Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Helt enig. Han bekrefter teknologien og at leveringen er kritisk for funksjonene som kan oppnås.

Det er jo også hyggelig at LaRonde følger med på hva et $4M selskap i Norge driver med.

1 Like

Sikkert grønn av misunnelse etter egne misærer.

2 Likes

The global influenza vaccine market size was valued at $5024.60 million in 2020, and is projected to reach $10,127.0 million by 2030

1 Like

Da får vi se hva Holum/DnB og Redeye kommer tilbake med av inntrykk og evt oppdateringer om kursmål

1 Like

Ja, bildene viser utviklingen av Green Fluorescent Protein (GFP) med circVec i venstre bein og mRNA i høyre bein.
mRNA kom som forventet kjapt mens circVec kommer gradvis og sterkere og passerer mRNA. Et langtrukket og økende forløp vil på sikt gi en sterkere effekt, og da på minst 15x lavere konsentrasjon enn mRNA. Denne avlesingen pågår og blir festlig å følge med på.

Generelt var dagens presentasjon generelt litt tung, men jeg synes den var veldig bra.

6 Likes

Det er vanskelig å analysere dette. De må skaffe penger. Den illeluktende smygeren som ikke adresseres.

Etter i dag er fortsatt verdien null. Potensialet derimot er skyhøyt og ser mer ekte ut enn noen gang

6 Likes

Jepp, dessverre så har de denne soveputa fra Atlas, og kan tillate seg å la data modne og evt holde beilerne på avstand. Og det er og forblir plagsomt for alle andre. Om det noen gang ender i noe godt til slutt. For alle.

Ingen bekreftelse i dag på uttalelsen fra Redeye om penger til Q2-2024 ?

Når man ser hva Moderna og Biontech investerer i mRNA, som er og blir en lite effektiv døgnflue, så er det lett å se for seg potensialet i cRNA hvis dagens data gir en meningsfull effekt i kliniske studier.

4 Likes

Nada på den fronten.

Hansen sa at vec 2.0 var bra greier. At de var fornøyde med translasjon av ulike proteiner på tvers av vevstyper av ulik phylogenetisk opphav. Noe som er meget bra.

Videre var han fra Boston inne på det som er betydningsfullt. Når den grunnleggende teknologien fungerer er det plug-and-play for ulike indikasjoner og sammensetning av aminosyrer, som vil si hva ønsket produkt skal være. Han sa det vel så fint som at de kommer til å stå i kø (utviklerene i ulike indikasjoner). Slik jeg hørte det hvertfall.

8 Likes

Dette var spennende, her skal det graves.

En potensiell hjørnesteinsinvestor bryr seg jo ikke om atlas, de vil gå rett inn i Circio AB.

Hvordan vil et sånt scenario kunne utspille seg?

Forslag til scenario:
Selskapet eller et av deres datterselskap får til en avtale på 300mUSD med 100 upfront 1. februar. Pr i dag er det ifølge nordnet 7 163 743 aksjer.

Foreslå:

1. Et bull scenario for CRNA’s eksisterende aksjonærer
  2. Bear scenario for CRNA’s eksisterende aksjonærer
  3. Nøytralt scenariofor CRNA’s eksisterende aksjonærer
1 Like

Den underliggende verdien i AB (basert på det en eller annen investor går inn med av midler) vil jo uansett konsolideres i ASA der vi sitter som slitne nattarbeidere.

Nei ikke nødvendigvis, ikke uten en kjemperabatt antar jeg. Derfor jeg håper noen kan male et bedre bilde til meg enn det jeg maler selv.

2 Likes

Så tror du at rabatten blir større i AB enn om teknologien lå i ASA eller Solutions ? Makes no sense.

1 Like

Det er ikke det jeg sier, jeg ber om forskjellige forslag til forskjellige scenarioer.
Forøvrig er det ikke utenkelig at en underdivisjon som ikke kontrolleres direkte via GF vil måtte rabatteres, da er det administrasjonen som styrer - AKA EW & gjengen, som i CRNA i dag.

Skjønner ikke hva slags bilder du vil ha malt. ASA eier AB 100% . Enn så lenge. Så verdiene som skapes der og bekreftes av en ekstern part kommer jo aksjonærene i ASA til gode. Med eller uten Atlas i boka. AB er vel først og fremst en praktisk konstruksjon pga forskningsmiljø og fleksibilitet i forhold til exit. Om MAN ønsker å bedra selskapets aksjonærer så hadde de sikkert klart det om teknologien lå et annet sted i konsernet også.

2 Likes

En rettet emisjon mot de langsiktige eierene over de siste årene i ASA som skaffer cash nok til å stryke Atlas og tilintetgjøre spekulantene. Det hadde vært det beste for meg.

Jeg tenker på hvordan Elizabeth Holmes klarte å kapitalisere opp luftslottet og noterer bak øret at nå er det snart nok og sterk nok data til at om ikke ledelsen lander noen dollars, så er det en bragd.

Tenkte jeg ikke skulle skrive noe, men den banneren irriterer meg noe grenseløst. Den er vel spekulativ, og i min mening grenser det til finansiell rådgivning.

Hvis det er denne du sikter til så gir den avsmak ja slik vi har blitt hundset

Problemet med denne er jo at Circio i realiteten er på runde “series E und so weiter”, og da blir det ofte problematisk å hente mer penger uten at mye av kaka må gis bort. Sånn sett så ser jo AB`et nokså uskyldsrent ut.

RNA R&D webinar Wednesday 29 November 2023

5 Likes