Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Selskapet (LG) svarer at de fortsatt mener å ha sterke argumenter, men at det vil være vanskeligere å forsvare patentet denne gangen enn i første runde. Fortsatt sterke mistanker om hvem motparten er. Dersom opponenten vinner så antas det at det kommer en melding fra den kanten. Taper motparten så må de søke om eget patent, eller så er de i brudd med Circio/Targovax sin IP.

Alle følgende resultat er mer eller mindre sannsynlige, seier, tap, eller en endring av innhold. Circio vil orientere markedet så snart det foreligger et resultat.

3 Likes

image

4 Likes

Lov å håpe

1 Like

Det er det. Ser at det planlagte Melanom-studiet sponset av Agenus har status trukket tilbake. Om det betyr det samme som utsatt er vel tvilsomt ?

Eg har lenge lurt på kva som skjedde mellom Agenus og Targovax, etkvart er det.Ikkje nevnt Agenus med eit ord,og virka som der ikkje er kommunikasjon

Kan være noe av det samme som gjør meg urolig når det gjelder IOVaxis. Selskapets finansielle stilling inngir for øyeblikket ikke den nødvendige tilliten.

Fra meldinga 7/3/2023 (bare så vi ikke tråkker noen unødig på tærne)

Hva står på spill, for oss som bare er medium informert?

Hvis det er patentstriden du spør om så vet jeg ikke noe mer enn andre siden selskapet aldri har sagt/eller guidet noe om konsekvens ved mulige utfall. Men jeg vil nok foretrekke at opponenten ikke vinner frem og patentet består uendret. I så fall så kan det ha økonomisk konsekvens til fordel for Circio.

1 Like

Overraskende tall. Synes jeg. Det lønner seg åpenbart å være opponent.

1 Like

Board of Appeals - oral proceedings

image

2 Likes

Gjelder dette alle bransjer inkl Bio ?

Er nok rund baut dette. Etter det jeg har forstått ?? så er det derimot ikke uvanlig at komboer innen bio blir godkjent i første omgang, men ikke opprettholdes i BOA.

Jeg la ut feil link i siste post om komboer. Her er den korrekte:

Patents to biological medicines in combination: is two really better than one? (penningtonslaw.com)

Utfallet av patentsaken er ukjent territorium, og får bli som det blir. Mer bekymret av at det ikke siver ut mer nytt i forkant av webinaret i neste uke, som forhåpentligvis ikke ender som det. Et webinar uten at man i realiteten har annet nytt enn å presentere den nye KOL`n som gir en generell betraktning om cRNA-spacet. Da kan neste runde med Atlas bli av det blytunge slaget.

Circio Holding ASA: Requested Conversion of Convertible Bonds

Da er det kun MNOK 39 i rest å konvertere etter dagens og før neste utbetaling på MNOK 7 1. desember. Pluss call på MNOK 30 om lynet slår ned. Er det ikke gøy dere ?

Er vel greit å ha 200K på bok så de kan trykke snørra vår ned i gørra mens selskapet fortsatt sliter med å skape noe å bite tenna i.

Worst case nå:

• tapt patent
  • IOVaxis melder pass
  • innholdsløst webinar / guiding milestones sprekker
  • transje 3 fra Atlas for å finansiere Q1-2024

Da spørs det om ikke splitten kommer med total wipe out og delisting ?

Hva med Best Case da … ?

1 Like

Forslag ? Jeg har faktisk ingen som jeg anser som særlig realistiske pt. Selskapet trenger mer tid, og det er ikke forenlig med et positivt utfall for dagens aksjonærer. Tror jeg, men håper jeg tar skammelig feil.

Circio presents powerful expression data for new generation circVec 2.0 design at the ESGCT 2023 annual meeting

1 Like

Men aldri noe buzz eller krusninger i vannskorpa etter slike presentasjoner. Vanskelig å begripe slik selskapet ofte ordlegger seg i meldinger og presentasjoner. Men herr Wesselhoeft har bitt på kroken. Så da er kanskje katalysatoren på plass ? Eller enda bedre; rainmaker`n.

1 Like