Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Dette ser ut til å kunne betraktes som en reell seier

Nå handlet vel ikke dette om noe annet enn dette konkrete kombo-patentet, så ikke helt sikker på hva du mener med det ?

Kanskje Soug har gjort en deal med kineserne og fått dem fritt lende til å kjøre trials uten å betale Targo? :stuck_out_tongue: Neida, bare tuller.

Som herr Eggum synger. Et lite rykte kan fortelle at

Som herr Beranek synger Det går til helvete,eller Jan Teigen Optimist.Valgte å øke betraktelig i dag etter tapt patentsak og gjett kva!!! På vinnerlista.Drikker en Italiensk rødvin som kosta like mykje som 80 Circio aksjer.Neste blir vel at Ruben bli positiv også,da er det all in

5 Likes

Alltid positiv. Kan da ikke være så vanskelig å legge merke til. Makan :eyeglasses:

1 Like

Vi må jo ha litt bakgrunnsinfo på plass før storbesøket. Med forbehold om at det er en helt annen familiebakgrunn han kommer fra. Men artig læll, som lørdagslektyre.

image

2 Likes

Om runway.

Tok en ekstra sjekk mot klippet fra Redeye LS, og EDW sier (litt nøling) at med trekk som er gjort pr i dag så er det ikke behov for nytt trekk fra Atlas før Q2-2024. Dette er neppe et riktig utgangspunkt siden det er gjennomført kostnadskutt og R&D/IP-kostnader antakelig varierer mye, men om vi ellers holder alt uendret fra 2022/1H-2023, så mangler det ca MNOK 30 for å få denne ligninga til å gå opp. Og det forutsetter også at resterende MNOK 13 på tildelte forskningsmidler til KRAS refunderes mot kost i samme periode (midlene skal dekke perioden 2022-2025).

Så da blir spørsmålet; hvordan finansierer selskapet gapet på MNOK 30-40 frem til Q2-2024 ? Kan kostnadskutt alene dekke opp dette gapet ?

1 Like

IOVaxis?:crossed_fingers::pray:

1 Like

Joda, men utbetaling av opsjon før det finnes noe tegn/guiding på IND ? Skjønt next few weeks, in the near future har blitt nevnt siden slutten av august (Q2-rapport).

1 Like

Noen som har oversikt over den økonomiske ståa til IOVaxis da?

1 Like

Vi trenger sannsynligvis ikke noen annen bekreftelse enn IND (skal være en formalitet etter prekliniske studier). Det må jo bety at opsjonen blir tatt ut, enten med egne penger eller finansiert av partner. Fant ut for noen år siden (etter at avtalen ble gjort kjent), at selskapet også eies av en aktør med adresse BVI.

edit: Det hører til samme historie at jeg mer eller mindre fikk direkte tilbud om å investere i IOVaxis. Minimum MUSD 1. So go figure.

2 Likes

Nye data ventes.
Får håpe flere enn Redeye er nysgjerrige på det

8 Likes

Ser på handelen at folk har lite tru på noko særlig positivt på Onsdag

Om EDW`s “guiding” om transje 3 først i Q2 skal holde vann så må det være ett eller annet her som vi foreløpig ikke vet noe om. Og det er neppe IOVaxis. Kanskje AW likevel tar med seg med gull, røkelse, og myra ?..myrra, ikke hengemyra :grinning:

3 Likes

Kan EDW si Q2 uten at det stemmer?? Hans forhold til tid er ikke helt som min. Dessuten er jeg helt enig i at regnestykket ikke går opp for at dette skulle være mulig.

Blir spennende på onsdag. Håper de får spørsmål om økonomien og avtaler. Mistenker at de leverer bra på det andre.

1 Like

Det var litt nøling der slik jeg oppfattet det, men det må man nesten lytte til flere ganger.

Det er spesielt. For alle praktiske formål er jo kassa tom og neste runde vil nesten nulle ut verdien på dagens aksjer. Mas o menos. Blir skattefradrag om ikke annet.

Jeg hadde likt litt mer åpenhet rundt den finansielle situasjonen

Om jeg skal spekulere. Mest sannsynlig; mer midler fra N/S/E til forskning i AB. Slike bidrag kan muligens finansiere 30-90 dager dersom vilkårene for utbetaling ikke er knyttet til refusjon krone-for-krone på løpende arbeid. Eller en aldri så liten avtale med noen kroner up-front. IOVaxis tror jeg knapt det blir noe av. I så fall så er det en kjip kineser som har klart å skvise sitronen og slipper unna med mindre enn 3 MUSD i opsjonspremie. Av en eller annen årsak.

1 Like

Enig. Kina er bare å glemme. Tilskuddsmidler er nok noe, men det er gjerne utbetalinger som kommer etter dokumentasjon på faktiske utgifter. Innvilget er noe sånt heller ikke ennå. Hvordan det skulle løse seg de neste tre mnd er jeg usikker på

1 Like