Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

@Bompiole vi hadde vært i pluss i dag om det ikke var for deg. Så du vet hva du har å gjøre i sluttauksjonen i dag også :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Inviterar til dugnad på 8.60

1 Like

Du får høre med ledelsen :see_no_evil:

1 Like

Det går jo ikke. De har jo allerede sikret seg 10% ved gråt og tenners gnissel. Kan ikke be om mer fra det holdet

2 Likes

image

2 Likes

Vil det på noe tidspunkt, underveis eller i etterkant, informeres om hvem saksøker faktisk er? Jeg har patentert nå og da men heldigvis aldri vært i en slik konflikt. Bare tenker på om dette er en slags del av prosessen, men det er det kanskje ikke.

Circio vet heller ikke hvem som er motparten, men har nok sine mistanker. Om motpartens navn skal bli kjent noen gang, så er det kanskje mest sannsynlig at dette skjer om denne parten på noe vis signaliserer ett eller annet etter å ha vunnet frem etter domsavsigelse. Eller at det gjøres en avtale i etterkant dersom innsigelsen blir avvist. Kun mine spekulasjoner dette. Som vanlig.

2 Likes

CFO skal være med også ja, hva skal han gjøre der? :thinking:

Kommersielle interesser er vel kun et bakteppe, og neppe noe som skal diskuteres i eller av domstolen. Stusser mer over at EDW ikke deltar som har lengst fartstid av alle gjenværende. Tror egentlig ikke dette er en “big deal” for Circio selv om saksforløpet har endret seg fra Slam Dunk til et veldig usikkert utfall som nå synes å helle i favør av opponenten.

(slam dunk er basert på det jeg har lest her inne de siste 3-4 årene basert på uformell kontakt med selskapets representanter som har vært delt)

2 Likes

Er vel CPI kombo som er mest verdifullt uansett. Når man ønsker å spekulere, så kan dette være første skritt i å angripe CPI kombo. Faller nyvinning her, er det mulig å overføre til CPI.

Det som er helt klart er at multimutasjons approaches er ønskelig.

Selskapet (LG) svarer at de fortsatt mener å ha sterke argumenter, men at det vil være vanskeligere å forsvare patentet denne gangen enn i første runde. Fortsatt sterke mistanker om hvem motparten er. Dersom opponenten vinner så antas det at det kommer en melding fra den kanten. Taper motparten så må de søke om eget patent, eller så er de i brudd med Circio/Targovax sin IP.

Alle følgende resultat er mer eller mindre sannsynlige, seier, tap, eller en endring av innhold. Circio vil orientere markedet så snart det foreligger et resultat.

3 Likes

image

4 Likes

Lov å håpe

1 Like

Det er det. Ser at det planlagte Melanom-studiet sponset av Agenus har status trukket tilbake. Om det betyr det samme som utsatt er vel tvilsomt ?

Eg har lenge lurt på kva som skjedde mellom Agenus og Targovax, etkvart er det.Ikkje nevnt Agenus med eit ord,og virka som der ikkje er kommunikasjon

Kan være noe av det samme som gjør meg urolig når det gjelder IOVaxis. Selskapets finansielle stilling inngir for øyeblikket ikke den nødvendige tilliten.

Fra meldinga 7/3/2023 (bare så vi ikke tråkker noen unødig på tærne)

Hva står på spill, for oss som bare er medium informert?

Hvis det er patentstriden du spør om så vet jeg ikke noe mer enn andre siden selskapet aldri har sagt/eller guidet noe om konsekvens ved mulige utfall. Men jeg vil nok foretrekke at opponenten ikke vinner frem og patentet består uendret. I så fall så kan det ha økonomisk konsekvens til fordel for Circio.

1 Like

Overraskende tall. Synes jeg. Det lønner seg åpenbart å være opponent.

1 Like

Board of Appeals - oral proceedings

image

2 Likes