Ser ingen plass at dette er LBA
Presentasjonen kommer nok under “poster session” som er på onsdag og torsdag , men hva er grunnen til å presentere det samme både 25/26?
kommer det noe nytt så kommer det ikke ut før klokken 8 den aktuelle dagen.
Altså mulig at det både er en muntlig presentasjon med nyere data og QA ? Har sent epost for å få bekreftet om det er LBA eller ikke.
Har ellers fått bekreftet:
- Two (patents) have been filed and a third one is at drafting stage, one more to be drafted during Q4 or early Q1. We have developed a filing strategy with ZSP, but timing and order of filings depend on the strength and timing of experimental results
Med den korte runway`n som det er mulig å anskueliggjøre med funding fra Atlas så skulle jeg gjerne sett at bunnpluggen kommer litt kjappere på plass.
- We will inform the market (IND application) as soon we get confirmation from Iovaxis which we expect in the near future
Ellers så har jeg endelig forstått at MCAP som kryper under MNOK 50 ikke vil være et issue før det evt blir nødvendig å hente ut en tredje transje fra Atlas. Transje 2 ble formelt meldt til Atlas 24. august, med forbehold om godkjenning av endrede vilkår i EOGF før utbetaling av del 2 og 3 i november og desember. Default ift MCAP er dermed ikke et issue for disse utbetalingene.
Spørsmålet er vel om transje 3 noen gang kan bli en realitet. Uavhengig av gode eller dårlige resultat fra 3 X In Vivo. I så fall så må begge parter være rimelig trygg på at ny finansiering kun mangler en signatur eller to.
Hvem nappede de 100.000 aktier forleden?
Svaret kommer på neste liste. I kveld eller i morgen (GSI-kontoen (Invus) har økt med noen små smuler etter spleisen. Vi kan jo krysse fingrene)
Blir meget overasket viss det er andre en Høse som kjøpte den posten,var det Invus tar eg ett glass bobler
Som antatt
Høse 100K og GSI 12K
Edit: GSI er en nominee-konto, så vi kan ikke vite med sikkerhet hvem som kjøper. Invus eller andre som har startet med mindre kjøp.
Rekner ikkje med Invus kjøper nokre 1000 i gangen,sikkert andre
Sannsynligvis ikke. All ære til Høse som “gønner” på, men likevel skuffende at det ikke var andre som tok imot.
Høse som prøver å lokke ut Atlas på 6 blank
Akk ja. Selv ikke MCAP under 50 blank vekker interesse for innsidekjøp. Mulig det ikke kan handles akkurat nå, men det finnes faktisk ingen andre unnskyldninger å gripe fatt i. Lønnskutt eller ikke.
En annen ting. Kan Høse og Atlas (respektive meglere) ha avtale om hvor Høse står klar til å plukke opp ? Vi har allerede to konkrete tilfeller hvor Høse har fått plukket opp mye på dump fra Atlas. Og den første var i tillegg et brudd på låneavtalen. Eg berre spyr ?
den siste transjen på 30 mill nok, er det noe som må skje før avtale termineres?
Ikke sikker på hva du sikter til, men for min egen del så synes det helt utelukket at Circio kan hente mer penger under avtalen med Atlas etter at transje 2 er utbetalt med siste del i desember, og samtidig være et notert selskap. Call option på MNOK 30 som Atlas har fått i den reviderte avtalen er vel en gulerot som Atlas kan bruke dersom det kommer resultater/interesse som verdsetter selskapet skyhøyt over dagens nivå.
Forslag til oppfølgingsspørsmål (fra forum):
“OK. Men hva er planen til management for videre finansiering. MCAP er beviselig godt under 50mNOK og Atlas fortsatt å selge aksjer i høyt tempo. Å nå basere seg på en pengekilde som kan si nei, eller diktere nye vilkår, er ingen god situasjon å stå i”
Evt osgå:
“Dere har kuttet Q3-presentasjon. Og dere går vel omtrent tom for penger før Q4-presentajonen. Dere må lage et ordentlig opplegg for å kommunisere med aksjonærene på egnet måte. Ikke bare komme med nye dårlige løsninger som kun er til Atlas’ gunst, og presentere det som nye ultimatum”.
Hva med en forklaring på valget av finansieringen? Hvordan i alle dager kunne dette presenteres som den beste løsningen? Aksjonærene hadde ingen informasjon om den kommende nyhetsstrømmen, eller tørken. Noe som for min del var helt avgjørende i vurderingen. Det ble kommunisert at den skulle være meget god og at de skulle sørge for interesse. Det viste seg å være uriktig informasjon.
Aksjen er nå ned 30x under EDW. Imponerende.
…Hver 1 000 000 han har forvandlet er nå 30 000.
Husker faktisk at Ludvik Sandnes poengterte hvor dårlig denne løsningen var, i en Q- presentasjon for Nanov.
Ikke godt å vite, men jeg tror at forsinkelsene, ventetiden på potensielt gode data, er i ferd med å gjøre avtalen med Atlas mye verre enn forutsatt. Jo lengre tid det tar, desto verre blir det.
Dagens poster på ESGCT er ikke LBA, men data som presenteres er av nyere dato enn det som lå i søknaden.
Altså. Prisen for et eventuelt oppkjøp må vel reflektere potensialet i produktet og ikke kursen. Eller?