Robin hood efekt🙂
Fra Vossius (patentadvokat) på vegne av Strawman (opponent) før “oral proceedings” 22/11/2023
https://register.epo.org/application?documentId=LNVMIFPM1AV0UT8&number=EP15720986&lng=en&npl=false
Lurer på kven motparten er
Dette har blitt en underlig historie, som muligens ikke har så stor betydning for selskapet for alt jeg vet, men den har tilsynelatende snudd fra at opponenten ble avvist til gehør/medhold hos appelldomstolen.
Hvilke patenter er det som egentlig beskytter TG/KRAS i dag ?
Motparten har jo brukt en del ressurser på å bestride denne patenten,må jo vere en grunn.
Har skrevet om dette tidligere her, jeg har også stilt spørsmål om rettens varsel om hvordan den såg på patentsaken på en q presentasjon - uten at de svarte.
Retten varslet for noen måneder siden at de mente at patentet ikke holdt og begrunnet hvorfor. Det er det det henvises til i siste linje.
Tror det er stor mulighet for at patentsaken tapes.
En slik melding blir ingen trigger det heller.
Det endelige utfallet ligger frem i tid, og kan drukne i annet mer positivt nytt. Ikke vet vi om dette patentet har noen stor betydning for selskapet heller. Det er ikke meldt noe om denne saken fra selskapet som vi kan gripe fatt i etter det jeg har registrert. Men den har vært diskutert her på TI, også basert på uformelle tilbakemeldinger fra management. Og på samme måte som opponenten så er det brukt tid og penger på å følge opp. Blant annet gjennom egen patentadvokat .
Gammel kurs 23 øre…
Hey og hoy hvor det går!
Savner litt synlighet fra ledelse og styre.
Tenk deg at CEO i Equinor hadde sittet på hjemmekontor og «spilt Football Manager» mens aksjen hadde rast 20-30%.
Man driver et børsnotert selskap og har et ansvar ovenfor aksjonærene. Dette gjelder ikke bare Circio, men hele Radforsk-porteføljen.
NÅ er mcap nede på 50,8 mill og da er vel Atlas historie ?
Tror Hodor i DNB som har kjøpsanbefaling på C bør få meglerhuset sitt til å gjennomføre en ordinær emisjon på 50 mil slik at selskapet har cash i et par år fremover slik at ting får roet seg ned.
Har ikkke satt meg godt nok inn i endringene i avtalen og mekanismen i de siste 3 X MNOK 7, men den siste i desember står vel i fare for å ryke nå pga default ? Eller har selskapet allerede avklart alle tre med Atlas ? Vilkåret om brudd er knyttet til “Issue date”.
Starta dugnaden og kjøpte 3500 aksje
Ok da, da tok jeg 1000
På de siste listene så er det retail som selger. Atlas må ikke anstrenge seg om de ønsker lav konvertering på neste runde, men det er kanskje Atlas som ligger ute med sperrer og bryr seg svært lite om siste konverteringskurser.
Ja, den typen avstand til aksjonærene fremstår noe gammeldags.
Lite forståelig så lenge selskapet med enkle midler kunne tjene på å engasjere og kommunisere i større grad.
Baktungt.
100k på kjøp på 7,forsvant
Dugnadsånden er ikkje vekk
Ja, det er og blir
Men altså. Med finansiering ut 2023, muligens noen uker inn i 2024, og vilkårene i finansieringa som vi er kjent med knyttet til MCAP, så er vi jo i prinsippet ikke langt unna enten 1) oppbud, eller 2) ny/endret finansiering. Det er vel det det koker ned til.
Ellers så sitter BOD i klisteret. Det er vel heller ikke umulig at det kan komme en konvertering av lånet fra Business Finland.
dobla beholdning selv på lavt 7-tall