Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Er jo forsÄvidt sikkert riktig det de svarer, men hva er forskjellen i praksis?

En ikke gyldig avtale vs en avtale hvor lÄngiver ikke lenger er forpliktet til Ä gi deg nytt lÄn. Begge deler fÞrer jo med seg at CRNA ikke har noen sikret finansiering.

Om jeg ikke husker helt feil ble de ganske furtne om noen forsÞkte Ä omtale det som et dÞdsspirallÄn
.

2 Likes

IP er verdsatt til ca MNOK 150 i dag. Kanskje drÞy kost det nÄr ONCOS og TG knapt har noen verdi ?, og det forelÞpig ikke er sendt mer enn 2 IP-sÞknader om CRNA som ingen kjenner innholdet i.

1 Like

SÄ med den informasjonen selskapet besatt pÄ det tidspunktet, sÄ var det etter alle solmerker noe de var fullt klar over at kunne utspille seg. NÄ viser det seg at dette er selve definisjonen pÄ et slikt lÄn.

SÄnn jeg ser det er den siste tids utvikling spikeren i kista, og uansett hva som mÄtte komme, eller ikke, sÄ er verdien nÄ 0kr. Og sÄ lenge denne lÄnefinansieringen bestÄr, og da tenker jeg pÄ innevÊrende forpliktelser, sÄ er det ikke investerbart. Leit.

Det MAN og BOD mĂ„ ta innover seg er at det er flere lovende biotekselskaper som mĂ„ sikre mer finansiering de neste mĂ„nedene (Oncoinvent, Hubro og Ulti en gang i 2024). Med emisjoner og/eller partnere. SĂ„ nĂ„ mĂ„ MAN / BOD fortelle hvorfor vi skal putte nye millioner inn i CIRCIO. TilnĂŠrmingen “Hey, bend over, here we come again” er jeg iallefall ferdig med.

SĂ„ et lite hjertesukk til med-aksjonĂŠrer som pĂ„ EGM stemte for Atlas-lĂžsningen og ogsĂ„ senere tillot endringene til Atlas’ gunst, eller de som valgte Ă„ ikke stemme pĂ„ disse to EGM, mĂ„ ogsĂ„ gĂ„ i seg selv. Dette kunne vĂŠrt stoppet mye fĂžr.

6 Likes

Har i dag komt til et punkt der eg ikkje orker Ä bruke meir tid pÄ dette selskapet, har en del aksjer sÄ satser pÄ flaks for i fÞlge ledelsen er dei unike og heilt i verdensklasse pÄ sirkulÊr RNA,enten er dei verdens dÄrligste selgera eller sÄ lyg dei.Er sÄ mÞkka lei av company updates og store ord,Atlas har blitt et skjellsord.Et av dei ledende selskap i verden er verdsatt til knappe 50 mill,og ingen er lure nok til Ä investere?? Lyver du Erik Digman Wicklund?eller er du fornÞyd sÄ lenge du fÄr lÞnn og bonus?takker herved styret i Circio for en fantastisk jobb,lurer pÄ hvilken mÄloppnÄelse pÄ bonusstigen dere nÄr i Är??

Logger ut,fÄr ihvertfall 37% igjen

4 Likes

Circio presents powerful expression data for new generation circVec 2.0 design at the ESGCT 2023 annual meeting

16 Likes

Frisk pÄstand!

1 Like

Eneste som ser ut til Ä mene det er personen som skriver bÞrsmeldingene. Interessen er ikke tilstede. Verdien pÄ selskapet krymper hver eneste dag. Ledelsen gjÞr en ekstremt dÄrlig jobb, men vi er vel i en posisjon hvor vi ikke engang har rÄd til Ä sparke dem
sÄ da gir vi dem bonuser isteden

1 Like
  • CircVec + Cash = Sant

VÄgal pÄstand, men fra et teknologisk stÄsted sÄ har man sikkert dekning i egne vurderinger. Problemet er fortsatt at noen mÄ plukke opp signalene slik at selskapet fÄr oppmerksomhet. Har en mistanke om at fortsettelsen blir like tyst som den har vÊrt frem til nÄ. HÄpet mÄ vÊre at det sitter noen under NDA som har innsyn og som kan vurdere dette frem til en positiv beslutning om partnerskap i en eller annen form.

1 Like

begynner Ä bli brukbart lei av Ä hÞre de store orda her i Circio. Fatter ikke hvor dette ikke-nÞkterne sprÄket kommer ifra. Men alt opp herifra er bare bonus for min del :cowboy_hat_face:

1 Like

Det er nok flere enn skribentene pÄ TI som fÞlger selskapet 
, vÊr du sikker.

1 Like

Utfordringen er at selv om circVec har potensialet er det ikke sikkert det blir butikk av det. Om BP syns mRNA er bra nok kommer ikke circVec i spill
 finnes mange eksempler pÄ det ikke hjelper med den beste teknologien hvis den nest beste er billigere, enklere eller pÄ annen mÄte gir et resultat som er godt nok

1 Like

Ok

fint om du oppgir disse mange eksemplene som du henviser til slik at investorer her kan vurdere disse vs CircVec.

PÄ forhÄnd takk

Markedet har svart opp meldingen med en omsetning pÄ kr 65 000.- fÞrste 60 min 
 . Helt forferdelig

1 Like

Vi pleier Ä falle pÄ gode nyheter sÄ dette ser bra ut :upside_down_face:

Dagen er fortsatt ung sÄ det er fullt mulig Ä fÄ en vanlig utvikling med fall.

1 Like

Det er vanskelig Ä mobilisere noe mer nÄr det gjelder denne aksjen og et vrak av et selskap.

Du har mobilisert sutring i Ă„revis, det er da noe.

3 Likes

Negativ energi er ogsÄ energi :slight_smile:

Tror faktisk at det er pĂ„ tide med en emi. Koste hva det koste vil. Atlas sin posisjon MÅ svekkes.

1 Like

Ja, det har jeg og sutringen har vÊrt mer enn berettiget. Det er vel ikke sÄ enkelt Ä motsi det. Hvem trenger haussingen og alt skrytet den fantastiske ledelsen har fÄtt opp gjennom Ärene?

1 Like