Ikke mye verdi i konkurs boet🤣
Trodde d var vanlig å avtre som sjef,når man gjør en dårlig jobb,burde ikke Erik ta hatten sin å gå.?
Ja, mon tro det. Forutsatt at det har vært fremdrift på IP-søknader det siste kvartalet, så skal det ikke forundre meg om boet er betydelig mer verdt enn dagens MCAP.
Kaller vel inn til en ny company update
Kanskje nødvendig det nå pga MCAP knyttet til vilkåret i avtalen med Atlas, selv om det kanskje ikke er av betydning før man evt må hente mer enn det som ligger i de siste 3 X 7. Jeg er ikke sikker, men jeg antar at disse allerede er avklart med Atlas. Dog mulig at de siste MNOK 7 i desember henger i en tynn tråd dersom MCAP er under MNOK 50 pr 9-10/11.
Atlas tømmer seg, koste hva det vil, viser så til avtalen og knyter igjen pengesekken. Den tanken har hvertfall slått meg.
Hva nå? Hvor står EDW med lua? Banker han på hos oss aksjonærer? Er det et kostyme man kan få tak i til Halloween??
Kaffegruten ligner litt for mye på noen konspiratoriske tanker som har flydd forbi ja. Og enda verre; hvem spiller på samme lag ?
Om man kobler sammen call option+kursutvikling+InVivo X3 så ligner det jo på en slags plan (muligens med skyhøy risiko); størst mulig eierandel i et lite biotek med validerte data og høy oppside. Blir uansett interessant å følge med på dagens/morgendagens liste. Hvem kjøpte ? Uten forkleinelse til Høse, så ser jeg helst noen andre nye navn/overraskelser på lista.
Kanskje kan veien videre bli:
- Atlas/Circio terminerer låneavtalen.
- Ciciro nyemisjon 50 mNOK til kr x.- aksje til nye og eksisterende eiere. Helst fortrinnsrettet.
- Atlas kan bruke retten om en siste tranche, opptil 30mNOK til x,- aksje minus rabatt
- Da får Circio 50-80 mNOK friske penger inn
- Burn rate må komme vesentlig ned, under 10mNOK, helst ned mot 5mNOK per Q
- Det blir et siste utsalg fra Atlas som sikkert blir krevende, men da blir vi til slutt kvitt dødsspirallånet.
Selskapet får 1,5-2 år med ro til FoU og å produsere resultater og avtaler, før finansiering igjen topper agendaen.
EDIT: Forutsetning: Opsjonsavtalen til MAN/BOD må endres slik at de har felles incentiver for suksess som aksjonærene. Ellers blir jeg ikke med på emisjonen.
Kan Atlas terminere avtalen og likevel ha krav på få nye aksjer gjennom konvertibel etter termineringen?
(Beklager at jeg er for lat til å lete det opp selv, men det høres ikke riktig ut )
Circio Holding ASA (OSE: CRNA) today announces
that an abstract describing its circular RNA technology has been accepted for
poster presentation at the 30th i European Society for Gene and Cell Therapy in
Brussels, Belgium.
The poster is scheduled for presentation 25-26 October 2023 and will be
available on Circio’s website (circVec platform – Circio)
after the presentation.
Poster circVec, a versatile circular RNA vector cassette for enhanced and
title: durable intra-cellular protein expression
Date and Wednesday 25 October 2023, 17:00- 18:16 CEST and Thursday 26
Kan det dukke opp noe postivt her da?
Ingenting er sikkert, men vil tro at det er større sannsynlighet at det er positive «brand new data” enn negative når det søkes om LBA (?).
Noen som vet eller har en mening om det ?
Uansett resultat så skal dette børsmeldes før kl 17 i mårra.
Ordrebildet for et par timer siden tilsa at hvis noen hadde «pustet» på aksjen, så hadde den føket opp til 9kr.
Alt er ikke doom & gloom.
fantastisk omsetning
Det finns da penger. Ingen grunn til bekymring pengebingen er bare på feil side av Atlanterhavet.
Delvis finansiert av Orbimed
Nykode henter. Klart det er kroner der ute! Hva det har blitt surra med her de siste to årene på tomgang begynner jeg å lure på.
10% i bonus til enhver tid. Også truer EDB defacto med at det er for å holde på kompetanse. Tidenes lureri å kjøre aksjonærene i grøften på det som kan vise seg å være oppløpssiden.
Lubor Gaal må virkelig på jobb nå.
Ellers tror jeg ikke det kommer noe mer enn det som ligger fra tidligere presentasjon ifbm conferences. Men det er krutt. Satser på invivo som er dynamitt, helst i går.
Noe nytt bør det være ….
*A late-breaking abstract submission is not an extension to the regular submission, but this abstract should contain new information with results that were not yet known\fully available on the regular abstract submission deadline.
Litt usikker når det gjelder denne posteren. Er det et LBA Circio skal presentere eller ikke ? Søknadsfristen for LBA var “end august”, og det står ingenting i guidelines når det gjelder evt presentasjon av nyere data. At det er et LBA styrkes kanskje mest av annonseringen som kom nokså sent. Svarfrist fra ESGCT var visstnok medio september.