Han pratet jo engelsk. Brukte substantivet cushion.
Når jeg tenker meg om så er jeg faktisk ikke sikker på om dette faktisk stemmer. Men CRNA/LG bruker uttrykket “resubmission”.
Nei han er fortsatt ansatt.Sergio Martos Hernandez
Det blir vel kanskje mer en metafor for støtdemper, men da blir det jo bare 100% feil (men kanskje mindre grotesk?)
IOVaxis. Er det i løpet av de siste to årene kommet noen tegn på at dette er et selskap med seriøs aktivitet?
Noe sånt. To muligheter
noun
1.
a bag of cloth stuffed with a mass of soft material, used as a comfortable support for sitting or leaning on.
“comfortable chairs and sofas piled with cushions”
Lignende:
pillow
bolster
headrest
scatter cushion
floor cushion
beanbag
booster cushion
squab
hassock
kneeler
mat
pillion
zabuton
something providing support or protection against impact.
“underlay forms a cushion between carpet and floor”
Han er jo mellom barken og veden, eller asken og ilden om du vil. Ikke plass til noen støtpute der
Cushion er også vantene på et snookerbord.
Nei. En kontakt jeg har i Kina med erfaring fra BD hos BP i Asia kaller selskapet et “suitcase selskap”, og fatter ingen av ting av denne avtalen.
Hvorfor har man da noe håp om en snarlig konklusjon om noe? Men kanskje mest interessant - hvorfor bruker selskapet fortsatt tid og ressurser på det? Og kommuniserer som det er en realistisk mulighet?
De har betalt 2,5 MNOK da. Det er da noe substans.
Fornøyd om ballen endelig kan egges død for min del. Mer opptatt av sannheten om patentsaken.
For det fikk de vel fullt innsyn i teknologi og data, samt denne opsjonen som de jo sannsynligvis håpet å kunne selge videre for mange ganger mer. Og Targovax måtte betale fly og hotell:
Edit: Er ikke meningen å være kulten med folk i denne tråden eller aksjonærer, men jeg blir bare oppriktig provosert av hvordan styret og ledelsen holder på i dette selskapet.
Du trenger ikke bekymre deg. Her er huden tykk. Og ikke minst, vi elsker lidelse!!
Den submissive sado-masokistens pris for beste leketøy har gått til dette selskapet, ikke mindre enn, syv år på rad.
Tror det er bra du sier din mening her. Det må komme en opprydding får håpe den ikke kommer for sent
Bemerkelsesverdig, og det slår liksom aldri feil. Hver gang selskapet gjennomfører en presentasjon så er interessen for aksjen i etterkant helt fraværende. Hjelper ikke om det skjer her hjemme eller ute, på norsk eller engelsk, med eller uten en stotrende intervjuer.
En god stund siden jeg var aksjonær i Trvx, men leser litt på denne tråden av gammel vane.
Men RubenAyala; hva er din motivasjon/agenda for å vinkle alt negativt, og skrive dritt om CRNA flere ganger om dagen, dag ut og dag inn ? Eier du selv aksjer i CRNA?
Godt spørsmål. Har ingen gode svar. Men bare dritt ? Det er nok ikke riktig. Men ja, har aksjer, og innser at jeg skriver alt for mye. Burde antakelig slutte med det. Fornøyd ?
Du er jo den eneste som holder liv i tråden. Fortsett med det
Mye bra info blandet med innlegg ikke alle er enig i, men det er greit det.
Kjør på …