Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

S+E, men foreløpig ingen napp/muligheter i US ? Kommer vel ikke unna det om dette skal bli den solskinnshistorien som vi håper på. Det finnes kanskje noen muligheter for off tilskudd innenfor EU-regimet. Tror f.eks Valo har hentet noe av det slaget. Det alene kan jo være en god grunn til etableringen av AB`et.

Her var det:

https://www.globenewswire.com/en/news-release/2023/02/14/2607271/0/en/Valo-Therapeutics-Secures-EUR-2-23-million-from-the-European-Innovation-Council-to-Progress-Innovative-PeptiCHIP-Technology.html

Jeg både forstår og deler frustrasjonen og irritasjonen, men samtidig synes jeg man bør forsøke å se at bildet er sammensatt.

Utviklingen spesielt det siste året har vært skuffende, men det er fortsatt vanvittig muligheter her, også for oss eksisterende aksjonærer.

La oss håpe på en skikkelig (før)-Julsgave i år. :slightly_smiling_face::crossed_fingers:

5 Likes

Det er åpenbart en mulig oppside her. Det er vel derfor vi sitter her. Min frustrasjon og irritasjon går mer på vurderingene som er gjort underveis det siste året før og etter Atlas, og som etter mitt skjønn har resultert i at MCAP er på et unødvendig lavt nivå.

7 Likes

skal ikkje vi alle sammen kjøpe 1000 aksjer kvar i morga?så vi mulgens kommer oss opp på 10KR,eg kan kjøpe sist når kursen er høgast.Dugnad Circio

4 Likes

Robin hood efekt🙂

1 Like

Fra Vossius (patentadvokat) på vegne av Strawman (opponent) før “oral proceedings” 22/11/2023

https://register.epo.org/application?documentId=LNVMIFPM1AV0UT8&number=EP15720986&lng=en&npl=false

image

1 Like

Lurer på kven motparten er

1 Like

Dette har blitt en underlig historie, som muligens ikke har så stor betydning for selskapet for alt jeg vet, men den har tilsynelatende snudd fra at opponenten ble avvist til gehør/medhold hos appelldomstolen.

Hvilke patenter er det som egentlig beskytter TG/KRAS i dag ?

1 Like

Motparten har jo brukt en del ressurser på å bestride denne patenten,må jo vere en grunn.

1 Like

For å svare på mitt eget spørsmål

5 Likes

Har skrevet om dette tidligere her, jeg har også stilt spørsmål om rettens varsel om hvordan den såg på patentsaken på en q presentasjon - uten at de svarte.

Retten varslet for noen måneder siden at de mente at patentet ikke holdt og begrunnet hvorfor. Det er det det henvises til i siste linje.

Tror det er stor mulighet for at patentsaken tapes.

En slik melding blir ingen trigger det heller.

1 Like

Det endelige utfallet ligger frem i tid, og kan drukne i annet mer positivt nytt. Ikke vet vi om dette patentet har noen stor betydning for selskapet heller. Det er ikke meldt noe om denne saken fra selskapet som vi kan gripe fatt i etter det jeg har registrert. Men den har vært diskutert her på TI, også basert på uformelle tilbakemeldinger fra management. Og på samme måte som opponenten så er det brukt tid og penger på å følge opp. Blant annet gjennom egen patentadvokat .

2 Likes

Gammel kurs 23 øre…

Hey og hoy hvor det går!

Savner litt synlighet fra ledelse og styre.

Tenk deg at CEO i Equinor hadde sittet på hjemmekontor og «spilt Football Manager» mens aksjen hadde rast 20-30%.

Man driver et børsnotert selskap og har et ansvar ovenfor aksjonærene. Dette gjelder ikke bare Circio, men hele Radforsk-porteføljen.

NÅ er mcap nede på 50,8 mill og da er vel Atlas historie ?

Tror Hodor i DNB som har kjøpsanbefaling på C bør få meglerhuset sitt til å gjennomføre en ordinær emisjon på 50 mil slik at selskapet har cash i et par år fremover slik at ting får roet seg ned.

Har ikkke satt meg godt nok inn i endringene i avtalen og mekanismen i de siste 3 X MNOK 7, men den siste i desember står vel i fare for å ryke nå pga default ? Eller har selskapet allerede avklart alle tre med Atlas ? Vilkåret om brudd er knyttet til “Issue date”.

Starta dugnaden og kjøpte 3500 aksje

4 Likes

Ok da, da tok jeg 1000

2 Likes

På de siste listene så er det retail som selger. Atlas må ikke anstrenge seg om de ønsker lav konvertering på neste runde, men det er kanskje Atlas som ligger ute med sperrer og bryr seg svært lite om siste konverteringskurser.

1 Like

Ja, den typen avstand til aksjonærene fremstår noe gammeldags.

Lite forståelig så lenge selskapet med enkle midler kunne tjene på å engasjere og kommunisere i større grad.

Baktungt.

1 Like