn standarden, og da blir det vanskelig for et så lite selskap å få gjennombrudd.

Regner med at circRNA fint kan leveres med PCI. På den annen side så har Circio en eller flere virale vektorer selv til dette. Og så det nye samarbeidet lansert denne uka…

5 Likes

Opphør av samarbeidet mellom CombiGene og Spark. Ikke direkte relevant for CRNA, men neppe den slags nyheter investormiljøet i Sverige vil ha når man sitter og regner på nye case. Den totale rammen på avtalen inkl milestones var stor.

Kommer vel fuldstændig an på, hvorfor samarbejdet ophørte.

2 Likes

Det var en spesiell vinkel @RubenAyala

Jeg tenker det er flere genterapi-selskaper som får problemer og avtaler som blir vanskelig å satse på etterhvert. There is a new boss in town.

Forøvrig, og litt sånn off topic og spekulativt, men alikevel…

MAN og BOB bør ha lojalitet overfor aksjonærene. Egeninteresser om å drive selskapet fremover uavhengig av dette kan vise seg å være uklokt.

1 Like

image
image

1 Like

Siden den første er utsatt, betyr det at de andre to utsettes tilsvarende, eller blir det bare tettere med nyheter før jul?

image

1 Like

Jeg fikk ikke inntrykk av at dette var forsinkelser, men heller at det resultatet av prosessen gav svar på noe justeringer som var ønskelige. Dette er gjort og dette virker til å fungere meget bra. Forventningene er høye.

Så med andre ord. Dette er gjennomført ihht tidslinje og optimalisert og de er i gang med 2.0. Det har ikke vært hensiktsmessig å rapportere resultater. I min mening er det er god vurdering.

Er det som kommer i tråd med hva som har blitt presentert til nå, så er det magisk bra.

8 Likes

Ja, det stemmer nok. Fikk også inntrykket av at resultatene fra “kreft” var bra, men de måtte kjøre noen tilleggsforsøk som jeg tror de avventer med siden de satser nå mer på “sykdom/vaksine”. De to siste forsøkene går som guidet og er vi heldige så er det jackpot før jul.

3 Likes

Legger denne inn her også. I høyeste grad aktuelt for TG01.

2 Likes

Få Atlas til å finansiere studie da?

Når det regner på presten, drypper det på klokkeren. Det kan vi jo håpe på. Gratulerer til alle med aksjer i Ultimo, og en lenge etterlengtet suksesshistorie for norsk bio. Og sannsynligvis bare den spede begynnelse.

10 Likes

Circio strengthens its focus on next generation circular RNA therapeutics with additional cost reductions

1 Like