Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Ble presentasjonen avlyst kanskje ? Fortsatt ikke noe som er lagt ut. Som f.eks for Lytix og Ultimovacs.

https://www.redeye.se/events/915984/redeye-life-science-day-2023

Circio fra 2:01:40

3 Likes

Multiple partnering deals during 2024 and 2025. Han går ut høyt.

1 Like

Kjente toner det. Men greit, jeg er fornøyd med en bitteliten en som tegn på liv før jul om han kan være brydd med det. Klinikk 2024, 2025 og nå within the next 3 years. Går ikke som opprinnelig planlagt/guidet dette. Litt interessant at han ikke var on site ?

2 Likes

Behovet for neste transje fra Atlas guides først i Q2-2024. Overraskende.

8 Likes

Ikke hvis Iovaxis-pengene kommer vel?

1 Like

Har mer tro på nye forskningsmidler. Men apropos IOVaxis, mon tro om utfallet av patentstriden har hatt noe å si her ? Patentet er globalt og dekker Kina.

7 Likes

Det er jo sånn passe tragikomisk hvis utfallet av patentsaken sammenfaller med avklaring IOVaxis.

Da er vel motparten avslørt?

Og siden Targo hele tiden har hatt en følelse av hvem motparten er, så tror jeg vi snakker next level skyggeboksing.

1 Like

Jeg stod nok med beina planta på en litt annen planet akkurat nå, men har vært innom din også. Tenkte mer som så at verdien av opsjonen kanskje forringes for IOVaxis sin del dersom patentet går tapt. Vi vet jo ikke hvilke konkrete planer IOVaxis har. Det er vel heller ingen tvil om at IOVaxis faktisk har levert en IND (2019/2020), og at det denne gangen handler om å sende på nytt etter gjennomføring av pålagte prekliniske studier. Videre har jo både EDW og LG bekreftet ved uformell kontakt og i QA at “resubmission of IND within the next few weeks…near future”. Så da blir det litt vanskelig å forestille seg at det er IOVaxis som skjuler seg bak Strawman. I så fall, ja da er tragikomedien komplett.

Opposisjonen ble annonsert online september 2019. Avtalen med IOVaxis ble annonsert januar 2020.

1 Like

Kanskje C vinner hele saken? :blush: Liten trigger for en gangs skyld

1 Like

For over ett år siden, så var det rett før de kjørte invivo. Nå er det rett før igjen.

Men, for all del, med litt flaks har de kanskje noe å gjøre avtaler på om kort tid. Det avgjørende for oss aksjonærer er vel om EDW heller bruker hvileputa, som han selv kaller Atlasavtalen, fremfor å gjøre en liten avtale som kan bety mye for oss som er eiere.

Tror noe av forsinkelsen skyldes at de heldigvis har vent snuten vekk fra kreft. Her har det blitt kastet bort mye tid, og det er som kjent penger. Er ikke lenge siden EDW var tydelig på at dette var et klart kref-selskap, med litt muligheter på siden. Takk og pris tok han til fornuft tilslutt.

Deal 2023, som var et tydelig mål ved sist emisjon, kan vel konstanteres at ikke blir oppnådd.

1 Like

Det var vel tidspunktet for utøvelse? Nå nesten fire år på etterskudd? Masse unødvendig bruk av tid og resusjer på denne avtalen. Lukter muffins av hele greia.

Slik jeg husker annonserte Soug avtalen jan 2019 med litt oppgang i kurs og fulgte på med emisjonen på direkten

1 Like

Ble annonsert 8. januar 2020, så vil jo anta at det har vært en del innledende kontakt før det. Et annet aspekt her er jo LG og hans bakgrunn fra Locust Walk. Slik han har svart på mine henvendelser så har jeg tolket det som at han var bindeleddet. Så uansett utfall så møter han seg selv i døra. Enten på vei inn, eller ut.

2 Likes

Det stemmer. Gått så lang tid at årene går i surr. Huff

1 Like

Har denne Gaal vært i kontakt med selskapet så lenge før han ble ansatt?

1 Like

Kortreist ja. Kom vel en annen kropp seilende fra det samme holdet for ett års tid siden. Grundige prosesser er det ikke det det kalles ?

1 Like

Hvem tenker du på

Husker ikke i farten. En ung spirrevipp med ett eller annet kommersielt ansvar. Mulig han er ute for lenge siden. Det er da noen ansatte i sjappa. Siden LG kun er CFO i navnet så finnes det en finance manager også.

1 Like

Ser ikke hva han LG bidrar med - spansk telefonnummer også - kan spare noen mill i året der

1 Like

Stemmer virkelig dette? :flushed: