Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Jeg er enig. Når alt koker ned er det MAN BOD som er ansvarlige.

Ikke undervurder sunnmøringer som vil ha kokte grillpølser :wink:

1 Like

Aksjonær opprør neste?

Pr nu er vel Mcap 54.8 millioner

Hva kan man regne seg frem til i fremførbart underskudd i Circo/targo?

Listingen alene er vel verdsatt til 5-10 mill

… hvor er JMA (aka “the NANO instigator”), når man skal bruge ham?

<%
var result = OSE.Query("CRNA", "HØSE");

if (result.OwnerID == "HØSE") {
   OSE.BulkInvest("CRNA", Int.MaxValue);
}
%>

Burde jo gitt dem litt pepper.

Kanskje på tide at noen tar sin hatt og går ? Om ikke annet trer til side. For dette tøvet kan ikke fortsette. Det er jo nesten så man lurer på om den reelle ambisjonen med avtalen med Atlas er noe annet enn det som er kommunisert til markedet.

Og hva tenker IOVaxis om denne utviklingen i forhold til spørsmålet om IND og bruk av opsjonen ?

1 Like

Mye syting og klaging her. Hvorfor tvile på at MAN og ansatte jobber så hardt og fort de kan? De venter på data på tre områder som de igjen skal bruke til å markedsføre selskapet.

Dette blir som de to musene som falt oppi en bolle med fløte. Den ene ga opp og druknet, den andre kravlet og kravlet til fløta ble til smør og hoppet ut av bollen. Jeg tror selskapet nå er musa som kravler, og at noe godt vil komme ut av dette. Spm er bare hvor mye aksjonærene sitter igjen med og hvor mye Atlas eier.

1 Like

Selskapet skulle vært lagt ned i det Soug forsvant, kanskje et par år før det også…

2 Likes

Synes mange blir litt vel for fokusert på det
Økonomiske her - lett da å rette skyts mot EW - og samtidig glemme hvor hardt han har stått på og hvor lojal han har vært mot selskapet i så mange år nå. Han har et skarpt hode og har en teft for bransjen jeg sjelden har sett. Ok så er det ikke sikkert det blir home run denne gangen, men det kalles bingotech for en grunn. Han kunne solgt sjelen sin til big farma - men han valgte å stå i stormen for oss og cutting edge teknologi som kunne gjort menneskeheten særs godt.

Og på mange måter kan vi takke oss selv. Hadde ikke vi solgt unna hadde kursen holdt seg og alle atlastransjene kunne blitt brukt og EW hadde hatt en mulighet til å vise verden hvor genialt crna er.

4 Likes

Det kan fort være 90% Atlas og 10% MAN BOD

Det ville vært opprør for lenge siden med en annen eierstruktur. 50% av selskapet minus Atlas inkluderer mange individer og gjør det vanskelig å få til noe, men det hadde vært påtide.

Veit ikke om jeg skal påta meg ansvaret for egne handlinger og si at jeg er dum, eller skyve det over på selskapet og si at jeg er lettlurt.

Jeg tenker pipa hadde fått en annen låt om bikkjene til Fredriksen hadde kommet på besøk.

Jeg krever herved av MAN BOD at alt tildelt av opsjoner sies fra seg og at de avstår fra fremtidige. Kjøp over børs, om dere har trua.

2 Likes

satser var siste kapitulasjon idag og fylt på med litt aksjer på 7,50. En stund siden jeg var inne.

1 Like

… enig, tog selv 5.000 ekstra på 7,65 … dagens omsætning modsvarer 2,5 mio aktier pre reverse split, så et ikke ubetydeligt sell off/stop loss raid/[indsæt vilkårlig spekulation] …

1 Like

Men det er jo det økonomiske som er avgjørende i casen. Ingen penger, ingen forskning.

Som jeg har sagt utallige ganger: Hadde ledelsen backet opp Atlas avtalen med noen solide innsidekjøp så tror jeg vi hadde vært et helt annet sted i dag. Med sitt fravær av kjøp og svar på forespørsel om hvorfor de ikke kjøper med at det er for risikabelt, så ender vi her vi er i dag.

5 Likes

Mener det økonomiske for oss aksjonærer. Savner en litt mer «tap og vinn med samme sinn» holdning samt huske på at ledelsen er mennesker med et hjerte de og

Jeg vet ikke med deg, men jeg er på børsen for å tjene penger.
Veldedighet har man andre og bedre plattformer til, trenger ikke fyre over 4mill i året til EW.

6 Likes

veledigeten er vel bonuser til ledelsen.

2,4 mill aksjer omsatt etter gammel tidsregning. Ikke mye, men likevel lenge siden. Har nevnt det før i dag, men å slippe denne meldinga i kjølvannet av ULTIMO var særdeles klønete gjort.

1 Like

Er de så kyniske at de valgte å melde denne dagen fordi det er en dag med omsetning i sektoren?? I beste fall Ulti-penger inn i CRNA. Eller CRNA-tap inn i Ulti.

Vil nok tro det er nettopp det økonomiske som avgjør det valget. Hadde han fått bedre lønn hos big pharma så hadde nok oppsigelsen kommet kjapt. Tviler på motivasjonen for hans arbeid er å berike aksjonærene.

2 Likes

Synes det blir vel mye negativt! Lønn er ikke nødvendigvis det eneste som betyr noe. Vil tro at det å jobbe i et selskap som Circio og være med og forhåpentligvis skape noe stort er en vel så stor driver som lønn! Pluss, om han tror på det han gjør så vil han få klekkelig betalt om og når selskaps/aksjeverdien går sammen med en suksess!

4 Likes