Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Du trenger ikke bekymre deg. Her er huden tykk. Og ikke minst, vi elsker lidelse!!

Den submissive sado-masokistens pris for beste leketøy har gått til dette selskapet, ikke mindre enn, syv år på rad.

2 Likes

Tror det er bra du sier din mening her. Det må komme en opprydding får håpe den ikke kommer for sent

1 Like

Bemerkelsesverdig, og det slår liksom aldri feil. Hver gang selskapet gjennomfører en presentasjon så er interessen for aksjen i etterkant helt fraværende. Hjelper ikke om det skjer her hjemme eller ute, på norsk eller engelsk, med eller uten en stotrende intervjuer.

1 Like

En god stund siden jeg var aksjonær i Trvx, men leser litt på denne tråden av gammel vane.
Men RubenAyala; hva er din motivasjon/agenda for å vinkle alt negativt, og skrive dritt om CRNA flere ganger om dagen, dag ut og dag inn ? Eier du selv aksjer i CRNA?

Godt spørsmål. Har ingen gode svar. Men bare dritt ? Det er nok ikke riktig. Men ja, har aksjer, og innser at jeg skriver alt for mye. Burde antakelig slutte med det. Fornøyd ?

Du er jo den eneste som holder liv i tråden. Fortsett med det :slight_smile:

4 Likes

Mye bra info blandet med innlegg ikke alle er enig i, men det er greit det.
Kjør på …

Kjørte påfyll i dag.
Handlet 6,6 K via IG, men kun 300 aksjer er synlig omsatt via børs.
Lurer på hvordan IG hedger seg på disse tingene, fikk alle til kurs 7 blank.

Håper gutta klarer å skape LITT entusiasme til uka :pray:

1 Like

CFD ?

Stemmer

ok, var ikke klar over at det er mulig.

Ikke alle biotek som er å finne hos IG, og bra er vel det! Men både Ulti og Circio er tilgjengelig.
Sistnevnte med 25 % marginkrav opp til 20K aksjer, deretter 40 % opp til 100K aksjer.

Warning! High risk, men å geare lovende biotech som prises til 50 MNOK er vel en no-brainer :wink:

Kunne du ha shortet tidligere da, da Atlas kom inn?

Ikke nødvendigvis, det er en del av de som kun er tilgjengelig long.

Hva er marginen på Ulti ?

25 % opp til 2K, 40 % fra 2 til 10K og 60 % fra 10 til 40K.

Men det handler du ikke på ?

Hva mener du? Send gjerne PM :+1:

Ikke annet enn om det ikke er like interessant som bettet på CRNA ?

Kan godt være at jeg har Ulti på IG også ja :grin: