Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Han pratet jo engelsk. Brukte substantivet cushion.

Når jeg tenker meg om så er jeg faktisk ikke sikker på om dette faktisk stemmer. Men CRNA/LG bruker uttrykket “resubmission”.

Nei han er fortsatt ansatt.Sergio Martos Hernandez

1 Like

Det blir vel kanskje mer en metafor for støtdemper, men da blir det jo bare 100% feil (men kanskje mindre grotesk?)

IOVaxis. Er det i løpet av de siste to årene kommet noen tegn på at dette er et selskap med seriøs aktivitet?

Noe sånt. To muligheter

noun
1.
a bag of cloth stuffed with a mass of soft material, used as a comfortable support for sitting or leaning on.
“comfortable chairs and sofas piled with cushions”
Lignende:
pillow
bolster
headrest
scatter cushion
floor cushion
beanbag
booster cushion
squab
hassock
kneeler
mat
pillion
zabuton

something providing support or protection against impact.
“underlay forms a cushion between carpet and floor”

Han er jo mellom barken og veden, eller asken og ilden om du vil. Ikke plass til noen støtpute der :grimacing:

Cushion er også vantene på et snookerbord.

1 Like

Nei. En kontakt jeg har i Kina med erfaring fra BD hos BP i Asia kaller selskapet et “suitcase selskap”, og fatter ingen av ting av denne avtalen.

4 Likes

Hvorfor har man da noe håp om en snarlig konklusjon om noe? Men kanskje mest interessant - hvorfor bruker selskapet fortsatt tid og ressurser på det? Og kommuniserer som det er en realistisk mulighet?

2 Likes

De har betalt 2,5 MNOK da. Det er da noe substans.

1 Like

Fornøyd om ballen endelig kan egges død for min del. Mer opptatt av sannheten om patentsaken.

2 Likes

For det fikk de vel fullt innsyn i teknologi og data, samt denne opsjonen som de jo sannsynligvis håpet å kunne selge videre for mange ganger mer. Og Targovax måtte betale fly og hotell:

Edit: Er ikke meningen å være kulten med folk i denne tråden eller aksjonærer, men jeg blir bare oppriktig provosert av hvordan styret og ledelsen holder på i dette selskapet.

7 Likes

Du trenger ikke bekymre deg. Her er huden tykk. Og ikke minst, vi elsker lidelse!!

Den submissive sado-masokistens pris for beste leketøy har gått til dette selskapet, ikke mindre enn, syv år på rad.

2 Likes

Tror det er bra du sier din mening her. Det må komme en opprydding får håpe den ikke kommer for sent

1 Like

Bemerkelsesverdig, og det slår liksom aldri feil. Hver gang selskapet gjennomfører en presentasjon så er interessen for aksjen i etterkant helt fraværende. Hjelper ikke om det skjer her hjemme eller ute, på norsk eller engelsk, med eller uten en stotrende intervjuer.

1 Like

En god stund siden jeg var aksjonær i Trvx, men leser litt på denne tråden av gammel vane.
Men RubenAyala; hva er din motivasjon/agenda for å vinkle alt negativt, og skrive dritt om CRNA flere ganger om dagen, dag ut og dag inn ? Eier du selv aksjer i CRNA?

Godt spørsmål. Har ingen gode svar. Men bare dritt ? Det er nok ikke riktig. Men ja, har aksjer, og innser at jeg skriver alt for mye. Burde antakelig slutte med det. Fornøyd ?

Du er jo den eneste som holder liv i tråden. Fortsett med det :slight_smile:

4 Likes

Mye bra info blandet med innlegg ikke alle er enig i, men det er greit det.
Kjør på …