Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

10% fortsatt mindre enn MNOK 2,7. 215 mill aksjer a NOK 0,1. Men da regner jeg dagens aksjer tilbake med spleisen på X30. Det som er konvertert underveis av Atlas tar jeg ikke hensyn til.

Så er ikke helt sikker på hva du egentlig sikter til ?

@Takk og @solskimm summen av det dere hevder er konspiratorisk, men kan likevel være midt i prikk. Avtalen med Atlas kan være et redskap (og i minnelighet) for at management skal/kan ta kontroll over selskapet.

For det er vel egentlig det dere hevder ?

1 Like

Det som har skjedd er hvertfall at MCAP har gått ned fra 500mill til 50mill. Og at det har blitt svidd av masse penger. De pengene som har kommet fra solide aksjonærer har blitt herjet med. Faktum. Ingen ydmykhet å spore. Ingen respekt for hvor pengene kommer fra. Det er en avstand mellom eiere og drivere som ikke er bra.

Det som har blitt skapt i kjølevannet er at selskapet har vært og forblir et skrapeloddsselskap med mange små eiere. Det frister lite å sitte med en større posisjon over tid gitt situasjonen selskapet har kjørt seg inn i.

3 Likes

Det er ikke det jeg mener. Jeg mener de er villige til å brenne aksjonærene sine for å fortsette å kunne heve lønn. Skulle de være så heldige at de klarer å få noen form for deal så koster det dem ikke en kalori å ofre eksisterende aksjonærer for å gjøre det. Klarer EW & Gaal å bli rike på det er det bare en bonus.

3 Likes

Mer enn 200 bioselskap listet i USA er verdsatt lavere enn dagens kontantbeholdningen. Det er enorme papirtap rund baut. Gjelder også selskap som f.eks Moderna. Så der er vi ikke i noen særstilling akkurat. Bare så det er nevnt. Men ellers så er det mye som ikke er bra. Deler det.

2 Likes

Liker også dårlig hvordan EDW endrer tidslinjen i cRNA løpet. Det er stadig tatt opp hvordan de ikke har holdt på lenge. Det som er sant er at cRNA ble nevnt som Next-gen oncos ved CMD i februar 2020 av Soug. Det er nesten fire år siden det.

Jeg kan godt ta på meg å være litt konspiratorisk. Mest tenker her det er en tynnslitt tillit.

2 Likes

Det er nok stemmer her inne til å gjøre livet surt for BOD+MAN. I den grad det er formålstjenlig. Om det er for sent, eller om Atlas vil sette en effektiv stopper for det er en annen sak. Men bonus, incentivordninger, styrerepresentasjon og status på alle samarbeidsavtalene som er etablert siden 2019 er forhold som jeg gjerne skulle ha endevendt.

2 Likes

Rekker de å gjøre det på 8 dager, som er korteste frist for EGF?

Styret har plikt til å sørge for at EGF holdes innen 1 måned etter at kravet er fremsatt. Altså jfr loven om ASA.

Da får man i det minste Atlas til å konvertere mange transjer på nåværende kurs, så de kan stemme iht hva de mener. Om de er uenige i forslaget.

Nå gikk vel kursen feil vei ut av startblokka :confused: dette kan jo ikke vare. Noen som er seint ute på jobb ?

Slapp av ,ingen fare snart nede på 7,50-8 igjen

ok, du som trylla med 11 aksjer ?

Nei,men ser at Atlas faenskapet skal kvitte seg med aksjer no

Håper de treffer på en kjøper da. Ikke mange av dem blant oss lenger.

Ny strategi: ville ordrer sørger for CB hele dagen slik at Atlas ikke får solgt noe.

1 Like

Vi får vente til melding om patent saken

-Each company will give a 1-2 minute pitch and then a 20-minute Q&A, and we’ll also facilitate 1-to-1 meetings.-

2 Likes

Beslutningen som meldes i dag er muntlig til partene. Ikke helt sikker på hvor lang dødtid det er, men ser av noen eksempler at det kan gå noen uker før MOM og endelig beslutning legges ut online hos EPO . Mulig LG kan bekrefte utfallet ved henvendelse pr epost i løpet av det neste døgnet. Fortrinnsvis med kjøtt på beinet om mulig konsekvens for opp- eller nedside.

Di oppgave og maile han i kveld :slightly_smiling_face: