Gjelder dette alle bransjer inkl Bio ?
Er nok rund baut dette. Etter det jeg har forstÄtt ?? sÄ er det derimot ikke uvanlig at komboer innen bio blir godkjent i fÞrste omgang, men ikke opprettholdes i BOA.
Jeg la ut feil link i siste post om komboer. Her er den korrekte:
Patents to biological medicines in combination: is two really better than one? (penningtonslaw.com)
Utfallet av patentsaken er ukjent territorium, og fÄr bli som det blir. Mer bekymret av at det ikke siver ut mer nytt i forkant av webinaret i neste uke, som forhÄpentligvis ikke ender som det. Et webinar uten at man i realiteten har annet nytt enn Ä presentere den nye KOL`n som gir en generell betraktning om cRNA-spacet. Da kan neste runde med Atlas bli av det blytunge slaget.
Da er det kun MNOK 39 i rest Ä konvertere etter dagens og fÞr neste utbetaling pÄ MNOK 7 1. desember. Pluss call pÄ MNOK 30 om lynet slÄr ned. Er det ikke gÞy dere ?
Er vel greit Ä ha 200K pÄ bok sÄ de kan trykke snÞrra vÄr ned i gÞrra mens selskapet fortsatt sliter med Ä skape noe Ä bite tenna i.
Worst case nÄ:
- tapt patent
- IOVaxis melder pass
- innholdslĂžst webinar / guiding milestones sprekker
- transje 3 fra Atlas for Ă„ finansiere Q1-2024
Da spĂžrs det om ikke splitten kommer med total wipe out og delisting ?
Hva med Best Case da ⊠?
Forslag ? Jeg har faktisk ingen som jeg anser som sÊrlig realistiske pt. Selskapet trenger mer tid, og det er ikke forenlig med et positivt utfall for dagens aksjonÊrer. Tror jeg, men hÄper jeg tar skammelig feil.
Circio presents powerful expression data for new generation circVec 2.0 design at the ESGCT 2023 annual meeting
Men aldri noe buzz eller krusninger i vannskorpa etter slike presentasjoner. Vanskelig Ä begripe slik selskapet ofte ordlegger seg i meldinger og presentasjoner. Men herr Wesselhoeft har bitt pÄ kroken. SÄ da er kanskje katalysatoren pÄ plass ? Eller enda bedre; rainmaker`n.
Teor nesten ikkje Wesselhoeft hadde involvert seg uten han har trua pÄ det fundamentale
Skitt au (ikke nĂždvendigvis i kronologisk rekkefĂžlge):
- patentet bestÄr (uendret eller med mindre justeringer)
- opponenten mÄ akseptere en kommersiell lÞsning
- IOVaxis trĂžr til med IND og opsjon
- In Vivio data som âknocks your socks offâ
- Wesselhoeft har med seg gull, rĂžkelse og myrra fra Boston
- rettet emi/lisensiering som tar ut Atlas âas isâ og sikrer finansiering ut 2025
Om ikke annet, og uten sammenligning for Ăžvrig. Preclinical pipeline.
Det ville vĂŠre veldig rart om han gjorde. Det fundamentale her er utrolig viktig.
La oss hÄpe at siste fremskritt gir noe Ä gÄ videre med. Blir det bra? Det har jo blitt antydet. Er det deal-making results? Det mÄ vi hÄpe pÄ. ellers blir det som @anon79663630 antyder tenker jeg.
Blir det orden pÄ det Þkonomiske pÄ bakgrunn av gode data blir det helt ville tilstander.
Men hvordan vil det bli seende ut for oss eksisterende aksjonĂŠrer?
Det er nok ingen andre selskap eller aksjonÊrer pÄ Oslo BÞrs som sitter like mye mellom barken og veden som her. Hadde 10%eren til ledelsen vÊrt lÄst til dagens aksjeantall hadde saken vÊrt en HELT ANNEN. Da kunne jeg faktisk vurdert Ä Þke, bare for Ä ha en Lotto kupong.
Om noen lurer. Er lÄst til det laveste av MNOK 2,7 eller 10% av selskapets utestÄende aksjer, opsjoner og RSU. Gyldig til GF 2024.
Det er altsÄ lÄst til noe som kontinuerlig Þker.
Her treffer du spikeren pÄ hodet. Frykten er at selv med ekstern finansiering, sÄ beholdes avtalen med Atlas for tilgang pÄ midler. For hvorfor ikke? Det er helt tydelig at egeninteresse har gÄtt fÞr eierenes ved inngÄelse av denne avtalen. Noe jeg har pÄpekt, og mener bryter med kontraktsrettslige rammer.
I sÊr, Ä beholde en incentivpakke tilsvarende en gitt prosent av selskapet med en slik avtale som lÞper er hinsides all fornuft. Om den er 2.7 mill, sÄ er det det vel innafor?
Slik aksjen er nÄ er verdien 0.00, null komma null null.
Hvordan verdiene til aksjonÊrene over de siste 24mnd skal bevares? Det ser meget vanskelig ut. Jeg tror det kun kan lÞses ved opprÞr. Det er lenge siden jeg har messet om at det bÞr inn noen som faktisk sitter med eierskap i BOD. Hva har RomÞren med flere hatt der Ä gjÞre? Det burde rÞskes opp i skikkelig, men nÄ er det nok for seint.
Videre er jeg overrasket over EDW sin evne til omstilling. Jeg har maset om vridning fra kreft til andre omrÄder. Og sÄ nÄ, fÞrst i hÞst, kommer det som har vÊrt Äpenbart lurt for Ä skape verdier i klimaet som har vÊrt for kapitalen. Det ogsÄ kanskje for seint. De har brent sykt mye schpenn pÄ surr.
NĂ„ vil jeg at kaninen dras opp av hatten!
FÞlger deg ikke pÄ den ? 10% av selskapets AK pr i dag er ca TNOK 435 (ca 7,25 mill aksjer a NOK 0,60) med dagens konvertering. Men usikker pÄ hvordan opsjoner og RSU slÄr ut i denne ligninga.
Hvordan sÄ dette ut for 10 mnd siden?
Edit: selskapets ledelse har overhodet ingen incentiver for at dagens aksjonĂŠrer skal tjene penger.