Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Om det ikke er nevnt før, så må vi selvfølgelig gni det inn - Break Even siste konvertering for Atlas er NOK 5,4, eller NOK 0,18 tidligere tidsregning.

2 Likes

Veit ikkje om eg skal flire og grine
Burde bombardert EW med kritiske spm på Webinaret

2 Likes

Dessuten - MCAP er mindre enn MNOK 50. Så kanskje greit om han har sine ord i behold når det gjelder T3 før Q2.

3 Likes

EW fortsetter å heve lønn, voldta aksjonærer økonomisk og love gull og grønne skoger - nothing to see here…

2 Likes

Nok en fantastisk dag på børs,ser det er stor tru på gode nyheter i morgen.Latterlig heile greia ,håper noken gidd å fyre av nokre spm til ledelsen

1 Like

En dårlig dag for de fleste … men dårligst i Crna.

det kostet meg 1459,-kr og øke selskapets verdi med 13% :stuck_out_tongue_winking_eye:

EW: hørerduuu?? gi oss (meg) julebonus imorgen nå da 🥸

:champagne::champagne::cake::rocket::rocket::santa:t4::santa:t4:

5 Likes

Forventer en god børsmelding kl 7 i morgatidlig, blir det berre et webinar med skryting som før blir eg skuffa

2 Likes

EDW balanserer på stram line nå dersom det kommer annen guiding om runway i morgen enn det som ble nevnt på Redeye i forrige uke.

3 Likes

Det bør swinge, ellers blir det revolusjon!! che Che che

1 Like

Kommer de drassende med noe om at dette er helt fenomentalt fantastisk, state of the art, uten noe annet, ikke penger, ikke resultater, vage tidsperspektiver så er det jo gjenkjennelig, men det kan vel ikke fortsette veldig lenge?

2 Likes

der tenker eg du oppsumerte heile webinaret med nokre få setninger,desverre
har vel leigd inn Wesselhoeft for å ha noko nytt.Same shit new wrapping men
overrask meg gjerne

1 Like

Ingen børsmelding kl 7,da blir det vel berre tåkeprat om kor gode resultat dei har men trenger litt meir tid

Med tittelen webinar, og ingen meldinger om noe fundamentalt i løpet av de siste ukene så var det rart om det skulle dukke opp noe materielt kl 0700 i dag. EDW så vel også på Redeye i forrige uke at de står midt oppe i In Vivo studier. En kan i grunnen spørre om dagens event strengt tatt er nødvendig. Virker egentlig mot sin hensikt så lenge ingen forventninger kan innfris.

2 Likes

Det ledelsen er god på er å bruke superlativer og rose eget arbeid uten å kunne vise til noe konkret ekstern interesse. Hauser opp interesse fra store aktører, men alt er bare oppspinn virker det som. Nå sitter vi aksjonærene igjen med smuler av hva vi engang hadde og må bare krysse fingrene og annet som kan krysses for at miraklenes tid ikke er over.

Ledelsen har jeg mistet all tillit til, men restverdien jeg har får bare stå løpet ut…

Om de igjen skal arrangere en presentasjon uten å komme med noe nytt om finansiering eller penger inn så kunne de godt spart seg kostnadene med dette opplegget.

Begynner å ligne mer å mer på et luftslott eller pyramidespill hvor kun toppen sitter igjen med alle pengene.

Kun en ting som teller og det er å bli kvitt Atlas.Webinar,company updates ,sjølskryt og høge bonuser er berre tidsfordriv og idiotisk bruk av ressurser. Eg har nok vore for usaklig i mine disse mailer til ledelsen, så ingen svar.Hadde håpt EW kunne ha noken av sine ord I behold,men guiding blir flytta og interessen uteblir og kursen stuper.Ser faktisk ingen positive ting.Å drage inn Wesselhoeft løyser ingenting.

2 Likes

I teorien kan det komme en mld klokken 08:00.

Men teori og praksis går ikke alltid hånd i hånd…

2 Likes

Ja vi håper og håper men…

Jeg antar at AW er fysisk til stede i dag ? I så fall så har han forhåpentligvis hatt en mer omfattende agenda enn dagens presentasjon som gjelder AB. Dukker han opp via Teams eller Zoom derimot…

1 Like

Ingen melding da heller, så da blir det nok en ny fremføring med svada uten noe nytt å komme med.

1 Like