Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Det var vel tidspunktet for utÞvelse? NÄ nesten fire Är pÄ etterskudd? Masse unÞdvendig bruk av tid og resusjer pÄ denne avtalen. Lukter muffins av hele greia.

Slik jeg husker annonserte Soug avtalen jan 2019 med litt oppgang i kurs og fulgte pÄ med emisjonen pÄ direkten

1 Like

Ble annonsert 8. januar 2020, sÄ vil jo anta at det har vÊrt en del innledende kontakt fÞr det. Et annet aspekt her er jo LG og hans bakgrunn fra Locust Walk. Slik han har svart pÄ mine henvendelser sÄ har jeg tolket det som at han var bindeleddet. SÄ uansett utfall sÄ mÞter han seg selv i dÞra. Enten pÄ vei inn, eller ut.

2 Likes

Det stemmer. GÄtt sÄ lang tid at Ärene gÄr i surr. Huff

1 Like

Har denne Gaal vÊrt i kontakt med selskapet sÄ lenge fÞr han ble ansatt?

1 Like

Kortreist ja. Kom vel en annen kropp seilende fra det samme holdet for ett Ă„rs tid siden. Grundige prosesser er det ikke det det kalles ?

1 Like

Hvem tenker du pÄ

Husker ikke i farten. En ung spirrevipp med ett eller annet kommersielt ansvar. Mulig han er ute for lenge siden. Det er da noen ansatte i sjappa. Siden LG kun er CFO i navnet sÄ finnes det en finance manager ogsÄ.

1 Like

Ser ikke hva han LG bidrar med - spansk telefonnummer ogsÄ - kan spare noen mill i Äret der

1 Like

Stemmer virkelig dette? :flushed:

Han pratet jo engelsk. Brukte substantivet cushion.

NĂ„r jeg tenker meg om sĂ„ er jeg faktisk ikke sikker pĂ„ om dette faktisk stemmer. Men CRNA/LG bruker uttrykket “resubmission”.

Nei han er fortsatt ansatt.Sergio Martos Hernandez

1 Like

Det blir vel kanskje mer en metafor for stĂžtdemper, men da blir det jo bare 100% feil (men kanskje mindre grotesk?)

IOVaxis. Er det i lÞpet av de siste to Ärene kommet noen tegn pÄ at dette er et selskap med seriÞs aktivitet?

Noe sÄnt. To muligheter

noun
1.
a bag of cloth stuffed with a mass of soft material, used as a comfortable support for sitting or leaning on.
“comfortable chairs and sofas piled with cushions”
Lignende:
pillow
bolster
headrest
scatter cushion
floor cushion
beanbag
booster cushion
squab
hassock
kneeler
mat
pillion
zabuton

something providing support or protection against impact.
“underlay forms a cushion between carpet and floor”

Cushion er ogsÄ vantene pÄ et snookerbord.

1 Like

Nei. En kontakt jeg har i Kina med erfaring fra BD hos BP i Asia kaller selskapet et “suitcase selskap”, og fatter ingen av ting av denne avtalen.

4 Likes

Hvorfor har man da noe hÄp om en snarlig konklusjon om noe? Men kanskje mest interessant - hvorfor bruker selskapet fortsatt tid og ressurser pÄ det? Og kommuniserer som det er en realistisk mulighet?

2 Likes

FornĂžyd om ballen endelig kan egges dĂžd for min del. Mer opptatt av sannheten om patentsaken.

2 Likes

For det fikk de vel fullt innsyn i teknologi og data, samt denne opsjonen som de jo sannsynligvis hÄpet Ä kunne selge videre for mange ganger mer. Og Targovax mÄtte betale fly og hotell:

Edit: Er ikke meningen Ä vÊre kulten med folk i denne trÄden eller aksjonÊrer, men jeg blir bare oppriktig provosert av hvordan styret og ledelsen holder pÄ i dette selskapet.

7 Likes